עידו קרן מארח את דורון אוסידון: תחזית ליגה א' צפון מחזור 28

לאחר שבשבוע שעבר חזר למסלול הניצחונות וניצח את בהאא חליל, החליט השבוע עידו קרן לאחר את דורון אוסידון סגן נשיא של הפועל חיפה. בואו נראה האם דורון יצליח לנצח את עידו, או שמא עידו ישיג ניצחון נוסף... וגם מה יתפתח במאבק על שני הכרטיסים הנותרים לפלייאוף... שווה לקרוא...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-04-2018
  • 19:15

שלום לכולם

המחזור ה-27 מאחורינו, מחזור שקבע כמעט הכל:

1.בראש ובראשונה יש אלופה! איכסל עשתה את זה ובגדול. כל השנה הם היו הטובים ביותר, היציבות והשקט היו סוד ההצלחה. כל הכבוד וברכות לאלופה. ניצחון על המתחרה מאום אל פאחם היה החותמת לעלייה מתוקה. שבחים גדולים מגיעים לקהל הנהדר של איכסל שנתן הצגה בקהל . הייתי שם לראות את זה וזו פשוט תעודת כבוד גדולה - הספורט ניצח, לא רק איכסל.

2.תמונת היורדות והקבוצה למבחנים ברורה לחלוטין. דלייה ובית שאן סיימו את העניין (בושה וחרפה), מגדל העמק הולכת למבחנים. אוי לקבוצה שנחשבת למסודרת מבחינה כלכלית וכסף בזמן, אך שום דבר מעבר לזה. כישלון ענק של שחקנים שחוץ משמות לא נשאר להם כלום ואם זה ייגמר בירידת ליגה (מועמדת רצינית לרדת), אז אות קלון תהיה לכל שחקן ושחקן, להנהלה ולכולם. עוד יש להם תקווה קטנה וזה אלי מזרחי המאמן עם הניסיון במעמדים כאלה, ומאור סיסו שבמאני טיים יוכל לעזור מניסיונו לכל חבורת ״השחקנים״ שלצידו.

3.המלחמה על הפלייאוף קשה! מי תסיים שנייה ותארח ומי תיכנס לפלייאוף. כרגע נראה לי רובי (בטוח) וטבריה. לירושלים משחקים קשים יותר ולכן הם לא יעלו. טבריה לא מתאמנים סדיר ולכן העלייה לפלייאוף זה בלוף גדול למרות הקוסם אילן סויסה.

4.אני ניצחתי בגדול את בהאא חליל. חזרתי לנצח אחרי שבועיים קשים. בהאא המנצח הגדול של השנה, ועשה 2 עליות תוך 3 שנים, והנהלת איכסל שותפה בכירה לעלייה הכל כך מתוקה.

 

הקהל הטוב בליגה? בטח הססגוני ביותר...הקהל של איכסל כבר רוצה להתחיל את העונה בלאומית. צילום: מאור אלקסלסי.

 

השבוע אני מארח תותח ברמה ארצית. דורון אוסידון, סגן נשיא הפועל חיפה. דורון חבר אישי שלי, ולדעתי אחד האנשים החזקים בארץ בכדורגל. הפועל חיפה שלו בגמר ובעונת שיא. שאפו לדורון שעוקב אחרי כישרונות ושחקנים בליגות הנמוכות. אלמוג אוחיון ומיקי יאזו הגיעו להפועל חיפה מהמקומות האלו. בואו נראה אם דורון יוכל לנצח את המאסטר של הליגות הנמוכות, אני בטוח שלא... אמת גם הוא בטוח שלא....

 

יאללה מתחילים:

הפועל מגדל העמק – הפועל אסי גלבוע

עידו: מגדל מרוסקים! עכשיו נשאר להם רק להתפלל ואולי לקחת כמה אימונים מנטאליים כי על כדורגל שלא יבנו. באסי גלבוע ספגו תבוסה כואבת ומעוררת שאלות בבית מול טירה. איך קבוצה כמו אסי מקבלת 5 בבית מטירה? טובי אנשי הסטטיסטיקות לא יוכלו לתת תשובה טובה מתי קרה דבר כזה לפני כן. רק להזכיר שלפני זה ניצחו את שפרעם, עשו תיקו 1-1 ברובי ותיקו 0-0 עם ירושלים. כנראה תפסו שם יום ממש חלש. הפעם אין עניין למשחק הזה אז הכל יכול להיות. הימור שלי: 2-2 מתאים לכם? יאללה שיהיה.

דורון: שתי הקבוצות סיימו פחות או יותר את העונה, מגדל העמק יצטרכו לשמור על כושר ועל מנטליות למשחקי ההישרדות. הימור שלי: 1-1.

 

האם הניסיון של אלי מזרחי ידבר במשחקי ההישרדות? (מאור אלקסלסי)

 

מ.ס. טירה – הפועל הרצליה

עידו: אם טירה יבואו לנצח אז להרצליה יהיה קשה. אני הולך על תיקו למרות שרק הרצליה צריכה את הנקודות. הימור שלי: תיקו 2-2.

