עידו קרן מארח את קובי דנינו: תחזית ליגה א' צפון מחזור 25

לאחר שבשבוע שעבר עידו קרן ובבר קסלסי סיימו בתיקו ביניהם, החליט השבוע עידו לארח את קובי דנינו. דנינו שמבין המון בליגה א׳ צפון בהחלט יכול לקרוא תיגר על התחזית של השבוע. שווה לקרוא...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-03-2018
  • 18:28

שלום לכולם

מחזור 24 מאחורינו והשעון מתחיל לעשות את שלו... מפלס הלחץ בשמיים ויחד עם קהל דרושים גם פרמדיקים בסביבה. אך היו לא מעט מסקנות ממחזור 24 והן:

1.אומנם ניחשתי יותר מבבר קסלסי אבל בינגו אחד שלו בבאקה איזן את התוצאה בינינו. תיקו מכובד עבורו. לצערו זה התיקו היחיד שראה מזה כמה חודשים.

2.בקרית אתא עשו ניצחון עם סימן קריאה נגד דליה המסכנה. אום אל פאחם מבינים שהדרך ללאומית עוברת בקריה וכדי לעבור את הקריה הם יצטרכו לעבור את יוחאי כהן ושו"ת.

3.בבאקה למרות הרכש הגדול שעשו, שוב פספסו הזדמנות ושוב בבית מול הקהל הביתי. מול 10 שחקנים בחלק גדול של המשחק, זה אכזבה לחוסני אבו מוך שציפה לניצחון כי הפלייאוף כבר קרוב.

4.באיכסל עשו לבית שאן איפון. מוריס אוזן בדרך לעלייה שנייה תוך 4 שנים. מאמן ענק! אדם גדול והשקט שיש לאיכסל גם בהיבט הכלכלי, זה דברים ששנה שעברה לא היו ולכן השנה הדברים נראים אחרת.

 

קהל הפועל איכסל, רוצה לחגוג אליפות בסוף העונה. 

 

5.בבית שאן תושבי העיר מסתכלים בדמעות ומבינים שהסיפור נגמר. 'בית שאן סרט מלחמה '2 יסתיים בירידה טרגית ככל הנראה, ורק נס ישאיר אותם בליגה. הפרומו ל״בית שאן סרט מלחמה 3״ כבר בשטח והמלחמה הבאה זה מלחמת הקיום של הקבוצה. פירוק או לא פירוק?

6.בכפר כנא מבינים שיש להם קבוצה טובה סוף סוף. האם מאוחר מידי? האם יש סיכוי לפלייאוף? מחר התשובות בטבריה...

7.בצור שלום שוב נדנדה והפסד שלהם לכנא החזיר אותם למאבק הירידה.

8.אלי מזרחי בהופעת הבכורה שלו עשה ניצחון ענק על טבריה. כבר אמרתי שאם יש אדם נכון לעזור למגדל זה אלי מזרחי, שועל קרבות וותיק ומאמן מצוין שעשה שח מט לטבריה והחזיר את הצבע לפנים במגדל העמק.

9.גלבוע וירושלים נפרדו בתיקו. ירושלים החטיאו פנדל בדקת הסיום, ולדעתי הם החטיאו את הפלייאוף בפנדל הזה...

10.בשפרעם המשיכו במומנטום ועשו ניצחון ענק על רובי המרוסקת. שפרעם חזרו לעצמם ומזכירים את הקבוצה שהפתיעו את כל המדינה עד לפניי חודשיים.

11.באום אל פאחם מתעסקים בפירוק והרכבה. כל קבוצה מקבלת נגדם בראש. כמה כישרון וכמה אופציות עומדות לרשות מאמנם סמיר עיסא שממשיך לייבש את משה בן לולו, למרות 5 גולים ו-3 בישולים בחודש וחצי האחרונים. מזל שתימור אביטן המצוין בכושר פנטסטי, וגול ובישול שלו נתנו ניצחון ענק בטירה.

12.בטירה כנראה לא מבינים שמשחקי ההישרדות קרובים אליהם. לקבל 3 בבית ולהישאר אדישים זה סימן לא טוב. חבל כי יש לקבוצה קהל מדהים.

