עידו קרן מארח את עוז משה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 22

לאחר שבשבוע שעבר הפסיד לנתנאל הררי, עידו החליט השבוע לארח את משה עוז, שחקנה לשעבר קריית אתא שנאלץ לפרוש לאחר פציעה קשה. האם עידו יחזור למסלול הניצחונות...? איך 'רובי' תתאושש מהתבוסה לטבריה...? האם איכסל תמשיך לברוח לליגה...? ואיך יסתיים המשחק המעניין בין אסי לצור שלום...? שווה לקורא!

  • על ידי: עידו קרן מארח את עוז משה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 22
  • 01-03-2018
  • 18:08

שלום לכולם

מחזור 21 מאחורינו. מחזור שייזכר הרבה בגלל התבוסה הכואבת שנחלה רובי שפירא לטבריה, מה קורה לשפירא שרואים את טבריה? מה שבטוח תנו לאילן סוויסה את רובי כל שבוע והוא קונה את זה. חוץ מזה הפסדתי בגלל גול בדקה ה-88 (אני מתנחם שזה גול של משה בן לולו) לנתנאל הררי.

חוץ מזה היו מסקנות נוספות מהמחזור האחרון:
1.באיכסל הראו אופי חזק. ליגה עולים במשחקים כאלה, שוב אבירן תורג׳מן עם 2 בישולים הוכיח שמרכז שדה חזק ויעיל, שווה נקודות ופסגה.
2.בהרצליה לא מוותרים על העליה וניצחו את מגדל המתדרדרת. מה יהיה רפי??
3.בדלייה הרימו ידיים סופית. בבאקה חגגו בשלישייה.
4.אופיר עזו עושה עונה גדולה, חבורה של ילדים והתוצאות מצוינות. שאפו! בטירה מתעקשים להסתבך, מסתבר שתקציב גדול וקהל רב לא מבטיח כלום.
5.בקריית אתא מפנימים את המצב ומאז הגעתו של חיים לוי יש סימני חיים ושינוי דרסטי. שאמרתי שבר שם טוב מעל הליגה, חלק פיקפקו. בשישי הוא נתן צמד ויכול היה לתת עוד שלוש. כרגיל יוחאי כהן ביכולת מצוינת ומפה אני מבקש מיוחאי: אתה הסמל של הקרייה, אומנם לא ילד, אבל ביכולת ובמספרים אתה מוביל, בלעדייך כנראה הקבוצה הייתה יורדת. טוב יעשו בקריה ויחתימו את הקפטן לעוד שנה שנתיים מינימום במיידי.
6.בצור שלום ניצחו בשיניים את שפרעם. טוב לליגה שצור שלום תישאר. אם זה יקרה, איציק דדון אחד ממאמני העונה. תקציב של כ-500000 ₪ זו בדיחה.
7.באום אל פאחם ניצחו במשחק קשה את בית שאן, משה בן לולו בצמד גדול ניצח את המשחק. שובר שוויון במאני טיים, יחד עם תימור אביטן זו התקפה קטלנית.

 

השבוע החלטתי לארח חבר טוב, אחד הסמלים של מכבי קרית אתא, שנאלץ לפרוש השנה בגלל פציעה קשה. בואו נעשה כבוד לאדם נפלא ולספורטאי נהדר,עוז משה, המגן השמאלי שהיום הוא בנקאי מדופלם. בואו נראה אם עוז שמכיר את הליגה ככף ידו, יכול לנצח אותי. אני תמיד טוען שצריך לדעת להיפרד מסמלים. לא חשוב מאיזו ליגה,ואם קרית אתא לא נפרדו באיזה טקס קטן עם פרחים מעוז אז אני אפרד ממנו מכתבה/תחזית .זה המינימום עבור עוז שאף שיחק עבורי במכבי חיפה חופים. את הגול שלו נגד חדרה במשחק החשוב ביותר זוכרים כל זקני העיר.... .
מזכיר לכולם, ניחוש נכון = 5 נקודות, בינגו =10 נקודות. מתחילים:

 

הפועל מגדל העמק - הפועל איכסל
עידו:
במגדל רוצים אבל לא בטוח שכבר יכולים. באיכסל כל מטאטא יורה! המגרש של מגדל כבר ממזמן לא מפחיד וזו הבעיה הגדולה של המקומיים. איכסל לא ירחמו על המקומיים שרוצים לשרוד. הימור שלי: 3-1 לאיכסל.

עוז: משחק קצוות שקריטי לשתי הקבוצות. מצד אחד איכסל דורסת כל קבוצה שעומדת בדרכה, מצד שני מגדל העמק עם מגרש קשה אבל שחקנים ללא ביטחון. הימור שלי: ניצחון דחוק של איכסל 2:0.

 

מוריס אוזן, ימשיך לברוח לליגה? (מאור אלקסלסי)


הפועל באקה אל גרבייה - הפועל אום אל פאחם
עידו:
איזה משחק אש. כל צד אומר שהצד השני לא יישן בלילה. שתי הנהלות חזקות, שני קהלים ״משוגעים״, אחת רוצה לעלות, השנייה רוצה פלייאוף. הרבה כסף הושקע בקבוצות. הימור שלי: למען שלום בית ושלום הציבור, תיקו 1-1.