דורון: במשחקים של טירה נכבשים הרבה שערים וסיימו את העונה שם. בהרצליה מתכוננים לפלייאוף ולכן הם ינצחו. הימור שלי: 2-1 הרצליה.

 

ארז בנודיס כבר מתכונן למשחקי הפלייאוף (מאור אלקסלסי)

 

עירוני קרית אתא – הפועל איכסל

עידו: האלופים באים לקרית אתא. אחרי כל החגיגות והשמחות הם 'ייאלצו' לשחק עוד 3 משחקים נטולי עניין. קרית אתא אומנם לא בתמונת הפלייאוף אבל משחקת כאחת כזאת. הימור שלי: 2-2 חברי וידידותי.

דורון: ברכות לאיכסל על העלייה היפה! נגד קרית אתא יהיה להם האנגאובר. הימור שלי: 2-1 לקרית אתא שנמצאים בכושר מצוין.

 

הפועל אום אל פאחם – מכבי צור שלום

עידו: זהירות מוקש. אומנם פאחם צריכים את הנקודות ויש מאמן חדש, אבל צור שלום משוחררים ומציגים שלישייה קטלנית: ניסן רביבו הלוהט ('קשר מתחת' הטוב בליגה בפער), שגיא סבג המצוין ומתנאל בן סימון המגן המעולה שמבשל שערים ללא הכרה. עדיין בחוץ יהיה להם קשה. הימור שלי: 3-2 פאחם.

דורון: אום אל פאחם חייבים את הניצחון ולדעתי הם גם ינצחו. הימור שלי: 2-0 לאום אל פאחם.

 

הפועל באקה אל גרבייה – הפועל ירושלים

עידו: עוד מבחן של באקה מול קבוצה טופ 7. האם סוף סוף צחי טאיר ינצח קבוצה בטופ 7? למאמן הזדמנות לנצח את אחת המתמודדות לפלייאוף עם מאמן צעיר ומצוין בדמות אופיר עזו שעושה עונה נהדרת. הימור שלי: 1-1.

דורון: משחק שקול מאוד אבל ירושלים טובים יותר. הימור שלי: 2-1 לירושלים שרוצים להגיע לפלייאוף.

 

אופיר עזו, מאמן צעיר ומצוין

 

הפועל בית שאן – 'רובי שפירא' חיפה

עידו: אין מילים לתאר את האכזבה מבית שאן. פעם הייתה קבוצה - היום אלו ימיו האחרונים (ככל הנראה) של המועדון שהיה מפואר. אם יעלו זה יהיה עם נוער ולפרוטוקול בלבד. ב-14 רובי אולי יעצרו. אולי... הימור שלי: 14-0 רובי.

דורון: לא כוחות, אם בכלל יהיה משחק... הימור שלי: אם יהיה משחק, אז 8-0 לרובי כי בית שאן מרוסקים.

 

פטריסיו סייג ירצה לנצח ולהגיע מוכן למשחקי הפלייאוף (מאור אלקסלסי)

 

הפועל כפר כנא – הפועל שפרעם

עידו: משחק פתוח ולא מעניין אף אחד חוץ ממוטי מלכה שרוצה לכבוש כמה שיותר. הימור שלי: 3-2 כפר כנא.

דורון: משחק פתוח שלדעתי יהיו בו הרבה שערים. הימור שלי: 3-3 בין שתי קבוצות שסיימו ממזמן את העונה.

 

זהו חברים

שיהיה בהצלחה בכולם

עידו קרן

עידו קרן מארח את דורון אוסידון: תחזית ליגה א' צפון מחזור 28

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שאן לא מפסיד בבית (לעידו 12-04-2018, 19:23)
  2. הפועל מגדל העמק מרוסקים (תתפטר פורטל 12-04-2018, 19:44)
    עיר מרוסקת תרבות קולנוע ספורט מה יש בעיר הזאת ברדה
  3. כחול (אבי 12-04-2018, 21:33)
    עידו קרן שונא בית שאן.חתיכת גוץ.עוד יבואו ימים יפים.עם ראש עיר חדש.שיעלה את הקבוצה לרמות הגבוהות.
  4. בית שאן בדם (עידו קרן 13-04-2018, 08:54)
    עידו לא שונא את בית שאן אבל לצערי הוא משקף את האמת.אנחנו נראים שכונה כבר כמה שנים ומתנהלים בבזיון דווקא עידו כל שנה נתן לנו שחקנים טובים ועזר שכולם לא רצו להתקרב
  5. בית שאן (שלמה מבית שאן 13-04-2018, 19:43)
    אני כבר לא יודע מה להגיד על בית שאן אין מילים להתראות בשנה הבאה בליגה ב זה המצב לצערי הרב ....
  6. אוסידון (אפרים 17-04-2018, 10:45)
    לליגות האלה מתאים אוסידון...הרסת אותנו ולעולם לא נשכח מכבי נתניה אלופה