בית שאן ירדה, יבנה הושפלה, וקרבות הפלייאוף חמים מתמיד!

הפועל בית ירדה באופן רשמי לליגה ב' עוד לפני שהובסה מול 'רובי' שפירא, איכסל הפסידה לאחר שהבטיחה את העלייה בשבוע שעבר, והקרב על הפלייאוף יימשך ככל הנראה עד למחזור האחרון. בדרום קרית גת השפילה את יבנה עם שביעייה וככל הנראה הבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה א'. מחנה ודימונה הפסידו ומצבן בטבלה רע מאוד, כפר קאסם, בקעת הירדן וכפר שלם השיגו ניצחונות חשובים וימשיכו להיאבק על הפלייאוף עד לסיום העונה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-04-2018
  • 18:09

משחקי הדרום:

סקציה נס ציונה – מ.ס. כפר קאסם  2-0

כפר קאסם יצאה למשחק מול האלופה במטרה לנסות ולהשתחל לפלייאוף העליון. נס ציונה שכבר רואים על שחקניה שהם רוצים שהעונה תיגמר שוב לא נראו טוב. כפר קאסם ניצחו בצדק משערים של סאמח מרעב ומוחמד בדיר והשאירו את מאבק הפלייאוף חם ופתוח!

 

איסמעיל עאמר הוביל את כפר קאסם לניצחון בנס ציונה (מני בן ארי)

  

מכבי יבנה – עירוני קריית גת  7-0

ביזיון! זה מה שהיה היום במגרש ביבנה... קבוצתו של אלי כהן שחייבת להתאושש לקראת משחקי הפלייאוף, אירחה את עירוני קריית גת שנלחמת על חייה בתחתית, אך על המגרש ראינו קבוצה אחת בלבד – עירוני קריית גת שכבשה שביעייה (!!!) לרשתה של מכבי יבנה. יניב מזרחי סיים את המשחק עם שלושער ענק, שי ביטון (צמד), תומר אוחיון ויוגב אלקבץ כבשו בדרך לניצחון ענק. שאפו גדול לחבורה של שלומי משה, בושה גדולה למכבי יבנה!

 

יניב מזרחי הוביל את קריית גת לניצחון ענק!!!

 

מכבי יפו – הפועל הוד השרון  1-5

מכבי יפו עם סיבוב שני ענק ממשיכה בכושר נהדר בדרך לפלייאוף וניצחו עם חמישייה לרשת של הוד השרון. סאן טוריאל, עומרי כהן, גלעד עוזיאל, מוחמד ג'ברין ודור מוסקוביץ כבשו מול היורדת החלשה מהוד השרון.

 

הפועל בקעת הירדן – בית"ר כפ"ס  1-2

בקעת הירדן של חנן אזולאי לא מוותרת על הפלייאוף, היום היא אירחה את בית"ר כפ"ס של שוקי סדיס וניצחה אותה בתוצאה 1-2 והשאירה לעצמה סיכוי איכשהו להשתחל לפלייאוף. נועם מזרחי ושחר בלילטי כבשו עבור הבקעה, קורל אברמסון הצליח לאזן זמנית עבור כפ"ס שחווה סיבוב שני רע מאוד.

 

הכח ר"ג – הפועל אזור  0-2

הכח ר"ג שרצתה להבטיח סופית עונה נוספת בליגה, אירחה את הפועל אזור וניצחה אותה 0-2 משערים של שלומי דג'אני ואלי ביבאשווילי. בסיום שתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות לאחר שהבטיחו סופית עונה נוספת בליגה.

 

הפועל מחנה יהודה – הפועל כפר שלם  5-2

פתיחת המשחק הייתה חלומית עבור מחנה יהודה שמחפשת לברוח ממשחקי המבחן, אורן שלום כבש עבור מחנה כבר לאחר 5 דקות, ואדיר חליפה הכפיל את היתרון בדקה ה-65. אך מאז המשחק התהפך וכפר שלם הגיבה עם חמישייה גדולה בדרך אולי להבטיח את הכרטיס לפלייאוף. צ'יקו מרזייב (צמד), איתן אהרון, שי מזור מאור לובין כבשו עבור כפר שלם.

 

מ.ס. דימונה – מכבי שעריים  2-1

שתי הקבוצות ידעו שזו ההזדמנות האחרונה שלהן, האחת לנסות ולהשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה, ושעריים ידעה שהפסד נוסף והיא תסתבך בצורה רצינית שני מחזורים לסיום העונה. איתם שמאי העלה את שעריים ליתרון ראשון, דור סבן הצליח לאזן, אך תום מדהלה העניק לשעריים את הניצחון וקבע סופית את הישארותה של שעריים בליגה. דימונה? זקוקה לנס על מנת להישאר בליגה!

