ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-23

המחזור ה-23 בליגה א׳ צפון הסתיים כאשר איכסל ממשיכה להוביל בבטחה... טבריה מתאוששת וחוזרת לחמישייה הראשונה... הפועל ירושלים מועדת בבית... הרצליה חוזרת לנצח והפעם את בית שאן שבדרך הבטוחה לליגה ב׳... אז מי יהיה בנבחרת המחזור...? מיהו כוכב המחזור...? ומיהו מאמן המחזור...? כנסו ותקראו!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 13-03-2018
  • 11:04

שוער:

עדי תדמור (עירוני טבריה)

השוער שמציג יכולת נפלאה במשחקים האחרונים של טבריה שומר על רשת נקייה שלושה משחקים ברציפות ועוזר לקבוצתו לחזור לתמונת הפלייאוף העליון.

 

תדמור שומר על רשת נקייה משחק שלישי ברציפות (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

אופק ברזני (באקה אל גארביה)

המגן המוכשר הזה שסימנו אותו מגיל צעיר פורח תחת צחי טיאר ומגלה יכולת נפלאה מאז שחזר לבאקה. ומול קרית אתא היה פעיל מאד על כל האגף השמאלי, הגנה, התקפה כל מה שמגן ברמות הגבוהות צריך..

 

סמאח סרחאן (הפועל שפרעם)

בלמה המצויין של שפרעם, שמול ירושלים החזקה בטדי ידע לסגור את ההגנה ובעיקר לכוון ולהוביל את קבוצתו לניצחון ענק בבירה. עוד משחק נהדר לבלם הוותיק הזה שמוכיח שהוא עמוד התווך של קבוצתו.

 

חוסאם אבו סלאח (הפועל איכסל)

אחד מהשחקנים היציבים באיכסל העונה, במשחק נגד כפר כנא הוא חרש את הקו הימני והביך את ההגנה של האורחים פעם אחר פעם, והתכבד בבישול אחד השערים.

 

קישור:

אופק יפרח (באקה אל גארביה)

השחקן המצטיין של באקה מתחילת העונה ממשיך להציג יכולת נהדרת במשחק של קבוצתו והפעם מול קרית אתא בחוץ. בישל את שער הניצחון והיה מעורב בכל התקפה של קבוצתו.

 

אופק יפרח השחקן המצטיין של באקה העונה (מאור אלקסלסי)

 

חן ידען (הפועל איכסל) 

הרבה זמן חיכו באיכסל שהשחקן הזה יראה מה שכולם יודעים שיש לו ברגליים, בשישי הוא בישל 3 שערים והיה המצטיין על המגרש.

 

מחמוד עבאס (הפועל אום אל פאחם)

בעל הבית של סמיר עיסא על המגרש פשוט תאווה לעיניים לראות את השחקן הזה על המגרש הטבח בקישור של אום אל פאחם פשוט חוויה.

 

גל פורת (הפועל הרצליה) 

המושיע של ארז בנודיס העונה! גם במשחק לא גדול של קבוצתו, פורת היה שם כדי לכבוש את שער הניצחון ולהעניק לקבוצתו ניצחון יקר מאוד נגד בית שאן ולשמור על פער סביר מהמובילה.

 

המושיע של הרצליה, גל פורת (דן יידוב)

 

התקפה:

עומר בוארון (הפועל איכסל)

הפקטור החשוב ביותר של איכסל בחודש האחרון. שיתוף הפעולה עם מוריס אוזן עושה טוב לכולם, בשישי הוא כבש עוד צמד והיה מהמצטיינים בקבוצתו.

 

עומר בוארון פורח אצל מוריס אוזן (חגאג רחאל)

 

אושרי טוויל (עירוני טבריה) כוכב המחזור!!!

כאשר הוא רואה את אסי גלבוע משהו טוב קורה לו, בסיבוב הקודם הוא כבש צמד והעניק לקבוצתו ניצחון בדקה ה-90. בשישי הוא שוב כבש צמד שקירב את קבוצתו לפלייאוף העליון.

 

כוכב המחזור של אתר גולר, אושרי טוויל (רועי סימוני)

 

שגיא סבג (מכבי צור שלום) 

שגיא כבר לא ילד, שחקן הבלתי נגמר. העונה המון נקודות חתומות על שמו. בשישי האחרון שער שלו העניק לקבוצתו ניצחון חשוב שהרחיק אותם מהתחתית הבוערת.

 

מאמן המחזור: מוריס אוזן (הפועל איכסל) 

בשקט שמאפיין אותו הוא בדרך הבטוחה יחד עם קבוצתו לעבר הליגה הלאומית. במשחק המרכזי של המחזור נגד כפר כנא הוא הכין את שחקניו נהדר וכבר במחצית הם היו ביתרון של ארבעה שערים, רק דבר בלתי צפוי ימנע ממנו מהפועל איכסל להעפיל בסיום העונה לליגה הלאומית. יש לציין את צחי טיאר שהוביל את קבוצתו מבאקה אל גרביה לניצחון חוץ ענק על קרית אתא שנמצאת בכושר מצויין לאחרונה. 

 

מוריס אוזן בדרך לליגה הלאומית (חגאג רחאל)

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-23

הוסף תגובה
תגובות
  1. מענין למה בקזאני ולא אחד משני המצטיינים במשחק נגד קריית אתא יוסף עוואדי ואיסלאם מואסי תנו קרדיט לשחק (ראדי 15-03-2018, 16:29)