משחקים עד הסוף: 3-2 ביתי להפועל באקה על הפועל ירושלים

הפועל עירוני באקה ניצחה את הפועל ירושלים 3-2 והעבירה לליגה א' ולכדורגל הישראלי שיעור בספורטיביות. המאבק בין הפועל ירושלים לעירוני טבריה על המקום בפלייאוף העליון יימשך עד למחזור האחרון.

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 14-04-2018
  • 20:02

הפועל באקה אירחה את הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-28 בליגה א' צפון, כאשר לפני המשחק באקה כבר ידעו שאין להם עוד על מה לשחק העונה ושהם יסיימו עונה בלי הפלייאוף העליון ובלי להסתבך בתחתית. לעומתם הפועל ירושלים צריכה כל נקודה במאבק על הפלייאוף העליון.

 

במחצית הראשונה אפשר היה לראות מי הקבוצה שרוצה יותר את הנקודות, הפועל ירושלים תקפה יותר עם פתיחת המשחק ובדקה ה-12 התקפה מתפרצת נהדרת של מיכאל בן ברוך שבמבצע אישי עבר 3 שחקנים ומסר לעבד ג'ברין שבעט מתוך הרחבה החוצה. לקראת סיום המחצית הראשונה עוד התקפה טובה של האורחת מירושלים, הפעם עבד ג'ברין מסר למיכאל בן ברוך שספק ניסה לבעוט ספק להעביר כדור רוחב, אך בכל זאת השוער מייקל חכים עצר.

 

עבד ג'ברין. החמיץ במחצית הראשונה, כבש במחצית השניה. צילום: אלעד שומינוב.

 

את המחצית השניה באקה פתחה טוב יותר והגבירה את הקצב, בדקה ה-48 דלה ימפולסקי מסר כדור עומק גדול שקרע את הגנת הפועל ירושלים, רמי אלגזי השתלט על הכדור והעביר כדור רוחב לאריאל לזמי שמקרוב שם את הכדור ברשת, 1-0 לבאקה. היתרון של באקה החזיק מעמד דקה אחת בדיוק עד שעבד ג'ברין קיבל את הכדור בתוך הרחבה, כבש וקבע שוויון 1-1.

 

אריאל לזמי עם השער הראשון במשחק. צילום: אלעד שומינוב.

 

בדקה ה-61 קיבלנו את הרגע של המשחק, אסלאם מוואסי מבאקה קיבל את הכדור במחצית המגרש, ראה שהשוער אמל חאיר מחוץ לשער ובעט מחצי מגרש לרשת, חאיר ניסה לרוץ לאחור ובזינוק אחורה מתח את קצות האצבעות אך זה לא הספיק כדי לעצור את הכדור המדויק של מוואסי, 2-1 לבאקה.

 

אסלאם מוואסי עם השער היפה במשחק. צילום: אלעד שומינוב.

 

גם היתרון הזה לא החזיק יותר מדיי זמן, לקראת הדקה ה-70 התקפה של הפועל ירושלים, הכדור הגיע לאגף ימין לשגיא יוסף שהרים אותו מדויק למיכאל בן ברוך שנגח לרשת, 2-2.

 

מיכאל בן ברוך. השער שלו קבע שוויון זמני. צילום: אלעד שומינוב.

 

בדקה ה-84 גם באקה הציגה את אגף ימין המשובח שלה, התקפה מהאגף הימני הסתיימה בכדור רוחב שהגיע לסארי חאג' יחיא שכבש את שער הניצחון ואת השביעי שלו העונה בליגה במדי באקה. 3-2 לבאקה שהראתה שאפשר לשחק טוב גם כשאין על מה לשחק. המאבק של הפועל ירושלים ועירוני טבריה על המקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון יוכרע רק במחזור הסיום.

 

סארי חאג' יחיא עם השביעי שלו העונה בליגה במדי באקה. צילום: אלעד שומינוב.

 

היציעים הריקים בבאקה מבשרים על הקרבה לסיום העונה. צילום: אלעד שומינוב.

 

דלה ימפולסקי. כדור עומק גדול שלו הוביל לגול הראשון. צילום: אלעד שומינוב.

 

 

שחקני הפועל ירושלים מבינים שאיבדו נקודות יקרות. צילום: אלעד שומינוב.

הוסף תגובה
תגובות