לקראת מחזור בליגה א'

8 משחקים לסוף העונה, עוד 24 נקודות בקופה וכל קבוצה רוצה לנצח. השבוע יש לנו מחזור מעניין בדרום, כאשר לכל קבוצה יש עניין או בצמרת או בתחתית. במחוז הצפוני, הקבוצות החזקות יוצאות למשחקים די קלים על הנייר. אבל מי ינצח? מי יכבוש? ואיזה מאמן צפוי לסיים את תפקידו היום? הכל נדע בעוד מספר שעות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-03-2018
  • 09:04

המחזור ה-23 בליגה א' מתקיים בסופ"ש הזה, מחזור בו בדרום כל העיניים יופנו אל עבר מכבי יבנה שתרצה להמשיך לנצח ולקוות לעוד מעידה של נס ציונה. יבנה תארח את נורדיה, מקום שני מול מקום שישי. יבנה חייבים לנצח כדי לקוות לצמצום הפער, נורדיה יודעת שאם היא רוצה פלייאוף היא חייבת לנצח ביבנה ולקוות למעידה של מכבי יפו. יהיה מעניין לראות האם תומר בן חיים הקפטן של יבנה יחזור לשחק והאם יקבל את סרט הקפטן בחזרה. נס ציונה יוצאת למשחק לא קל בשכונת התקווה מול כפר שלם שדיי מאכזבת לאחרונה ויודעת שניצחון על נס ציונה יחזיר אותם למאבק על הפלייאוף. לא ראלי אבל אפשרי.

 

עוד משחק מצויין יש לנו בחולון, בין חולון לכפ"ס. שתי קבוצות שנלחמות על המקום השלישי, אבל עדיין לא הבטיחו באופן סופי את המקום בפלייאוף. שתי הקבוצות יודעות שניצחון יקרב אותן להשגת המטרה.

בתחתית, דימונה מארחת את מכבי יפו. דימונה עם נועם שוהם על הקווים שחטפה חמישייה בטדי חייבת לנצח את יפו, עוד הפסד והחברים מהדרום ירימו ידיים. מכבי יפו משחקת על הכבוד שלה וקל מולה זה אף פעם לא יהיה.

מחנה יהודה תבוא להפריע לכפר קאסם כדי להוציא נקודה. יהיה מעניין לראות את איסמעיל עאמר, המאמן החדש והמוכשר של הכפר על הקווים לראשונה העונה. 

 

תומר בן חיים, יחזור לשחק? ואם כן ,האם יהיה עם סרט הקפטן? (מני בן ארי).

 

בצפון, ירושלים הפסידה אמש לשפרעם ויכול מאוד להיות שטבריה תוכל לעקוף אותה בקרב על המקום החמישי. לא שזה יעזור הרבה לטבריה, כמו שהם נראים השנה, בעיקר חוסר היציבות, גם אם טבריה יגיעו לפלייאוף הרבה אין להם מה לחפש. אבל גם בעונה שהם עלו ליגה, הם לא הרשימו כל העונה ובסוף הפתיעו את כולם...

בצמרת איכסל ואום אל פאחם צפויים לנצח את יריבותיהם ולהמשיך להוביל את הטבלה. ום הרצליה לא צפויה להיתקל בבעיה מול בית שאן, שנקווה שלא הרימו ידיים. המשחק אולי הכי מעניין בצפון יהיה דווקא ברובי חיפה, שהחתימו את פטריסיו סייג, שנחשב למאמן מהטובים שיש בליגה א' ויפגשו את טירה החזקה שממעטת לספוג. פטו ירצה להביא ניצחון ראשון, אבל ממקורות שלנו, השחקנים די איבדו את האמונה שלהם ונקווה מאד שיחזירו את הגאווה בניצחון על טירה.

 

רובי חיפה, חייבים משהו שיעורר אותם...ופטו במשחקו הראשון יכול להיות הפתרון...(מאור אלקסלסי).

 

ובתחתית, יהיה מעניין לראות את מגדל העמק שמאכזבת ובגדול, ביחס לסגל השחקנים המרשים שיש לה, כשהיא תצא למשחק תחתית מול צור שלום. צור שלום מצידה חייבת לנצח ולעשות צעד נוסף אל עבר ההישארות. מנגד רפי בוסקילה מאמנה של מגדל העמק יודע שכל דבר פרט לניצחון והוא כנראה יצטרך למצוא הסעה חדשה הביתה...וגם קבוצה חדשה...

 

שבת שלום חברים...נתראה במגרשים...

שחקני איכסל, חייבים להמשיך לנצח..(חגאג רחאל).

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעניין מאוד (הוגה דעות 09-03-2018, 10:22)
    מה יעשו שעריים היום