"המשחק נגד מגדל העמק זה על 8 נקודות"

כך אמר חיים לוי, מאמנה המצליח של קרית אתא, ומי שלקח את הקבוצה לפני מספר שבועות ומאז הקבוצה פורחת. חיים מדבר על המשחק מול אסי גלבוע, על הניצחuן החשוב, על עתיד, וכמובן על יוחאי כהן שממש פורח תחתיו... שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-02-2018
  • 19:02

חיים לוי מאמנה המצליח של קרית אתא. הגיע לקבוצה לפני מספר שבועות כשהקבוצה הייתה שקועה עמוק בתחתית, ומאז שהגיע הקבוצה פורחת, ומשיגה תוצאות נהדרות כשהשיא היה מול אסי גלבוע כשניצחו 0-3 בקלות. חיים מסכם את המשחק ואומר: "באנו נחושים למשחק, באנו חדים, זה היה משחק על 6 נקודות ומהרגע הראשון הראינו שאנחנו רוצים את ה-3 נקודות האלה וניצחנו בצדק".

 

חיים, מה הסוד לך? לקחת קבוצה ששוקעה חזק בתחתית והיא ממש פורחת תחתיך...

"אני לא אוהב לדבר על עצמי, החבר'ה עובדים, רוצים ללמוד, הקבוצה אומנם אני לא בחרתי את הסגל שחקנים, אבל אני מתאים את עצמי ואת סגנון המשחק לשחקנים שיש לי. השחקנים אוהבים לעבוד, רוצים מאד להצליח, מחוייבים. קרית אתא זה מקום שרוצה להצליח והמקום בתחתית לא מתאים למועדון כזה. אני איש של עבודה קשה ששואף לשחק כדורגל טוב ואני שמח שזה מתחבר לנו".

 

השבוע אתם נגד מגדל העמק, מה צפוי?

"השבוע נגד מגדל העמק משחק על 8 נקודות לא על 6 כמו שזה נראה לפי הטבלה. צפוי משחק קשה! משחק סופר חשוב לנו... אנחנו בתחתית, ויהיה משחק חזק אבל אני בטוח שקבוצה שתרצה יותר, שתהיה מחויבת יותר היא תנצח. אין הבדלים בין קרית אתא למגדל העמק ביכולת, בכישרון, רק עניין של רצון. מי שירצה יותר ינצח".

 

מה הצפי שלך? לאן תגיעו העונה לדעתך?

"המטרה שלי היא כמובן להישאר בליגה, וזאת המטרה לשמה הגעתי. ושנה הבאה אני רוצה כמובן להתמודד על העליה. אני אומנם לא חתום בקרית אתא לעונה הבאה אבל בכל מקרה ארצה קבוצה שתרוץ בצמרת. קרית אתא מקום טוב. מקווה שזה יצליח".

 

יוחאי כהן, פורח אצלך, מה הסוד שלך?

"אני שמח שהוא פורח בעידן שלי, השחקנים שלי מי שמכיר את הדרך שלי היא דרך עבודה קשה, ויוחאי כהן עובד מאד קשה. הוא מגיע ראשון לאימון ותמיד עושה הכל באימון בלי להתלונן, וכל מי שמכיר את יוחאי יודע שהוא איש של עבודה קשה על המגרש והתוצאות בהתאם. הוא שחקן חשוב לנו והוא באמת פורח בשבועות האחרונים, ואני שמח בשבילו ושימשיך ככה. אצלי הוא אדם שמח מאד, מגיע ראשון, מתאמן טוב, מגלה יכולת טובה מאד גם נגד רובי שפירא וגם השבוע, אני מאד מרוצה ממנו".

 

שיהיה בהצלחה!

חיים לוי, הצלחה ענקית הוא רושם בקרית אתא. צילום: אבייתר ברק

הוסף תגובה
תגובות