ליגה ג': משחקי הפלייאוף כבר כאן...

בעקבות השינוי שחל השנה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב', בעקבותיו השנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות, והמנצחת תתמודד נגד המפסידה במשחק בין מקום 13 למקום 14 מליגה ב' במחוזות השונים. נעשה לכם סדר לקראת משחקי הפלייאוף, מי נגד מי ובאיזה מחוזות... השאלה הגדולה האם תהיה קבוצה מליגה ג' שבסופו של דבר תעפיל לליגה ב'? את זה נדע בשבועיים הקרובים...

  • על ידי: גיא צמח
  • 09-04-2018
  • 08:47

ליגה ג' תל אביב

נווה גולן – בני יהוד, נווה גולן 09.04.18 שעה 16:00

נווה גולן מסיימת את העונה הסדירה במקום השני ונראיתה מצוין לאורך כל העונה מאמנה גולן שאול עושה עבודה נהדרת, מנגד בני יהוד התחברה מצוין במהלך העונה לאחר פתיחת עונה פחות טובה ומאמנה ששי יצחק אמון על ההצלחה של הקבוצה לאורך העונה בנוסף בבני יהוד משחק מלך השערים של הליגה יניב אבדר עם 52 שערים במהלך כל העונה. במפגשים בין הקבוצות נווה גולן ניצחה בחוץ 2-1 ובסיבוב השני בני יהוד ניצחה 3-2 כך שמסתמן משחק שקול. המנצחת תפגוש את המנצחת במחוז שרון.

 

נווה גולן עם עונה מצויינת מבחינתה .

 

בני יהוד הציגה יכולת טובה לאורך כל העונה 

 

ליגה ג' שרון

בני רעננה – ספורטינג ת"א, רעננה 09.04.18 שעה 16:00

בני רעננה שסיימה במקום השני עם תחושת החמצה אדירה שהובילה את הטבלה עד שני מחזורים לתום העונה וכשלה בסוף רצתה לעלות מהמקום הראשון אבל תקבל עוד הזדמנות לעלות ליגה דרך הפלייאוף, לעומתה ספורטיג ת"א שעברה העונה למחוז שרון הפגינה כדורגל יפה וללא ספק העונה שלה מוגדרת כהצלחה. במפגשים בין הקבוצות ניצחה רעננה במשחק הראשון החוץ 2-1 ובמשחק השני ספורטינג גמלה לה עם ניצחון חוץ 4-1  כך שצפוי לנו משחק שקול ומעניין. המנצחת תפגוש את המנצחת במחוז תל אביב.

 

ליגה ג' מרכז

עירוני גדרה – הפועל אשדוד, גדרה 09.04.18 שעה 16:00

גדרה שסיימה במקום השני בליגה רק בעקבות מספר ניצחונות נמוך משל הפועל לוד יכולה להרגיש מאוכזבת לאחר עונה מצויינת אבל היא ללא ספק פייבוריטית במשחקי הפלייאוף, מנגד הפועל אשדוד עם עונה טובה מאד מבחינתה ובסגל שלה נמצא סגן מלך השערים של הליגה חי שמואלוב עם 33 שערי ליגה ו-39 שערים בכל העונה. במפגשים בין הקבוצות גדרה ניצחה במשחק הראשון בבית 2-1 ואילו במשחק השני ניצחה הפועל אשדוד בביתה 4-3 כך שצפוי לנו משחק שקול ומעניין. המנצחת תפגוש את המנצחת במחוז דרום.

 

הפועל אשדוד מוכנה למשחקי הפלייאוף 

 

איציק שלום מאמנה המצוין של גדרה ירצה לסיים את העונה בליגה ב' (אורית סיני)

 

ליגה ג' דרום

עירוני כסייפה – מ.כ ערד, כספייה שעה 16:00

עירוני כספייה שסיימה במקום השני תארח בביתה את ערד שסיימה שלישית, כסייפה הפגינה יכולת מצויינת לאורך כל העונה ואף הביסה את העולה מקרית גת בסיבוב הראשון 6-0. במפגשים בין הקבוצות הביסה כסייפה בבית את ערד 6-1 אבל במשחק השני ערד גמלה לה וניצחה אותה 1-0 קטן כך שצפוי לנו משחק שקול עם יתרון לכסייפה בעיקר בעקבות יתרון הביתיות. המנצחת תפגוש את המנצחת במחוז מרכז.

 

 

בהצלחה לכל הקבוצות, ניפגש בסיבוב הפלייאוף הבא !

עירוני גדרה - האם תצליח להעפיל לליגה ב' מהפלייאוף? (אורית סיני)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גנב דעת (ליטי 13-04-2018, 09:03)
    ליטבק שהיה מאמן אריאל לקח משכורת ענקית וקיבל כל שחקן שביקש, ומה יצא מכל זה.....?גנב כפול 2 ...