לסיכום: מחזור 24 הבטיח וקיים הרבה. המתח בשיאו ואנחנו קרבים לסיום העונה. למעלה זה מסתמן שאיכסל או אום אל פאחם... על הפלייאוף זה מלחמה של 7-8 קבוצות ועל המבחנים בהישרדות זה מלחמה של 5-6 קבוצות. בקיצור חגיגה...

והשבוע לקראת המחזור ה-25 החלטתי לארח את אחד האנשים הקרובים אליי, חבר של 36 שנה, אח אמיתי, מאמן מצוין ואדם שאני מאוד אוהב, קובי דנינו. המאמן הנהדר שעשה עונות טובות בליגה א' ומכיר אותה היטב. בואו נראה אם קובי יכול לנצח אותי. במאני טיים אני לא מפסיד, הבעיה שגם קובי בטוח שינצח. מה אתם אומרים?

להזכירכם: ניחוש נכון = 5 נקודות, בינגו = 10 נקודות.

 

יאללה מתחילים:

הפועל ירושלים - הפועל מגדל העמק 
עידו: איזה משחק אש! ירושלים רוצה פלייאוף, מגדל רוצה רק לשרוד דבר שמבטיח לנו מלחמה. לדעתי ייגמר בתיקו שלא יהיה טוב למקומיים ויעזור עוד קצת למגדל העמק. הימור שלי: תיקו 1-1.

קובי: ירושלים תנסה לשמור את עצמה בתמונת הפלייאוף, מגדל מגיעה לאחר ניצחון חשוב בבית עם מאמן חדש ומצוין, המשחק יהיה כנראה בסינטטי. הימור שלי: 1-2 לירושלים.

 

אופיר עזו רוצה לשמור את קבוצתו בתמונת הפלייאוף


מכבי צור שלום - הפועל בית שאן

עידו: אם יש לבית שאן תקווה, אז רשמית זהו הצ’אנס האחרון שלהם. הבעיה שגם צור שלום מסובכים, תיקו לא יהיה זה בטוח. הימור שלי: 3-2 צור שלום.

קובי: מוקש גדול! צור שלום חייבת לנצח כדי לא להיקלע במאבק על המבחנים, מצד שני באה קבוצה שעל פניו ירדה ליגה ובגלל זה שהם משחקים ללא לחץ, זה יכול לשחק לטובתם. הימור שלי: יתרון הביתיות ישפיע ולכן ייגמר 1-2 לצור שלום.


'רובי שפירא' חיפה - הפועל אסי גלבוע 

עידו: רובי במשבר גדול. פטריסיו סייג לא הצליח לעצור אותו בינתיים, וחלומות העלייה מהמקום הראשון נגוזו סופית. רובי חייבים לנצח ולהתכונן טוב לפלייאוף, אחרת גם הפלייאוף בסכנה. מולם אסי המסוכנים שיכולים לעקוץ. הימור שלי: 3-1 לרובי ואוי ואבוי להם אם לא.

קובי: ברובי עוברים תקופה לא טובה אבל צריך לצאת ממנה מתישהו, בגלבוע לא רוצים להיקלע למאבק על המבחנים. הימור שלי: תיקו 1-1 .


עירוני טבריה - הפועל כפר כנא

עידו: טבריה הפסידו במגדל העמק ועצרו את המומנטום. בשישי משחק קריטי עבורם אך גם בכפר כנא רוצים לנצח. אני הולך על מיני הפתעה. הימור שלי: 2-1 לכפר כנא כי יש להם את הבלם הטוב בליגה (באסל טאהא) ואת חירבאוי ששיחק בטבריה וממש רוצה לנצח אותם.

קובי: אם טבריה רוצה להיכנס לפלייאוף, היא חייבת לנצח בבית את כפר כנא שמבחינתה נשארה בליגה ורחוקה מהפלייאוף. סוג של מבחן אופי לחבורה מהכנרת . הימור שלי: 1-3 לטבריה.

