דרבי המגזר: הפועל כפר כנא מול הפועל אום אל פאחם

דרבי המגזר הצפוני יערך בשבת (14:30), באצטדיון בכפר כנא כשהפועל המקומית תארח את הפועל אום אל פאחם, שמגיעה לאחר ניצחון שהחזיר אותם להתמודדות על כרטיס העליה לליגה הלאומית. בכפר כנא רוצים להציל את העונה ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון

  • על ידי: רועי סימוני
  • 15-02-2018
  • 19:59

הדרבי הצפוני של המגזר יערך ביום שבת באצטדיון העירוני בכפר כנא בשעה 14:30, כאשר הפועל כפר כנא המקומית תארח את הפועל אום אל פאחם. עבור שתי הקבוצות מעבר ליוקרה במגזר, זהו משחק מפתח להמשך העונה וכל אחת מהן תרצה לנצח.

 

בקבוצתו של פאיד חסון רוצים להציל את העונה שהתחילה מצוין, אך גמגמה לאחר מכן והוציאה את הקבוצה מהמאבק על כרטיס העליה לליגה הלאומית וגם הכניסה לפלייאוף העליון לא ממש מובטחת, בכפר כנא יודעים שניצחון יקרב אותם לפלייאוף העליון וייתן המון ביטחון לשחקנים לקראת ההמשך, והם יעשו הכל כדי לנצח.

הקבוצה של סמיר עיסא שהייתה המרוויחה העיקרית בשבוע שעבר לאחר איבוד הנקודות של הפועל איכסל ו״רובי שפירא״, חזרה הקבוצה להיצמד לצמרת הגבוהה והיא רחוקה רק 4 נקודות מהמקום הראשון ממנו עולים לליגה הלאומית, בשבת הגלאקטיקוס מאום אל פאחם מגיעים לכפר כנא במטרה אחת ברורה והיא לחזור עם ניצחון.

 

בכיר בהנהלת כפר כנא אמר: ״יש לנו משחק קשה מאוד בשבת מול קבוצה מצוינת, אבל בבית שלנו אנחנו יכולים וצריכים לנצח כל קבוצה. לא וויתרנו על הכרטיס לפלייאוף ונעשה הכל כדי להשיג אותו העונה״.

סמיר עיסא, רוצה להמשיך להצמד לצמרת הגבוה

הוסף תגובה
תגובות