"איך שנסיים את העונה הנוכחית, ככה נתחיל את העונה הבאה"

כך סיכם אפרים אינברום, מאמנה של בני יצ'אלאל, את המשחק לאחר התבוסה שהנחילה קבוצתו לעירוני בית שמש. גבי אלבז ולירן וזה כבשו במחצית הראשונה, טרומן וצארום הוסיפו צמד כל אחד במחצית השנייה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 30-03-2018
  • 08:05

במשחק חד צדדי שבו יצ'אלאל שלטו מתחילת המשחק, נכבש השער הראשון במשחק כבר לאחר 8 דקות. הגבהה של יוסף קוללי מצאה את גבי אלבז שפתח את חגיגת השערים. השער השני הגיע לאחר כחצי שעה של משחק. לירן וזה הפעלתן לאחר תנועה אלכסונית קיבל כדור גדול משי מור יוסף , וזה הגביה את הכדור מעל רועי טובינה שוערה של בית שמש שיצא לקראתו וקבע את תוצאת המחצית - 0:2 לבני יצ'אלאל.


המחצית השנייה התחילה עם כניסתם של רועי טרומן ויוסי קסתה במקומם של עומרי עטיה וחיזקי טייה הותיקים והמצוינים. טרומן כבר בהתקפה הראשונה של קבוצתו כבש את שערו הראשון והעלה את יצ'אלאל ל-0:3. על המגרש נראתה רק קבוצה אחת ולאחר פחות מחמש דקות הגיע השער הרביעי מרגלו של רועי צארום, לאחר שעבר שלושה שחקני הגנה של בית שמש. יצ'אלאל המשיכה ליהנות מהמשחק וצארום השלים צמד לאחר הרמה מדויקת של שי מור יוסף. עד סיום המשחק טרומן התכבד אף הוא בצמד שחתם את תוצאת המשחק, 0:6 לזכותה של י'צאלאל.

 

לירן וזה, צבר ניסיון וביטחון בעונת ההתחשלות בבוגרים

 

לירן וזה המושאל ממכבי שעריים שכבש את השער השני במשחק: "למרות שהמשחק היה לפורטקול בלבד עלינו במטרה לנצח את המשחק האחרון בבית ולסיים את העונה בטעם טוב. מבחינתי זאת היתה עונה התחשלות בבוגרים ואני מודה למאמן ולשחקנים המנוסים שלנו, במיוחד עומרי אטיה וחיזקי טייה, שהחדירו בי ביטחון לאורך כל העונה. יצ'אלאל זה מקום חם ואוהב"

 

רואי טרומן כובש הצמד: "שמח מאוד על הניצחון, הליגה כביכול נגמרה מבחינתנו, אבל אין ספק שאיך שנסיים את העונה זה ישליך על פתיחת העונה הבאה. לכן חשוב שנמשיך לקחת כמה שיותר נקודות עד למשחק האחרון. כמובן שכייף להבקיע, בטח שצמד, רוב הקרדיט מגיע לשי מור יוסף שלא השאיר לי הרבה מידיי עבודה חוץ מלהכניס את הכדור"

 

רואי טרומן, נמשיך לקחת כמה שיותר נקודות עד המשחק האחרון

 

אפרים אינברום המאמן המנצח אמר בתום המשחק: "לאחר שכבר בשבוע שעבר הבטחנו את ההישארות שלנו בליגה, נתתי יותר דקות לשחקנים שלאחרונה קיבלו פחות דקות. באנו משוחררים יותר והתוצאה יכלה להיות גבוהה יותר. ככה אנחנו מתכננים להגיע גם למשחק הבא מול באר שבע. אני מאמין בזה שאיך שאתה מסיים את העונה בדרך כלל ככה אתה פותח את העונה שאחריה. לכן אנחנו מנסים לסיים את העונה הכי טוב שאפשר, כדי שנגיע בשנה הבאה בתחושה טובה, יותר מוכנים ועם יותר ביטחון".

 

עוד הוסיף אינברום: "פתחנו את העונה עם סגל אחר לגמרי, עם הרבה שחקנים צעירים שקיבלו את ההזדמנות שנה שעברה וצברו ניסיון. אך לצערי ראינו שזה לא מספיק ועשינו שינויים במקומות שהיינו צריכים ובמסגרת התקציב שהיה לנו. לאט לאט התגבשנו, הצגנו כדורגל טוב אך סבלנו גם מחוסר מזל לאחר שבלא מעט משחקים הישוו לנו בדקות האחרונות. בסה"כ לאחר איך שהתחלנו את העונה אני מרוצה שמאיך שסיימנו אותה ואנחנו כבר מתכננים את השנה הבאה. וסיימנו אותה אני מרוצה ממה שהיה ומתכננים כבר את השנה הבאה. הליגה הזאת נהייתה מאוד קשה וצריך לבנות את הקבוצה בצורה חכמה, נשמור על השחקנים שאנחנו רוצים ונתחזק במקומות הנכונים עם שחקנים בעלי ניסיון.

אפרים אינברום: "איך שנסיים את העונה הנוכחית, ככה נתחיל את העונה הבאה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. לירן תחזור לשעריים (שערוקי 30-03-2018, 09:07)
  2. כל הצעירים של שעריים וזה ושער ועוד חייבים לחזור הביתה (שערוקי 30-03-2018, 10:09)
  3. לא רק הצעירים. בשעריים חייבים לשלב גם את חיזקי טייה במערכת. גם לעומרי אטיה יש מקום בשעריים (למספר 2 30-03-2018, 10:47)
  4. חבל (שעריים בנשמה 30-03-2018, 11:21)
    לירן וזה שחקן כישרוני שלא מובן איך לא המשיך בשעריים אם היה בסגל של הליגה הלאומית מקווה שיחזור עונה הבאה
  5. אין לה זכות קיום בליגה ב (קבוצה חלשה 30-03-2018, 11:25)
    משחקת מגעיל מתבנקרת בכל משחק 4 שנים אנחנו משחקים נגדם וכל משחק יותר מגעיל מהקודם. משחקים חרא עוקצים וגונבים נקודות מקומכם בליגה ג
  6. בושה של קבוצה (דניאל 30-03-2018, 14:23)
    קבוצת ליגה ג׳ טיפוסית שבאה להפריע בכל משחק בצורה הכי מגעילה שיש, זמן נטו למשחק איתם זה עשרים דקות כי השחקנים שלהם בהוראת המאמן סובלים ממחלת הנפילה... כמו שהתפטרנו מהחמץ נקווה להתפטר גם מהקבוצה המגעילה הזו
  7. נתראה עונה הבאה (תגובה ל-5 ול-6 30-03-2018, 17:20)
    עונה הבאה ארבע טו חמישה שחקנים מגעים מהשורה הראשונה של הליגה אנחנו הולכים להפתיע וליתמודד על העליה אתם עוד תופתעו וכנראה שאתם לא שיכים לענף אם אתם חובים ככה
  8. מה לקחת אני גם רוצה (7 01-04-2018, 15:46)
    אני בשוק שכבר שנתיים לא תחנו אותכם ואתם אוקצים לנו את הנקודות כל משחק אסר דאגה מליבך אף אחד נורמלי לא יבוא אליכם לגועל נפש שאיך שאתם משחקים ושנה הבאה זכור את מילותיי טוב טוב שדרות תיתחן אתכם גם בבית וגם בבית שלכם
  9. יהיה בסדר (ל -8 01-04-2018, 20:29)
    אם הינו משחקים נגד שדרות כל העונה הינו עולים ליגה