נפרדו כידידים: הפועל כפר כנא והפועל ירושלים סיימו בתיקו 0-0

הפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ בכפר כנא בכדי להשיג ניצחון שישאיר אותם במאבק הפלייאוף, אך רצונות לחוד ומעשים לחוד. המשחק שלא התעלה לרמה גבוהה הסתיים בתיקו מאופס כשבדקה ה-90 הורחק איימן חטיב בשורות כפר כנא. ירושלים יורדת למקום השישי בעקבות ניצחונה של טבריה

  • על ידי: רועי סימוני
  • 28-03-2018
  • 09:15

הפועל ירושלים קבוצתו של אופיר עזו שרוצה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון יצאה למשחק חוץ מול קבוצתו של פאיד חסון, שיצאה מהמירוץ לאחר ההפסד בשבוע שעבר נגד טבריה. חסון ביצע שינויים בהרכב כאשר ענאן נאסרלדין ומוטי מלכה נותרו על הספסל והבלם מאיר גבאי חזר להרכב.

הפתיחה הייתה שייכת לאורחים מירושלים שהשתלטו על המשחק מהתחלה, אך בדקה ה-8 כדור הוגבה לתוך הרחבה, חסיב אבו רוקון התגנב מאחור ונגח מצוין אך שחקן של ירושלים הוציא לקרן.

 

פאיד חסון לא היה מרוצה מאיך שקבוצתו נראתה במחצית (מאור אלקסלסי)

 

חולפות שתי דקות ושוב הזדמנות לאבו רוקון לכבוש מקרוב אך הוא מחמיץ. המשחק שנרגע לחלוטין התעורר בדקה ה-38, עבד גאברין השאיר קטנה לדקל כהן שבעט היטב אך מצא את בשאר דהאר ערני. על סף השריקה לסיום המחצית, דודי אלישע נותר חופשי בתוך הרחבה אך הוא בועט את הכדור מעל השער. מחצית חלשה של שתי הקבוצות מסתיימת ללא שערים, כשניראה כי המאמנים מרוצים מהתוצאה אך לא ממה שהם רואים על המגרש.

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של שחקניו של פאיד חסון שניסו לכבוש את שער יתרון אך ללא הצלחה. כעבור 20 דקות מפתיחת המחצית השנייה, מיכאל בן ברוך מקבל כדור מצוין ומול בשאר דהאר מחמיץ משתי מטר הצלה גדולה של השוער. ככל שהדקות חולפות שחקני כפר כנא לחצו יותר ויותר, פאיד חסון שלח את מוטי מלכה וענאן נאסר אלאדין במטרה להכריע את המשחק. בדקה ה-82 מוטי מלכה מתקדם באין מפריע ומגיע מול שערה של הפועל ירושלים, אך מחמיץ הזדמנות מצוינת להעלות את קבוצתו ליתרון. 

 

בדקה ה-89 שחקנה של כפר כנא איימן חטיב גולש לרגליו של שחקן הפועל ירושלים ורואה את הכרטיס האדום ומותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. בסיום הקבוצות נפרדות בתיקו מאופס כאשר בכפר כנא יכולים להיות קצת מאוכזבים מכך שלא השכילו לנצח בביתם, מנגד הפועל ירושלים מאבדת את המקום החמישי לזכותה של עירוני טבריה שניצחה את בית שאן והתקרבה לעבר הפלייאוף העליון.

אופיר עזו, קיווה לחזור עם 3 נקודות צילום: רועי סימוני

הוסף תגובה
תגובות
  1. עזו מאמן חלש. כישלון (גילי 28-03-2018, 17:37)