מוחמד סאמרה: "השחקנים שלי לא מגיעים לאף משחק בזלזול"

רגע לפני שהוא נכנס לרצף משחקים סופר קשה שחלקם נגד קבוצות הצמרת מוחמד סאמרה ומ.ס. טירה יארחו ביום שישי הקרוב את מכבי דלית אל כרמל. המאמן: "באנו מלמטה וכבר היינו מקום אחרון העונה, השחקנים שלי לא מזלזלים באף משחק".

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 01-03-2018
  • 08:38

ביום שישי הקרוב תארח הקבוצה מטירה את מכבי דלית אל כרמל, במטרה לברוח מהתחתית הבוערת, שבוע אחד לפני שתתחיל את צמד המשחקים הקשה מול קבוצות הצמרת הפועל רובי שפירא והפועל אום אל פאחם. במ.ס. טירה יחסרו בן בן שושן שנפצע וכנראה גמר את העונה וגם מיכאל קרטיבה שיעדר בעקבות כרטיסים צהובים.

 

מאמן הקבוצה מוחמד סאמרה אמר לקראת המשחק: "שנה שעברה באקה נראתה כמי שעומדת לרדת ליגה וראית מה הם עשו בסוף, דליה יבואו לשחק על החיים שלהם בליגה, בתחילת העונה גם עלינו שמו תווית של היורדת הבטוחה ואנחנו מעל הקו האדום בזכות רצף של משחקים טובים".

 

על הדריכות לקראת המשחק: "השחקנים שלי לא מגיעים אף משחק בזלזול על אחת כמה וכמה שאנחנו נחסר את בן בן שושן שגמר את העונה ומיכאל קרטיבה שלא יוכל לשחק נגד דליה בגלל כרטיסים צהובים, וגם כי אנחנו באנו מלמטה העונה, כבר היינו מקום אחרון והתקדמנו, כולם מבינים את החשיבות של המשחק הזה בטח ובטח שהוא משחק בית והגדרנו כמטרה לא להפסיד בבית בסיבוב השני. ונעלה לנצח את המשחק בכל הכוח."

(צילום: סאמר מנסור אתר אלטירה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה מסריחה קהל זבל תרדו ליגה אמן (השולט 01-03-2018, 22:44)