בחצי הילוך: הרצליה מביסה את שפרעם

הפועל הרצליה, שנמצאת בכושר הכי טוב בליגה א' צפון, אירחה את שפרעם והביסה אותה 0:3 משערים של נתנאל טדסה וצמד של סתיו בן אהרון. הרצליה בחצי הילוך ולא במשחק גדול, הביסה את שפרעם. מה היה קורה אם הרצליה היו בשיאם? בנודיס בתגובה: "משחק חלש שלנו, אבל גם משחקים כאלה חשוב שניצחנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-02-2018
  • 17:38

הפועל הרצליה שאירחה אמש את הפועל שפרעם, הגיעה לאחר ניצחון ענק בשבוע שעבר על 'רובי' חיפה בחוץ וידעה שניצחון שלה ומעידה של המובילות יקרב אותה חזק חזק למקום הראשון. הפועל שפרעם שערב המחזור היתה במקום החמישי והמכובד, רצתה לנצח את הרצליה ולהתקדם עוד צעד אל עבר הפלייאוף העליון.

 

שחקני הרצליה לפני המשחק....(איתן ידגר).

 

שחקני שפרעם לפני המשחק...(איתן ידגר).

 

המשחק נפתח בצורה שקולה, אולם מהר מאד הצפוניים משפרעם השתלטו על מרכז השדה ולחצו את הרצליה. אך לאורך כמעט כל המחצית הראשונה, שפרעם שהניעה יפה את הכדור, לא הגיעה למצב בעיטה אחד מסוכן לעבר שערו של רוזנקוביץ.  שפרעם שלטה במרכז השדה בעיקר בזכות משחקו הנהדר של קשרה, עבר מורג'אן, שהראה יכולות גבוהטת מאד, אבל חבריו לא הצליחו לתרגם את זה למצב מסוכן אחד. 

 

היו אומנם חצאי מצבים, כמו בדקה ה-30, כשיואל אבו חצירה הגיע ל16 מטר ובמקום למסור לסתיו בן אהרון הוא בעט מעל השער. חבל שלא פירגן כי אז היה יכול להיות שהמשחק היה הרבה יותר קל מבחינת הרצליה. 

 

קהל הרצליה....יש דברים יפים בהרצליה...(איתן ידגר).

 

קהל שפרעם...הקהל של הרצליה יכול ללמוד מהם....(איתן ידגר).

 

שפרעם המשיכה להחזיק כדור ובדקה ה-40, מוחמד יוספין הרים כדור ענק מצד שמאל, הישר לראשו של דוד מלכה שנגח חלש והחוצה. החמצה ענקית של שפרעם. 

 

בדקה ה-44 על סף שריקת המחצית הראשונה, שפרעם יצאה לעוד התקפה כשלפתע נתנאל טדסה חטף את הכדור מרגלי הגנת שפרעם והגיע למצב של אחד על אחד מול שוער שפרעם מגדיי חלייאלה. טדסה הטעה את השוער ובעט יפה פנימה, 1-0 להרצליה. הרצליה עקצה ועלתה ליתרון בדקה מאד קריטית עבורה. 

 

מחצית מסתיימת ביתרון 0-1 להרצליה. 

 

שני המאמנים על הקו...ארז בנודיס מהרצליה ואבו רקייק משמאל...(איתן ידגר).

 

נתנאל טדסה חוטף כדור לבלם שפרעם וכובש. משחק נהדר לנתנאל הצעיר והמוכשר. (איתן ידגר).

 

במחצית השנייה שפרעם חזרה לשחק מרגל לרגל, החזיקה יפה את הכדור אבל לא הגיעה למצבים מיוחדים. הרצליה מנגד ניסתה להפתיע במתפרצות כפי שקרה בדקה ה-65. סתיו בן אהרון הכניס כדור ענק לאיציק אבושדיד שעבר את הבלם שלו וניסה להוציא רוחב אבל הפעולה לא צלחה.

 

יש לציין שלמחצית השנייה נכנס גל פורת שהוסיף הרבה למשחקה של הרצליה. לאחר כניסתו למשחק הרצליה החלה לשחק דרכו ופורת החל לחלק כדורים מצוינים להתקפה של קבוצתו. 

