בית"ר עפולה סיימה בתיקו 1:1 עם מכבי נצרת עילית

משחק אימון: ניסוי הכלים של שתי המועמדות העיקריות לעלייה בליגה ג' מחוז יזרעאל הסתיים בחלוקת נקודות. ישראל ליזמי (דקה 36) כבש ראשון לעפולה, רועי כהן הוותיק (79) השווה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-08-2010
  • 12:33

רגע לפני פתיחת העונה הנוכחית שתי הקבוצות הבכירות בליגה ג' מחוז יזרעאל מפנטזות שוב על העפלה היסטורית לליגה ב'. אמש (ש') הן נפגשו ראש בראש למשחק אימון באצטדיון 'גרין' שבנצרת עילית, במה שהוגדר כניסוי כלים ראשון רגע לפני שריקת הפתיחה של העונה. ובכן, לאחר 90 דקות של משחק רווי באירועים הקבוצות ירדו מכר הדשא עם תיקו 1:1, ועם ידיעה ברורה שיכולת כזו לא תספיק להעפלה לליגה ב'.

 

נתוני פתיחה
בית"ר עפולה תחת הדרכתו של המאמן שמוליק סבג חסרה במשחק את צמד הבלמים (תומר כהן ומתן קטוע) ובמקומם עלו לשחק צמד הקשרים יאיר כהן ודני דוד. לצידם עלה לשחק בעמדת המגן הימני מנהל הקבוצה יוסי יעקב שהוא גם שחקן הרכב בקבוצה. ואילו מכבי נצרת עילית עלתה למשחק עם ההרכב החזק שלה-כשבהרכב הפותח נכללים גם המאמן/שחקן שרון סויסה וגם חבר ההנהלה רועי כהן.

 

רועי כהן(מימין) ושרון סויסה. במכבי נצרת עילית רוצים להגיע לליגה ב'.

 

מהלך המשחק
המשחק שיצא לדרך בשעה מוקדמת (16:00) תחת חום כבד, נפתח עם שליטה של נצרת עילית במרכז השדה. אולם ככל שחלפו הדקות שחקני בית"ר עפולה השתלטו על המשחק והפכו למסוכנים יותר במגרש. בהמשך חניכיו של שרון סויסה הציגו משחק הגנה נרפה ורק הודות להחמצות מסמרות שיער של חלוצי עפולה התוצאה נשארה מאופסת.
בדקה ה-36 בית"ר עפולה עלתה ליתרון 0:1 במשחק משער נהדר של החלוץ ישראל ליזמי לאחר בעיטה חופשית מ-20 מטר. בהמשך שני המאמנים החליפו כמעט את כל שחקני ההרכב ובעצם מאותו רגע ואילך המשחק נפתח לגמרי ושתי הקבוצות תקפו ללא הרף.
בדקה ה-79 של המשחק רועי כהן הוותיק (חבר הנהלה) הצליח לאזן את התוצאה ל-1:1 עם בעיטה נהדרת על סף הרחבה-לאחר הדיפה לא מוצלחת של הגנת בית"ר עפולה.
חמש דקות לסיום הגיע האירוע הביזארי של המשחק לאחר שקשר בית"ר עפולה ליאור בן שטרית כבש שער, ספק מעמדת נבדל, שעורר מחלוקת גדולה בין שחקני נצרת עילית לבין השופט זוהר צרימי שהוא בעצם יו"ר בית"ר עפולה. בסופו של דבר ולמען סדר הטוב הוחלט לפסול את השער והקבוצות כאמור סיימו את ההתמודדות עם תיקו 1:1 ועם המון חומר למחשבה.
 

שחקני בית"ר עפולה. הקבוצה הצנועה רוצה לעשות היסטוריה.

הוסף תגובה
תגובות