"צחי טיאר קיבל פניה מראש העיר להכין תקציב גבוה לשנה הבאה"

לאחר הפרסומים השונים באתרים אחרים, באקה אל גרבייה הוציאה הודעה כי במועדון מעריכים מאוד את ההישגים של המאמן בשנתיים האחרונות לאחר שהשאיר את הקבוצה בליגה, למרות העובדה שהיה קשה למועדון להביא שחקנים בתחילת העונה והוא כבר החל בהכנות לקראת העונה הבאה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-03-2018
  • 12:35

תגובתו של יו"ר באקה חוסני אבו מוך: "צחי טיאר זה המאמן הכי טוב שהיה בבאקה, כל החלטה מקצועית שלו אנחנו מכבדים ועומדים מאחוריו".

לגבי המשחק האחרון אמר חוסני: "השחקנים נפלו למשחק חלש ביום שישי והמאמן בחר לתת להם שקט במחצית, ולעבור את הקושי לבד אחרי תקופה טובה שלנו לאורך זמן".

 

על הפרסומים השונים שהנהלת באקה מאוכזבת מצחי אמר חוסני: "כל פרסום אחר שמפורסם באתרים אחרים, הינו שקרי ונועד לפגוע במאמן שלנו שעושה עבודה טובה והיחסים שלו עם השחקנים הם מצוינים".

 

חוסיין אבו מוך, היו"ר החזק בבאקה. "צחי טיאר המאמן הכי טוב שיש". צילום: יח"צ.

 

השחקנים קיבלו בצורה קשה את ההפסד בשישי האחרון וחלקם טענו: "אנחנו מתבאסים שגרמנו למאמן שלנו ולחוסני, עוגמת נפש גדולה, כי התנאים שלנו טובים והאימונים ברמה גבוהה וצחי דואג לנו בכל דבר. עשינו סיבוב שני מדהים ונפלנו נגד הצמרת וחבל. אנחנו נתחבר מחדש וכבר ביום שלישי נחזור לנצח בשביל לסיים את העונה בהרגשה טובה".

צחי טיאר, מאמנה המצויין של בקה. יבנה קבוצה לעליה שנה הבאה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. נמאס מהקבוצות הערביות (יוסי 25-03-2018, 13:31)
    אלימות ומכירת משחקים זה הלחםצשל הקביצות הערביות בליגה א צפון. צריך לעשות ליגות ניפרדות
  2. דומה לשוק הכרמל (ליגה א צפון 25-03-2018, 15:15)
    קניות ומכירות - למגיבים שנה שעברה שפירא נגד צעירי כפר כנא משחק ביתי של שפירא הפסידו 2-1 ורק אלוהים יודע איך הפסידו את המשחק הזה
  3. הציעו לו חוזה לשנתיים בשביל שתיקה (מוחמד 25-03-2018, 17:32)
    לפני כמה ימים היתה כתבה באתר שלכם לגבי המשחק בען באקה לאיכסאל, עוד המאמן עכשיו 3 חיופים במחצית הראשונה ובמחצית השניה העדיף לשבת על הספסל. אפשר כבר להבין מה קרה במשחק הזה שגרם לו התנהגות לא רגילה שלו. אף פעם לא שמעתי בעולם שאחרי תבוסה של קבוצה 5-1 בדיוק אחרי יומים מצעים למאמן חוזה חדש לשנתיים! חחח