גם ב-10 שחקנים: איכסל מנצחת את מגדל העמק

הפועל איכסל הוכיחה אמש הרבה הרבה אופי ונחישות, כשניצחה את הפועל מגדל העמק בעשרה שחקנים לאחר שנקלעה לפיגור של שער, והרחקה של שחקן בדרך לניצחון ענק, וכנראה מוכיחים לכולם מי הקבוצה הראויה ביותר לעלות ליגה מליגה א' צפון. מוריס אוזן ערך שינוי טקטי שניצח את המשחק. מוזן: "זה עדיין לא גמור. אבל הכל תלוי בנו"

  • על ידי: יוני גינוסר
  • 03-03-2018
  • 18:50

אוהדי איכסל הגיעו לעודד את קבוצתם (יח"צ)

 

20 דקות מפתיחת המשחק, דור הלוי מכשיל את לידור כהן בתוך הרחבה, וסופג אדום ישיר ומוצדק לאחר עבירה מאחור. השופט מסמן על הנקודה הלבנה, אופק מלול לוקח את האחריות, כובש מהנקודה הלבנה וקובע 0-1 למגדל העמק!

 

רפי בוסקילה עולה ליתרון, אך שוב הוא יורד ללא נקודות... (יח"צ)

 

7 דקות לסיום המחצית הראשונה, כדור ארוך עובר את הגנת מגדל העמק, ניר אברג׳ל מתגנב מאחורה, עובר את השוער, מוכשל והשופט שורק לפנדל. אלירן חודדה בועט ומאזן את התוצאה, 1-1.

 

אלירן חודדה כובש מהנקודה הלבנה (יח"צ)

 

בחצי הראשון מגדל העמק נראים נחושים יותר, אך בחצי השני ראינו שליטה של הפועל איכסל. בדקה ה-65 בן מלכה מעביר כדור רוחב ואלירן חודדה מסיים בפס חד לפינה הגבוהה, משלים צמד וקובע מהפך, 2-1 להפועל איכסל!!! 

 

שחקני איכסל חוגגים! (יח"צ)

 

בדקה ה-70, כדור נגיחה של הגנת איכסל מגיע הישר לעומר בוארון שעובר שני הגנה, בועט שטוח וחזק לפינה הקרובה וקובע את תוצאת המשחק. 3-1 להפועל איכסל שנראה שהיא בדרך הבטוחה לליגה הלאומית!

 

שחקני איכסל מגדילים את הפער בפסגה! (יח"צ)

 

מאמן הפועל איכסל, מוריס אוזן סיכם בסיום: "היה משחק קשה מאד! התחלנו אותו בצורה גרועה. קיבלנו אדום וספגנו שער חובה. היה לנו קצת מזל כי לא ספגנו עוד כמה שערים, כי מגדל הגיעו לכמה מצבים והיו טובים יותר במחצית הראשונה. במחצית השנייה שינינו שיטה, ולמרות החיסרון בשחקן, הייתה קבוצה אחת על המגרש, והיא איכסל. עשינו את המשחק קל כשעמדנו נכון וכבשנו משלושה מצבים,יכולנו להבקיע עוד אבל מה שמעניין זה שגילינו אופי, חזרנו מפיגור כשאנחנו פחות שחקן לניצחון חוץ יפה וחשוב. ומגיע לשחקנים כל הכבוד לשחקנים על ההשקעה. לא היה לנו משחק גדול אבל כל הכבוד לשחקנים על ההשקעה והרצון".

 

ככה חוגגים את המקום הראשון! (יח"צ)

 

מה אתה אומר על פתיחת הפער בצמרת, 7 נקודות מ'רובי', ו-6 נקודות מהרצליה?

"אחרי שאנחנו מנצחים כיף לבוא ולראות תוצאות שהן לטובתנו. אנחנו לא מסתכלים על אף אחד, וצריך להמשיך ולנצח, ואם נמשיך לנצח, דברים טובים קורים כמו השבוע. והכי חשוב בעיני זה להישאר צנועים". 

 

לגבי האליפות מוריס מסכם: "עד שזה לא נגמר זה לא נגמר, ויש דוגמא חיה ובועטת בליגה א' דרום שכולם חשבו שנס ציונה כבר עלו, והכתירו אותם, פתאום מכבי יבנה סוגרים את הפער והליגה פתוחה. ולכן אנחנו צריכים לבוא דרוכים ומוכנים לכל משחק כאילו זה המשחק האחרון".

 

דור הלוי שהורחק, חוגג יחד עם חבריו ניצחון חשוב! (יח"צ)

 

גיבור הניצחון הגדול על מגדל, אלירן חודדה, בתגובה לאחר המשחק: "ניצחון חשוב מאוד במגרש קשה מאוד. אני שמח שלמרות הפיגור המוקדם והחיסרון המספרי, הפגנו ווינריות, אופי, מחויבויות והצלחנו לנצח את המשחק. לאחר ההרחקה של דור הלוי, מוריס עשה שינוי טקטי עם המון מחשבה מחוץ לקופסא, שגרם לנו להראות מאוזנים ולנצח את המשחק בצורה משכנעת".

שחקני איכסל חוגגים ניצחון יקר (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רפי תתפטר (דימה 04-03-2018, 21:57)