עוז: לפי הידיעות האחרונות המשחק בסכנת קיום, אך מצפה לנו משחק חם. באקה רוצה פלייאוף, אום אל פאחם עוד במאבקי העליה. הימור שלי: תיקו ללא שערים.


הפועל בית שאן - עירוני קרית אתא
עידו:
משחק קשה וחשוב לשתי הקבוצות. הכל יכול לקרות אבל תיקו יהיה טוב לקריה (ופחות טוב לבית שאן). נלך על תיקו. הימור שלי: 1-1.

עוז: עצוב לראות את המצב של שתי הקבוצות האלה, עם הפוטנציאל הגדול ביותר בליגה א' (מה שפוליטיקה עושה לכדורגל). מניסיון קריית אתא אוהבת לשחק בבית שאן. הימור שלי: 3:1 לקבוצה שלי.

 

הפועל כפר כנא - הפועל הרצליה
עידו:
ההזדמנות האחרונה של כפר כנא לחלום על הפלייאוף. אם יפסידו, יגידו ביי ביי. הבעיה שגם הרצליה חולמת על הנקודות. בכפר כנא, היתרון הוא של הביתיים. הימור שלי: 2-1 כפר כנא.

עוז: כפר כנא היא מבחינתי אכזבה גדולה, מצד שני הרצליה בפורמה מצוינת. הימור שלי: למרות המגרש הקשה הרצליה תנצח 3:0.

 

ארז בנודיס חזק בתמונת הצמרת (דן יידוב)


הפועל אסי גלבוע - מכבי צור שלום
עידו:
איזה משחק! שתיים שצמודות בתחתית ורק ״מתות״ להישאר בליגה. אחוות אחים? הימור שלי: תיקו 1-1.

עוז: וואו איזה משחק! שתי הקבוצות חושקות לברוח מהתחתית הבוערת, אך זה לא יקרה. הימור שלי: תיקו 2:2.


הפועל שפרעם - עירוני טבריה
עידו:
אוי טבריה, דווקא אחרי ניצחון ענק והנה שוב שומעים על שביתות. מה יהיה? זו ההזדמנות של שפרעם לחזור לעניינים. הימור שלי: 2-1 לשפרעם, כי לא מגיע לטבריה אחרת, ויסלח לי הקורא אילן סוויסה.

עוז: לאחר הניצחון הגדול על ׳רובי׳, טבריה תגיע לשפרעם עם ביטחון גדול מאוד. עכשיו העבודה של אילן סוויסה האגדי להחזיר את שחקניו לקרקע על מנת להתברג חזק בחלק העליון של הטבלה. הימור שלי: 1-0 לטבריה.

 

אילן סוויסה, יחזור עם הנקודות משפרעם?

 

מ.ס טירה - מכבי דליית אל כרמל
עידו:
דלייה סיימו ועכשיו נשאר לשחק על הכבוד ועל החוזה לעונה הבאה. הימור שלי: אני מריח מיני הפתעה. 1-1.

עוז: הקבוצה מהכרמל כבר לא פקטור, טירה בדרך לטיול צהריים. הימור שלי: 3:0 קל לטירה.


הפועל ׳רובי שפירא׳ חיפה - הפועל ירושלים

עידו: מבחן בגרות לעודד קוטר ושות׳. אם את זה הם לא ינצחו, חלום העלייה כנראה ייגנז. בכל מקרה, צומת דרכים ממש ליד צומת הצ׳ק פוסט, לדעתי ׳רובי׳ יחזרו לעצמם. הימור שלי: 2-0 רובי.

עוז: רובי במשבר ואי אפשר לברוח מזה. על מנת שכדור השלג הזה ייעצר, חייבים להתעורר שם אם הם חושבים לעלות עוד השנה ליגה. מגרש טוב יש, מזג אוויר טוב, גם יש שתי קבוצות עם סגלים מהטובים בליגה. הימור שלי: 2-1 גדול של רובי על החבר'ה מירושלים.

 

איך עודד קוטר ושחקניו יתאוששו מהתבוסה הכואבת? (מאור אלקסלסי)

 

זהו חברים
שיהיה בהצלחה לכולם ושבת שלום

עידו קרן מארח את עוז משה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 22

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית (גלזר א . 01-03-2018, 18:26)
    ירושלים , באקה , וקרית אתא לא מפסידות . הרצליה מנצחת . טבריה מפסידה כי כל קונץ עובד רק פעם אחת .
  2. טירה תנצח 4_0 (עבד סמארה 01-03-2018, 19:27)
  3. עידו כנס (נהריני 03-03-2018, 19:30)
    עידו זה לא חדש שכל קשר בינך לכדורגל הוא מקרי בהחלט ומבוסס על כסף בלבד. אז אל תנסה להיות חכם כי אתה לא!!!!