ליגה ג' : סיכום המחזור ה-19 מחוז מרכז

בעקבות השינוי שחל השנה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז מרכז בליגה ג', מחוז מרכז הינו אחד המחוזות החזקים והמעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות שמושקעות בלא מעט כסף. השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום ב' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-03-2018
  • 10:13

בני אבו גוש - הפועל לוד : 6-0

המוליכה הגאה של הליגה חוזרת לנצח לאחר ההפסד במחזור הקודם לבית"ר יבנה והפעם בחוץ נגד אבו גוש . הפועל לוד החזקה התאוששה על חשבונה של אבו גוש מהתחתית והלמה בה שש פעמים ללא רחם , בחגיגת השערים השתתפו אפי מלכה, נגש מקטה, הבטמו סלליך וצמד של אושר בן שטרית . בעקבות הניצחון והתיקו בין גדרה ליבנה צמח יתרונה של לוד ל-3 נקודות בפיסגה .

 

בית"ר יבנה - עירוני גדרה : 4-4

עירוני גדרה השניה התארחה במגרשה המדהים של בית"ר יבנה השלישית, שתי הקבוצות עם יומרות לעלות מהמקום הראשון ושתי הקבוצות שיחקו על מנת לנצח והמשחק היה חוויה לכל אוהד כדורגל , 8 שערים ויתרון שעובר מצד לצד ובסיום 4:4 מדהים, כבשו לגדרה ניר דדון במספרת יפיפיה, אדיר שהרבני וצמד של שירן קינן, כבשו ליבנה תהל אלבז, יוגב בנישו אלנור אלייב ושוקי מינזורסקי. המרוויחות העיקריות מתוצאת התיקו הן הפועל לוד שהגדילה את יתרונה בפיסגה מגדרה והפועל בני אשדוד שעלתה למקום השלישי על חשבונה של יבנה.

 

מספרת מדהימה של ניר דדון לא הספיקה לניצחון (אורית סיני)

 

הפועל רמלה – הפועל בני אשדוד : 8-0

הפועל רמלה עם עונה טובה מאד אירחה במגרשה את בני אשדוד שעדיין חולמת על עליית ליגה ותעשה הכל על מנת להשתחל לאחד משלושת המקומות הראשונים. מהדקה הראשונה אשדוד השתלטה על המשחק והלמה 8 פעמים ללא רחם ברמלה. בחגיגת השערים של אשדוד השתתפו ליאון אברגיל, נתי סבג, מאור גוזלן עם צמד ומעל כולם בלט מלך השערים של הליגה חי שמילוב עם 4 שערים והעלה את מאזנו ל-22 שערים העונה. בעקבות הניצחון והתוצאה מיבנה אשדוד עולה למקום השלישי על חשבונה של יבנה.

 

הפועל בני אשדוד מנצחת ועולה למקום השלישי המוביל בתום העונה למשחקי ההצלבה על העלייה לליגה ב'.

 

 

יתר התוצאות :

הפועל מצליח – בית"ר אשדוד : 5-0

מ.ס ראשון לציון - מבשרת ציון : 1-2

צעירי לוד – אבירי בת ים : 7-3

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

 

סיכום מחזור 19 ליגה ג' מחוז מרכז

הוסף תגובה
תגובות