בדקה ה-72, גל פורת הכניס כדור ענק לאבושדיד שמקבל חזרה ובעט בסיבוב לקורה..התקפה יפה.. חילוף טוב של הרצליה שגל פורת נכנס.

 

סתיו כובש לרשת שפרעם...משחק חכם של הרצליה. צילום: איתן ידגר.

 

סתיו בן אהרון כובש ורץ לחגוג...(איתן ידגר).

 

יואל אבוחצירה מהרצליה. היה פעיל מאד בהתקפת הרצליה. (איתן ידגר).

 

בדקה ה-80, רן ברקוביץ הבלם של הרצליה, וסר כדור ענק ליואל אבוחצירה שהגיע אחד על אחד מול חליילה שוער שפרעם ובעט החוצה.

 

בדקה ה-88, קשר הרצליה נתנאל, הוציא כדור לגל פורת שרץ מול השוער והכניס כדור ענק לגול...הכדור הגיע לסתיו בן אהרון שגלגל פנימה, 0-2 יפה וחשוב להרצליה.

 

בדקה ה-90, אושר טפירו בהתקפה מתפרצת פרץ עד השוער והוציא רוחב לסתיו בן אהרון שגלגל פנימה..0-3 להרצליה.

 

דרור ניר, מגנה של הרצליה, עם משחק מצויין. (איתן ידגר).

 

איציק אבושדיד, לא היה במשחק טוב. הגיע למספר מצבים ולא כבש. (איתן ידגר).

 

קפטן הרצליה, בר אלסברי בתגובה:" היה לנו משחק לא טוב, אבל צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה.חשוב שעברנו עם ניצחון. הפנים כבר למשחק מול אסי גלבוע שבוע הבא. חשוב לעשות רצף של ניצחונות"

 

מאמנה של הרצליה, ארז בנודיס בתגובה: "משחק חלש שלנו. אבל כל הכבוד לשחקנים על האופי שהם הראו במשחק. הגיע הזמן שגם במשחק חלש שלנו ננצח. נמשיך לעבוד מנטלית עם השחקנים כי יש לנו קבוצה מאד צעירה שתמשיך לשחק משבת לשבת ותעשה את המקסימום."

 

ארז בנודיס, מאמנה של הרצליה. ניצחון מרשים על שפרעם. (איתן ידגר).

 

מגדי חלייאלה משפרעם. הוציא שלושה כדורים מהרשת. (איתן ידגר).

 

מנכ"ל הרצליה, ניר שטרית בתגובה: "חצי ראשון חלש שלנו, לא ייצרנו מצבים. חצי שני היה שיפו,ר נכנסו שחקנים רעננים שהשפיעו טוב על המשחק ובסופו של דבר מה שחשוב זה השלוש נקודות והפנים למשחק הבא".

 

מגנה המצויין של הרצליה, דרור ניר בתגובה: "ניצחון חשוב, משחק של אופי שבסופו זכינו בשלוש נקודות מאד חשובות. ממשיכים ממשחק למשחק ומה שחשוב להסתכל כבר למשחק הבא."

 

סתיו בן אהרון בפריצה מרשימה. (איתן ידגר).

הוסף תגובה
תגובות
  1. דרור אתה שחקן מצויין כל הכבוד (איציק 10-02-2018, 19:16)
  2. הרצליה עולים ליגה השנה תרשמו (gigi 10-02-2018, 22:04)
  3. כל הכבוד לארז (אור 11-02-2018, 10:21)
  4. דיה דיה הפועל הרצליה (ירון 11-02-2018, 12:11)
    כל הכבוד לארז בנודיס והשחקנים. המשיכו כך....
  5. הרצליה הקבוצה הטובה בליגה (אוהד שפרעם 11-02-2018, 23:18)
    הם פשוט משחקים יפה מרגל לרגל, לא נלחצים לא מבזבזים זמן גם כשהיו 1-0, יש להם קו הגנה אש והתקפה מהפנטת. אני מקווה שהם יעלו ליגה כי מגיע להם.