ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-28

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 31 שערים, מחזור שבו אדומים אשדוד מנצחת וחוגגת עליה, עירוני אשדוד מפסידה בבית , קרית מלאכי, שדרות, מעלה אדומים ומ.ס ב"ש מנצחות בחוץ, נתיבות מנצחת בבית ורק המשחק של בני יצ'אלאל מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום של המחזור ה-28 שמראה כי יש עולה, יש יורדת בטוחה אחת, הפלייאוף העליון סגור לחלוטין ומה שנותר פתוח זו זהות היורדת הנוספת ומשחקי ההצלבה כנגד הירידה.

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-03-2018
  • 10:08

בית שמש - הפועל אדומים אשדוד : 8-0

זו שעולה וזו שיורדת, העולה הטרייה אדומים אשדוד יצאה למשחק חוץ קל נגד האחרונה בית שמש ולאחר מכן חגגה אליפות במגרש עם אוהדיה , על כר הדשא החגיגה התחילה ונעצרה רק אחרי 8 שערים. אשדוד ניצחה משערים של דוד רביבו, משה שלו דניאל אטיאס, גדיף ווראקט ורביעייה של אריאל טרבלסי, בעקבות ההפסד בית שמש החלשה יורדת רשמית לליגה ג'.

 

אדומים אשדוד חוגגים עליה בסטייל (אבישי אפטקר)

 

עירוני אשדוד – עירוני מודיעין : 3-2

עירוני אשדוד שמחזור הקודם חדלו סיכוייה לעלות מהמקום הראשון התחילה להתכונן לפלייאוף ועלתה עם הרכב משני שנתן לשחקנים מסויימים לנוח, מנגד את מודיעין זה לא עניין וניצלה את ההזדמנות להנחיל לעירוני אשדוד את הפסדה השני בלבד העונה. המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה ה-33 התוצאה עמדה על 2-2 משערים של נדב עמר וערן מלכין לאשדוד ומנגד ניסים אזרזר וערן חדד למודיעין וכבר שהיה נראה כי המשחק יסתיים בתיקו הגיע אדם מזרחי המצוין וניצח את המשחק למודיעין בדקה ה-90.

 

עירוני אשדוד מתכוננת כבר לפלייאוף (מוטי קדוש)

 

נדב עמר מגנה של עירוני אשדוד עם שערו הרביעי העונה (מוטי קדוש )

 

צעירי רהט – קרית מלאכי : 3-1

קרית מלאכי שהבטיחה את מקומה בפלייאוף יצאה למשחק חוץ קשה ברהט נגד צעירי רהט שנלחמת על מקומה בליגה ובספורטיביות ראויה נלחמה וניצחה את המשחק . כבשו לקרית מלאכי אוהד יוסף, משה שעשוע ושער עצמי מנגד רהט כבשה משערו של אלמווג חנניה . צעירי רהט תילחם עד השניה האחרונה על ההישארות בליגה אבל זה לא יהיה קל.

 

אוהד יוסף בלמה המצוין של קרית מלאכי עם שערו החמישי העונה 

 

הפועל ירוחם – מעלה אדומים : 2-1

מעלה אדומים מהמקום החמישי יצאה למשחק חוץ קשה נגד השישית מירוחם וידעה כי ניצחון יבטיח לה את המקום בפלייאוף העליון ולא נתנה להזדמנות לחמוק מידייה, דווקא ירוחם עלתה ליתרון משער של רז פולבר אבל מעלה אדומים ביצעה מהפך משערים של נאור אסרף ומוחמד מנצור.

 

מכבי ב"ש – מ.ס ב"ש : 2-1

הדרבי הקטן של באר שבע הפגיש את מכבי המקומית מהמקום ה-15 נגד מ.ס החזקה שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון ומי שחשב שמ.ס באר שבע תוריד הילוך טעה והדרבי הוא מעל הכל, מ.ס לא התחשבה במצבה של מכבי וניצחה אותה משערים של דודו פלס בדקות הסיום, מכבי באר שבע עוד הצליחה להשוות בדקה ה-89 משערו של דודו כהן אבל זה לא הספיק. מכבי באר שבע חייבת לקחת נקודות המחזור הבא על מנת להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה

 

שיכון המזרח – עירוני שדרות : 2-0

במשחק בין 2 קבוצות שהבטיחו את מקומן בליגה ניצחה שדרות החזקה ובמידה והיתה מתעוררת חודש קודם אולי היתה מצליחה למצוא את מקומה בפלייאוף העליון. שדרות כבשה משערים של אליעזר איילין וזוהר קסאפו , שתי הקבוצות יכולות להתחיל להתכונן כבר לעונה הבאה .

 

עירוני נתיבות – בני אילת : 1-3

בני אילת מהמקום ה-13 יצאה לנתיבות על מנת להשיג נקודות יקרות במאבק על ההישארות, מנגד ניצחון היה מבטיח לנתבות עוד עונה בליגה ב' והמקומיים לא פיספסו את ההזדמנות והפגינו נחישות ולבסוף עמדו במשימה . נתיבות ניצחה משערים של האשם אלעתמין וצמד של ירין אבוקסיס , אביב דדו הישווה זמנית לאילת. אילת חייבת לנצח במשחקים שנותרו על מנת להיחלץ ממשחקי ההצלבה נגד הירידה .

 

גבעת זאב – בני יצ'אלאל : 1-1

בקרב על 6 נקודות בתחתית סיימו יצ'אלאל וגבעת זאב בתיקו שמשאיר את בני יצ'אלאל עוד עונה בליגה ב' ומשאיר את גבעת זאב במאבק ההיחלצות ממשחקי ההצלבה כנגד הירידה כאשר היא מקדימה את אילת ב-3 נקודות ואם תצליח לשמור על הפער תבטיח לעצמה עוד עונה בליגה. בני יצ'אלאל עלתה ליתרון משערו של איתן יחייס אבל 6 דקות מהסיום גבעת זאב הישוותה מרגליו של אלון סגיר.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אריאל טרבלסי חלוצה של אדומים אשדוד עם רביעייה ומעלה את מאזנו ל-25 שערים ועולה לראש טבלת המבקיעים של הליגה.

 

טרבלסי עם רביעייה לרשתה של בית שמש (אבישי אפטקר)

 

מאמן המחזור: מוטי עטר עם ניצחון דרמטי בדרבי מוביל את קבוצתו לעונה נהדרת עם השתתפות בפלייאוף העליון.

קבוצה מצטיינת: עירוני מודיעין עם ניצחון בדקה ה-90 על השניה עירוני אשדוד.

 

עירוני מודיעין מנחילה לעירוני אשדוד את הפסדה השני העונה (מוטי קדוש)

ליגה ב' דרום ב' - סיכום מחזור 28

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל אדומים אשדוד אימפריה (טובי 26-03-2018, 11:10)
    נישאר רק משימה אחרונה 4/4/2018 להשלים את המטרה
  2. חחחח (צהוב 26-03-2018, 13:18)
    הפועל מכבלים 5
  3. אנחנו אמפריה (טובי האדום 27-03-2018, 06:15)
    הבאנו 100 אוהדים למשחק העליה של האדומים אשדוד אנחנו הקהל הכי גדול בארץ
  4. באשדוד יש רק עירונייה (בסקי 27-03-2018, 07:15)
    המטרה היא הפלייאוף בכל הכח חג שמח
  5. באשדוד יש רק עירונייה (בסקי 27-03-2018, 07:15)
    המטרה היא הפלייאוף בכל הכח חג שמח