 

אילן סוויסה חייב לנצח בשביל להמשיך ולחלום על הפלייאוף


הפועל איכסל - הפועל באקה אל גרביה

עידו: משחק גדול בין שתי קבוצות עם מטרות שונות. איכסל חושבים רק על עלייה ובבאקה עשו הרבה רכש כדי להגיע לפלייאוף, כל דבר אחר וזה יהיה כישלון. מול איכסל הדורסנית זה יהיה קשה. הימור שלי: 2-1 איכסל.

קובי: אלה סוג המשחקים שאם אתה מנצח אותם, אתה עולה ליגה. איכסל עם הסגל הנוצץ בליגה, שידרגה את עצמה עם מאמן מצוין שלקחו כמות נקודות מדהימות. מולם ניצבת קבוצה טובה מאד ומאומנת שיכולה להפתיע, כי יש לה את הכלים לכך, הקהל והביתיות ישפיעו. הימור שלי: 1-3 לאיכסל.

 

מוריס אוזן ניצב בפני משחק שאם מנצחים אותו עולים ליגה! (מאור אלקסלסי)


הפועל הרצליה - מכבי דליית אל כרמל 

עידו: דליה גמורים ואף כבר לא מתאמנים. השחקנים לא מקבלים שכר כבר הרבה זמן והקבוצה שהייתה קבוצה לגיטימית וטובה בליגה א', גאוות הדרוזים סיימה את הסיפור שלה, חבל. בהרצליה כדאי שיפנימו וילכו על יחס שערים. הימור שלי: 5-1 הרצליה.

קובי: דליה השלימה עם הירידה מזמן והיא משחקת כדי להשלים את המשחקים בכבוד. הימור שלי: 0-4 להרצליה.

 

ארז בנודיס חייב לנצח את דליה! (מאור אלקסלסי)


הפועל שפרעם - מ.ס. טירה 

עידו: משחק שקול מאוד בין אחת שעוד חולמת ויכולה להגיע לפלייאוף לבין אחת שרק רוצה לשרוד. איברהים אבו רקיק החזיר את הצבע לפנים של הקהל והשחקנים, ואחרי 2 ניצחונות גדולים גם יבוא הניצחון השלישי. הימור שלי: 1-0 שפרעם.

קובי: שפרעם עם עונה חלומית עוד חולמת להיכנס לפלייאוף, מנגד טירה קבוצה עם חומר שחקנים טוב מאוד, חייבת לחזור עם משהו מהמשחק הזה כי היא קרובה למבחנים. הימור שלי: תיקו 2-2.


עירוני קרית אתא - הפועל אום אל פאחם 

עידו: ואי ואי ואי איזה משחק! באום אל פאחם רוצים לעלות אבל מבינים שיש מוקש גדול בקריה. יוחאי כהן המצוין שבמשחק כזה שווה כמו 3 שחקנים, בן בנימין המצוין שמוכיח מתחילת העונה כי הוא אחד הבלמים הטובים בליגה, ובעיקר בר שם טוב שמאוד אהוב בפאחם יעשו חיים קשים לפאחם. לדעתי ייגמר בתיקו. הימור שלי: 2-2, המשחק באתא וזה מוקש גדול.

קובי: מוקש ענק! אמנם קרית אתא סיימה את העונה אבל יש שם קבוצה מאד מאוזנת ומאומנת, שמשחקת פתוח כי אין לה מה להפסיד. מנגד כל הלחץ על אום אל פאחם שיש להם קבוצה מצוינת, עם עם תקציב בין הגדולות של הליגה, ואסור לה לאבד נקודות עד למפגש מול איכסל. הימור שלי: 1-0 קטן לאום אל פאחם.

 

זהו חברים.

שיהיה לכולם בהצלחה ושבת שלום

עידו קרן

עידו קרן מארח את קובי דנינו: תחזית ליגה א' צפון מחזור 25

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירה (אוהד שפרעם 22-03-2018, 20:43)
    אנחנו משפרעם רוצים לתת לטירה מכל הלב אחלה קבוצה אוהדים טובים, לא רק טבריה נותנת למגדל העמק, גם אנחנו נתן לטירה גם 3-0 קדימה טירה נשארים בליגה ביחד.
  2. ליגה א צפון (בוטבול חיים 23-03-2018, 17:05)
    תוצאה וטבלת ליגה