ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-27

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 27 שערים, מחזור שבו אדומים אשדוד מנצחת ומעפילה באופן רשמי לליגה א' בעקבות איבוד הנקודות של עירוני אשדוד, קרית מלאכי ושדרות מנצחות בבית, צעירי רהט עם ניצחון ענק בחוץ ושאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום של המחזור ה-27 ויש לנו כבר עולה יש יורדת בטוחה אחת, הפלייאוף העליון סגור כמעט לחלוטין ומה שנותר פתוח זו זהות היורדת הנוספת ומשחקי ההצלבה כנגד הירידה

  • על ידי: גיא צמח
  • 20-03-2018
  • 11:14

הפועל אדומים אשדוד – גבעת זאב : 0-6

יש לנו אלופה!! אדומים אשדוד בעוד חגיגה של כדורגל מביסה בביתה את גבעת זאב ובעקבות איבוד הנקודות של היריבה העירונית מגדילה את הפער ל-9 נקודות 3 מחזורים לסיום ויכולה לחגוג את העלייה לליגה א' שכל כך מגיעה לה. אשדוד מנצחת בסטייל וכובשת שישה שערים מרגליהם של נועם תרועה, דניאל אטיאס וצמדים של גדיף וורקאט ואריאל טרבלסי.

 

האדומים חוגגים (אביש אפטקר )

 

מעלה אדומים - עירוני אשדוד : 1-1

עירוני אשדוד יצאה למשחק חוץ קשה במעלה אדומים נגד הקבוצה המקומית , משחק טוב בין 2 קבוצות איכותיות עם 2 שערים מדהימים קבעו חלוקת נקודות צודקת , נדב עמר העלה את עירוני אשדוד ליתרון בדקה ה-26 לאחר שהקפיץ באומנות מעל השוער אבל 6 דקות לאחר מכן דניאל דרעי עם בעיטה חופשית אדירה מ-25 מטרים היישר לבין חיבורי הקורות של אשדוד, שתי הקבוצות יכולות להתכונן למשחקי הפלייאוף ואם נקבל עוד משחק כזה אז הרווחנו.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני המשחק (מוטי קדוש)

 

נדב עמר בצהוב עם שער גאוני (מוטי קדוש)

 

קרית מלאכי – שיכון המזרח : 1-2

קרית מלאכי השלישית אירחה במגרשה את שיכון המזרח שכבר הבטיחה את מקומה עוד עונה בליגה ב' , משחק טוב בין 2 קבוצות משוחררות מלחץ ובסיומו הקבוצה המקומית מסיימת עם ניצחון . קרית מלאכי פתחה נהדר וכבר במחצית הראשונה הובילה 2-0 מרגליהם של דייב פינטו ודור נגר, במחצית השניה שיכון המזרח הצליחה רק לצמק משערו של יוני מנגיסטו.

 

שחקני מלאכי חוגגים עוד ניצחון 

 

בית שמש – מ.ס באר שבע : 8-0

בית שמש הקבוצה החלשה בליגה בדרך הבטוחה לליגה ג' שככל הנראה בשבוע הבא תרד רשמית עם עוד תבוסה , באר שבע החזקה שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון הלמה בה ללא רחם 8 פעמים מרגליהם של אופיר נסימי, יאיר אסייג וצמדים של אדם בוכריס, דודו פלס ורותם מרום. באר שבע עד לסיום העונה תנסה לשפר אתת מעמדה לקראת משחקי הפלייאוף ולנסות להבטיח את הביתיות לפחות באחד המשחקים.

 

עירוני מודיעין – מכבי באר שבע : 1-1

מכבי באר שבע מהתחתית משיגה נקודה חשובה במאבק ההישרדות כנגד הירידה אבל לאור התוצאה המפתיעה בנתיבות יורדת למקום ה-15 המוליך ישירות לליגה ג'. מודיעין החזקה אבל הלא יציבה יכולה להתחיל להתכונן לעונה הבאה. מודיעין פתחה טוב את המשחק וכבר בדקה ה-19 עלתה ליתרון משערו של ערן חדד אבל במחצית השניה באר שבע הישוותה מרגליו של דודו כהן.

 

בני יצ'אלאל – בני אילת : 1-1

בני אילת מהמקום ה-13 יצאה למשחק חוץ לא פשוט ברחובות נגד יצ'אלאל על משחק של 6 נקודות ובסיום חלוקת נקודות שמבטיחה ליצאלאל את המקום עוד עונה בליגה ב' , אילת תמשיך להילחם על ההישארות בליגה ללא משחקי ההצלבה עד השריקה האחרונה . המקומיים עלו ראשונים ליתרון משערו של רואי טרומן כבר בדקה  העשירית אבל 10 דקות לסיום אביב דדו המצוין קובע שיוויון וחלוקת נקודות בין 2 הקבוצות .

 

עירוני שדרות – הפועל ירוחם : 1-2

משחק בין 2 קבוצות איכותיות שהבטיחו את מקומן בליגה ממזמן וניסו להשתחל לפלייאוף העליון אבל זה היה מאוחר מדיי , משחק טוב וקצבי קיבלנו בשדרות כאשר הקבוצה האורחת עולה ליתרון מהיר כבר לאחר 3 דקות של כדורגל מרגליו של דוד סויסה אבל שדרות לא הרימה ידיים ועד לסיום המחצית הישוותה מרגליו של דולב סויסה , במחצית השניה המשחק התאזן וכבר שהיה נראה  כי המשחק יסתיים ללא הכרעה הגיע דרור ויצמן בדקה ה-90 והעניק את הניצחון לשדרות.

 

עירוני נתיבות – צעירי רהט : 1-0

רהט שכבר היה נראה הרימה ידיים ותחבור לבית שמש כיורדת בטוחה נוספת יצאה למשחק חוץ קשה בנתיבות וחזרה עם כל הקופה שער בדקה ה-66 מרגליו של סלמאן הוזייל קבע את תוצאת המשחק וניצחון חשוב מאד לרהט שנותרה ב-10 שחקנים בדקות הסיום לאחר הרחקתו של אסרטו אבבה. בעקבות הניצחון רהט עולה למקום ה-14 המוליך למשחקי ההצלבה כנגד הירידה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אריאל טרבלסי חלוצה של אדומים אשדוד עם עוד צמד ומעלה את מאזנו ל-21 שערים ויש לו חלק גדול מאד בעליית הליגה של קבוצתו.

 

אריאל טרבלסי עם עוד צמד (אבישי אפטקר)

 

מאמן המחזור: פיני עייש מאמנה של אדומים אשדוד עם ניצחון גדול מבטיח את העלייה לליגה א'.

 

פיני עייש עם עונה ענקית מבחינתו (אבישי אפטקר)

 

קבוצה מצטיינת: אדומים אשדוד מביסה במגרשה את גבעת זאב עם עוד הצגה של כדורגל ונותת את האות לקהל האדום לפתוח את השמפניות.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום מחזור 27

הוסף תגובה
תגובות