איכסל עם צעד ענק ללאומית, הוד השרון משיגה נקודה ראשונה!

הפועל איכסל מביסה את באקה ומגדילה את הפער בפסגה לאחר ההפסד של אום אל פאחם שגרם למהומות רבות, טבריה וירושלים מתקרבות לפלייאוף ובית שאן בדרך הבטוחה לליגה ב'... בדרום יבנה חייבת להתחיל לחשוב על הפלייאוף, מחנה ודימונה מנצחות ומשאירות את המצב בטבלה כפי שהיה והקרב על הכרטיס לפלייאוף יימשך ככל הנראה למחזור האחרון...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-03-2018
  • 18:18

משחקי הדרום:

מכבי יבנה – מ.ס. דימונה  3-1

מ.ס. דימונה הנחילה למכבי יבנה הפסד ושלחה אותה להתכונן למשחקי הפלייאוף, כי לעלות ליגה מהמקום הראשון הם כבר לא יעלו. ליאל זגורי (צמד) ועאטף אבו בילאל העניקו ניצחון בכורה למאמנם החדש, נבו מזרחי הצליח רק לצמק. למרות הניצחון, דימונה נשארה באותו מצב בטבלה לאחר שגם מחנה יהודה השיגה 3 נקודות יקרות!

 

מ.כ. ירמיהו חולון – הכח רמת גן  0-0

במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, סיימו חולון והכח רמת בתיקו מאופס. רועי דיין עוד יכול היה להעניק לחולון את הניצחון בתוספת הזמן, אך החמיץ מהנקודה הלבנה ו'עשה' צדק במשחק. חלוקת נקודות צודקת בין השתיים.

 

רועי דיין מחמיץ מהנקודה הלבנה וספסלה של חולון לא מאמין (מני בן ארי)

 

מ.ס. כפר קאסם – מכבי יפו  1-1

משחק ברמה גבוהה התפתח בוינטר, מחצית ראשונה שקולה שבסיומה כפר קאסם מצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-41 משער של סאמח מרעב, אך במחצית השנייה יפו השתלטה על המשחק והצליחה להשוות מרגליו של הטוב בשחקניה מתן בית יעקב שקבע גם את תוצאת המשחק 1-1

 

כפר קאסם חוגגת את שער היתרון שלא הספיק לה לניצחון (גיא צמח)

 

מכבי שעריים – הפועל מחנה יהודה  4-1

לאחר התבוסה בשבוע שעבר, מחנה יהודה ידעה שהפסד נוסף והיא תראה ליגה ב' מקרוב! לאחר חילופי המאמנים (שוב) באמצע השבוע, הגיעו מחנה נחושים מאוד. דור אלברמן, שלומי לוי, שרון לוי והדר זר קבעו ניצחון גדול שמשאיר אותם במרחק ביטחון מדימונה וקירב אותם קצת לקריית גת.

 

עירוני קריית גת – נורדיה ירושלים  0-0

עירוני קריית גת ונורדיה ירושלים נפרדו בתיקו אפס שאפשר לומר שגם טוב לשני הצדדים אך גם פספוס לשני הצדדים עקב התוצאות האחרות. נורדיה יכולה הייתה להתקרב עוד יותר לפלייאוף, ואילו קריית גת הייתה שומרת על הפער ממחנה יהודה בפסגה. בסיום 0-0 כששתי הקבוצות נשארות ב-10 שחקנים.

 

נדב כידר ואסף גובזה המורחקים!

 

הפועל הוד השרון – הפועל בקעת הירדן  2-2

סוף סוף היא הגיעה! במשחק שפתח את משחקי יום שישי, השיגה הוד השרון את נקודתה הראשונה בליגה. 25 מחזורים היא חיכתה והיום כאמור היא אירחה את בקעת הירדן, הובילה עליה פעמיים ואף הייתה קרובה לניצחון, אך שער בתוך תוספת הזמן של בקעת הירדן מנע זאת. ערן זגן ונאור אבליאב העלו את הוד השרון פעמיים ליתרון, אך עידן גמאליל ושחר בלילטי קבעו שוויון ונקודה ראשונה להוד השרון. ברכות.

 

במשחק שפתח את המחזור ה-25, ניצחה הפועל כפר שלם את הפועל אזור 0-1 משער של צ'יקו מרזייב. מחר יושלם המחזור ה-25 כשהמוליכה, נס ציונה תצא למשחק חוץ מול בית"ר כפ"ס ותנסה להשיג ניצחון על מנת לנסות ולהשלים את העלייה ללאומית כבר ביום רביעי הקרוב מול מכבי יבנה.

 

משחקי הצפון:

הפועל איכסל – הפועל באקה אל גרבייה  1-5

בצל הטענות של צחי טאייר מאמנה של באקה, שחקניו של מוריס אוזן הציגו משחק נהדר כאשר מועמר קראקה ממשיך לכבוש בצרורות כשהוא כובש צמד, ניר אברגל מוסיף צמד משלו ומוסא טראבין חותם את התוצאה, דלה ימפולסקי הצליח רק לצמק במצב של 0-4.

