קרובים לפלייאוף: עירוני טבריה ניצחה את כפר כנא 0-3

עירוני טבריה אירחה את הפועל כפר כנא לקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף העליון. שחקניו של אילן סוויסה שלטו כבר מהפתיחה, אורי צעדון כבש ראשון על סף סיום המחצית, אושרי טוויל הוסיף צמד וקירב את קבוצתו לעבר הפלייאוף העליון

  • על ידי: רועי סימוני
  • 24-03-2018
  • 17:46

עירוני טבריה אירחה את הפועל כפר כנא למאבק ישיר על השגת הכרטיס לפלייאוף העליון. אילן סוויסה נאלץ להסתדר ללא לירון אלימלך ושלום עקיבא המוצהבים, והשוער עדי תדמור הפצוע. מנגד פאיד חסון פתח בהרכב החזק ביותר שלו.

 

אילן סוויסה נאלץ להסתדר ללא שלושה שחקני הרכב משמעותיים

 

לפני שריקת הפתיחה הנהלת טבריה ערכה טקס לזכרה של הילדה בת ה-3 אליאן יצחקי ז״ל, שנהרגה השבוע בנסיבות טראגיות וכל ההכנסות מהמשחק הועברו לידי המשפחה להנצחת זכרה ע״י כתיבת ספר תורה.

אוהדיה של עירוני טבריה מרוצים מהקבוצה שלהם.

 

השופט הוציא את המשחק לעיני כ-500 צופים וכבר למן הפתיחה שחקניו של אילן סוויסה השתלטו על המשחק. בדקה ה-7 אורי צעדון פרץ מצוין מהאגף ומזווית קשה מאוד בעט וסחט הצלה מבשאר דהאר. בדקה ה-15 עאמר אחמד מהטל בהגנת טבריה, בועט חזק ושטוח אך הכדור חומק ליד הקורה. 

בחלוף 10 דקות, שוב פריצה נהדרת של אורי צעדון שמתקדם באין מפריע ובועט מעל השער. חולפת דקה אחת בלבד ושוב צעדון המסוכן בועט שטוח וחזק אך דודי אלישע גולש ומציל שער בטוח. לאחר פתיחה טובה של המשחק, לקראת מחצית השעה הוא נרגע ושתי הקבוצות שיחקו בעיקר במרכז השדה.

בדקה ה-42, רגע לפני השריקה לסיום המחצית אביאל גבאי פורץ נהדר ממרכז המגרש ומוצא את אורי צעדון (המצוין) לבד, ובאלגנטיות מקשית מעל השוער וקובע 0-1 לטבריה!

 

התוצאה נשמרת עד לסיום המחצית, אילן סוויסה יורד מרוצה ממה שהוא ראה משחקניו במחצית הראשונה. מנגד פאיד חסון מאוכזב מאיך שקבוצתו נראתה במהלך המחצית.

 

פאיד חסון מאוכזב מאוד בירידה להפסקה צילום: רועי סימוני 

 

המחצית השניה נפתחה בשליטה קלה של האורחים מכפר כנא, אך ההזדמנות הראשונה שייכת דווקא לשחקניו של אילן סוויסה. עשר דקות לאחר פתיחת המחצית אורי צעדון מסובב כדור, אביאל גבאי מסתנן מאחור אך השוער מקדים אותו והודף החוצה. בדקה ה-67 הלחץ של טבריה הניב פרות, כדור נהדר של שלומי ברגיק מצא את אושרי טוויל לבד בתוך תיבת החמש, ומקרוב כבש וקבע 0-2 מוצדק!

 

שחקני טבריה חוגגים בדרך לניצחון חשוב 

 

מאז כיבוש השער השני, שחקניו של אילן סוויסה חיפשו את השער השלישי. שוב כדור מוכנס לתוך הרחבה וכפיר בן דוד בועט החוצה. בדקה ה-75 כפר כנא מנסה לחזור למשחק, חליל ראגב מתקדם באין מפריע ומשחרר פצצה מ-30 מטר ויקיר בן הרוש בקצות האצבעות הודף החוצה. בטבריה הורידו את הרגל מהגז ובדקה ה-77 מוטי מלכה משחרר פצצה שנעצרת במשקוף. 

מנגד טבריה יוצאת להתקפה מתפרצת, טעות של בלמה של כפר כנא מנאר דראושה מוסר לשוער וטועה , משאיר את אושרי טוויל לבד מול השוער שלא מתבלבל, כובש, משלים צמד וקובע 0-3.

 

בדקה ה-80 היה רגע מעורר מחלוקת, אילן סוויסה מתכנן לערוך חילוף בו אמור להיכנס שחקן הנוער המוכשר מתן ברמי, אך לפתע על הספסל נאמר למאמן כי לשחקן יש  כניראה 5 צהובים, דבר שעיכב את החילוף בחמש דקות ועורר את זעמו של המאמן. לבסוף לאחר בירור נכנס השחקן וערך את הופעת הבכורה העונה בקבוצה הבוגרת.

 

המצטיין במשחק, אושרי טוויל מקבל חולצה מתנת מותג הכדורגל- Run 

 

טבריה משיגה ניצחון חשוב שמקרב אותה לעבר הפלייאוף העליון, בכפר כנא מבינים שהפלייאוף העליון אבוד לחלוטין.

שחקני טבריה ומאמנם חוגגים צעד חשוב לעבר הפלייאוף

הוסף תגובה
תגובות
  1. פאיד חסון אתה רועה עזיים (אוהד הפועל כפר כנא 24-03-2018, 21:40)
    פאיד חסון מאמן פח זבל .. עם הסגל שיש לו היה אמור לכנס לפליאוף בשקט
  2. חבל על הכסף (אוהד כפר כנא 25-03-2018, 18:28)
    כפר קנא אתים יוכולים להשאר בליגה בלי מאמן לו חבל על הכסף,קבוצה של צמרת,איפה הנהלת כפר קנא