 

המחזור יושלם ביום ראשון, כשנורדיה י-ם של ויקטור גניש, תארח את 'ירמיהו' חולון של מוסא בן חיים.

 

משחקי הצפון:

עירוני קרית אתא - הפועל איכסל  0-2

שחקני איכסל עדיין חוגגים את העלייה לליגה הלאומית, אך את חיים לוי ושחקניו זה לא ממש עניין.  מתן נחמני הצטיין, כבש צמד וקבע ניצחון יפה של אתא על איכסל.

 

הפועל בית שאן יורדת לליגה ב'

 

הפועל כפר כנא - הפועל שפרעם  4-2

בדרבי המגזר שפרעם מצליחה לנצח ולסיים את העונה בטעם טוב. כפר כנא.

 

הפועל אום אל פאחם- מכבי צור שלום  2-5

שמעון הדרי שאמור היה לערוך את הופעת הבכורה שלו באום אל פאחם, לא הגיע למשחק עקב סיבות אישיות, אך קבוצתו השכילה לנצח גם בלעדיו. משה בן לולו, תימור אביטן (צמד), מחמוד עבאס ואיתמר כהן כבשו עבור אום אל פאחם, שגיא סבג ואלירן אלקובי הצליחו רק לצמק.

 

מ.ס טירה - הפועל הרצליה  0-1

שחקניו של ארז בנודיס שהבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון, יצאו למשחק חוץ בטירה שמבחינתה סיימה את העונה. גם המשחק היה באווירת סיום עונה, אך שער של אלירן שמש מעניק לטירה את הניצחון.

 

הפועל מגדל העמק - הפועל אסי גלבוע  0-2

מגדל העמק שתיאבק על מקומה בליגה א׳ במשחקי המבחן, אירחה את שכנתה מהתענכים שסיימה את העונה. אופק מלול כבש מהנקודה הלבנה ואביב כהן הכפיל וקבע את תוצאת המשחק.

 

הפועל בית שאן- ״רובי שפירא״ חיפה 6-1

בית שאן שהבינה בתחילת המשחק כי היא ירדה רשמית לליגה ב׳, ניסתה להילחם על כבודה. אלון בוזורגי כבש צמד, אייל ברזני השווה מכדור עונשין מ-11 מטרים ושלומי בן עשור כבש על סף סיום המחצית, היתאם חלבי והמחליפים ברק דניאל ולירן אבאבא קבעו את תוצאת המשחק.

 

אלון בוזורגי כובש צמד בדרך לניצחון מול בית שאן 

 

הפועל באקה- הפועל ירושלים 2-3

אופיר עזו ושחקניו יצאו למשחק חוץ קשה במטרה להשיג ניצחון שיקרב אותם לפלייאוף העליון, אך נכשלו במשימה. אריאל לזמי, סארי חאג יחיא ואסלאם מואסי כבשו והעניקו לצחי טיאר ניצחון.

 

איסלם מואווסי כובש שער נהדר שקובע את תוצאת המשחק

 

מכבי דליה- עירוני טבריה 3-0 (טכני)

שחקניו של אילן סוויסה זכו למנוחה לאחר שבית הדין פסק לזכותם ניצחון טכני בעקבות התפרקותה של דליה ועשו צעד נוסף לעבר הפלייאוף העליון.

כפר קאסם מנצחת בנס ציונה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים (הוגה דעות 13-04-2018, 20:46)
    כל הכבוד
  2. תמיד הכח וכפר שלם קונים משחקים (אמיר 14-04-2018, 11:49)
    אתמול זה היה ברור כשמש מחנה הובילו 2-0 פתאום מקבלים אדום פתאום שורקים לכפר פנדל לאזור פסלו 2 שערים חוקיים ולהכח אישרו שער שלא היה בחיים וכל הזמן הסיפורים זה עם הכח וכפר שלם
  3. אמיר חלמת איזה חלום בלילה פתאום (נאג'י כד'ורי 15-04-2018, 12:46)
    קומה למה תישן. חלמת איזה חלום היית בשני משחקים בעת ובעונה אחת. תתעורר טפאק
  4. ג'ורג כהן (מירו 18-04-2018, 20:08)
    לכו ותצדיעו לגור'ג כהן ויוני.שחקנים והנהלה עגלות