"טירה קבוצה חזקה אבל מאמין שננצח אותם"

כך אמר טרס שולקובסקי, בלמה של באקה אל גארביה לקראת המשחק המסקרן מול טירה. עוד מוסיף טרס: "יש לנו הגנה מצוינת והקבוצה עומדת טוב על המגרש ורואים את זה בתוצאות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-02-2018
  • 09:10

טרס שולקובסקי, בלמה המצוין של באקה אל גרביה, נמצא בכושר מצוין העונה ורואים את זה בתוצאות הנהדרות שקבוצתו מבאקה עושה לאחרונה. טרס נחשב לבלם בכיר ביותר בליגה א' לאחר שאשתקד היה מהמצטיינים באיכסל ובליגה כולה. טרס מסכם את התקופה בבאקה למן פתיחת העונה: "התחלנו את העונה לא טוב, בגלל שהייתה בעיה קטנה בהנהלה והגיעה הנהלה חדשה, אבל אחר כך הכל התאזן ונראה טוב והתוצאות התחילו להגיע בהתאם. לאחרונה הקבוצה נראית מצוין כשהמטרה היא כמובן להגיע כמה שיותר גבוה כשהפנים לכיוון הפלייאוף".

 

טרס, איך השילוב שלך עם עשהאל בן שבת? עושה רושם שיש התאמה מלאה ביניכם.

"אני ועשהאל שיחקנו בעבר במכבי נתניה ולכן אנחנו מכירים אחד את השני בצורה נהדרת ולכן רואים את התוצאות. יש לנו הגנה חזקה עם שוער מצוין בדמותו של מייק חכים ואני שמח שהכל בא לטובת הקבוצה ורואים זאת בתוצאות". 

 

השבוע אתם מול טירה בחוץ, משחק קשה לכל הדעות, מה אתה חושב?

"מדובר במשחק קשה במגרש קשה. הקבוצה נמצאת במומנטום טוב, לא הפסדנו כבר חמישה משחקים, כמובן נבוא לנצח ולשמור על התקופה הטובה שלנו. זה לא יהיה פשוט במגרש של טירה עם הקהל שלהם, אבל מאמין בקבוצה ושצחי יכין אותנו כמו שצריך למשחק".

 

מה אתה חושב על ליגה א' העונה? מי תעלה ליגה?

"העונה ליגה א' נראית מאוזנת מאד, כל קבוצה יכולה לנצח את יריבתה ואין קבוצה אחת מעל הליגה, לכן קשה לי לחזות מי תעלה ליגה העונה. הכל צפוף, הכל צמוד והטובה ביותר ביותר תעלה". 

 

מה נאחל לך לסיום? 

"לסיים את העונה ולהגיע למטרות שלנו שזה לסיים כמה שיותר גבוה, ושיהיה בהצלחה".

הוסף תגובה
תגובות