 

שחקני איכסל חוגגים ניצחון ענק (חגאג רחאל)

 

צחי טיאר מתוסכל מאוד מההפסד (חגאג רחאל)

 

עירוני קריית אתא – הפועל אום אל פאחם  1-2

השנייה בטבלה אום אל פאחם יצאה למשחק חוץ קשה בקריית אתא, אום אל פאחם עלתה ליתרון ראשונה, אך קריית אתא הצליחה לבצע מהפך גדול שגרם למהומות ענק במגרש בקריית אתא.

 

מהומה גדולה בסיום המשחק בקריית אתא (מאור אלקסלסי)

 

הפועל הרצליה – מכבי דליית אל כרמל  0-7

משחק לפרוטוקול בלבד! הפועל הרצליה מביסה את דליה כאשר מתנאל טדסה כובש שלושער, יואל אבו חצירה כובש צמד, איציק אבושדיד ואושר טפירו מעניקים לקבוצתם 3 נקודות קלות אך חשובות.

 

'רובי שפירא' חיפה – הפועל אסי גלבוע  1-1

פטריסיו סייג שעדיין מחפש את הניצחון הראשון עם 'רובי' נקלע, לפיגור מוקדם של יניר איבגי, אך אלון בוזורגי כבש חמש דקות לסיום וחילץ נקודה.

 

הפועל ירושלים - הפועל מגדל העמק  0-3

לאחר הניצחון בשבוע שעבר, חשבו במגדל להמשיך במומנטום, אך לאופיר עזו ושחקניו היו תוכניות אחרות. כאשר מיכאל בן ברוך כובש שלושער ומקרב את קבוצתו לעבר הפלייאוף.

 

הפועל שפרעם – מ.ס. טירה  4-3

בדרבי המגזר מ.ס טירה משיגה ניצחון גדול ב-10 שחקנים כאשר שלום אדרי כובש שלושער ענק! עמר מנסור כבש גם הוא לטירה, כשאחמד דיאב ודוד מלכה כובשים עבור שפרעם. בעקבות הניצחון טירה עושה צעד ענק ומתרחקת מהמקום המוביל להישרדות בסיום העונה!

 

עירוני טבריה – הפועל כפר כנא  0-3

בקרב ישיר על השגת הכרטיס לפלייאוף העליון, אורי צעדון כבש דקה לסיום המחצית אושרי טוויל הוסיף צמד וקירב את אילן סוויסה לפלייאוף העליון לאחר ניצחון גדול של קבוצתו.

 

טבריה חוגגים ניצחון חשוב בדרך לפלייאוף 

 

מכבי צור שלום – הפועל בית שאן  0-3

בהזדמנות האחרונה של בית שאן העונה, הם מפסידים בצור שלום שמתרחקת לחוף מבטחים וככך הנראה שולחת את בית שאן לליגה ב׳. שגיא סבג, שחר בן ארי וניסן רביבו כבשו לצור שלום.

 

אוהדי איכסל חוגגים בדרך לליגה הלאומית! (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הספורט בעיר בקריסה טוטלית ירידת ליגה כדורגל כדורסל (כאב גדול מגדל העמק בדרך לליגה ב !!!!!!! 23-03-2018, 18:46)
    מחזיק תיק הספורט ??????? הפולטיקה ניצחה את הספורט
  2. קביליו יפו (יפואי 23-03-2018, 18:46)
    מתן בית יעקב שחקן מס 1 כוכב על מחצית שניה עשה מה שרצה במיגרש
  3. רק לא אוזן (מיקי 23-03-2018, 19:13)
    איכסאל מברוק עליתם ליגה הלאומית זה לא החרטא של ליגה א תביאו מאמן רציני עם רזומה אוזן אימן בנוגידת
  4. רק לא אוזן (מיקי 23-03-2018, 19:14)
    איכסאל תתחילו להכין את הלאומית להחליף את הסגל והמאמן מניסיון של טבריה
  5. צחי טייר כנס (יובל המבולבל 23-03-2018, 20:27)
    צחי אתה מאמן חלששש מה אתה משחק אותה כאילי אתה מעל הליגה איזה רזומה יש לך ? אתה מאמן בלי רזומה בלי עבר בלי הווה ובלי עתיד אתה זה מה שנקרא חתול בשק מי שנוגע בך הקבוצה שלו מתחרבנת עשית את הכתבה באמצע השבוע אך ורק בגלל שהאש לא יוסת אלייך אתה המוכר הגדול מאמן פארטייה.! אין לך מושגגגגגג לא נותן לך לאמן את הפועל מנעולים גבעת ירוחם יא מאמן חלש!