בצפון הצמרת רותחת! בדרום דימונה שוקעת!

הפועל איכסל ו'רובי' שפירא סיימו בתיקו מאופס במשחק העונה, הרצליה של בנודיס ניצלה זאת עם 0-3 נהדר מול שפרעם וכעת היא מרוחקת נקודה אחת בלבד מהפסגה, באקה השיגה ניצחון דרמטי מול בית שאן, קריית אתא ואום אל פאחם כובשות שלישיות... בדרום סקציה נס ציונה ממשיכה לדהור לכיוון הליגה הלאומית, יבנה מועדת שוב, הפעם מול אזור. סירוקטין והכח ממשיכים עם סימני ההתאוששות וכפר קאסם מתחילה לפזול לכיוון הפלייאוף

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-02-2018
  • 16:24

הפועל איכסל – 'רובי שפירא' חיפה  0-0

משחק העונה בין הפועל איכסל ל'רובי' חיפה, כגודל הציפייה גודל האכזבה! תוצאה מאופסת בסיום המשחק שלא משרתת את אף אחת מן הקבוצות. רובי רושמת משחק שלישי ללא ניצחון והיא ממשיכה לאבד גובה. דבר אחד בטוח - הולך להיות חם וצמוד עד לסיום העונה.

 

אלירן חודדה מאיכסל מול עאהד עזאם מרובי. משחק שקול ללא שערים היה לנו באיכסל. צילום: חגג רחאל. 

 

הפועל הרצליה – הפועל שפרעם  0-3

לאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר מול 'רובי שפירא', אירחה הרצליה את הפועל שפרעם. יכולת לא טובה של הרצליה במחצית הראשונה, אך למרות זאת היא הצליחה לרדת למחצית ביתרון של 0-1. במחצית השנייה זה נראה קצת יותר טוב לאחר כניסתו של גל פורת, סתיו בן אהרון כובש צמד וקובע את תוצאת המשחק, 0-3 שמכניס את הרצליה חזק לתמונת העליה!

 

ארז בנודיס והרצליה חוגגים בסיום המחזור (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אום אל פאחם – הפועל מגדל העמק  0-3

מי שעוד ניצלה את תוצאה התיקו במשחק העונה, היא הפועל אום אל פאחם שעדיין חולמת על הליגה הלאומית, מוראד אבו ענזה הוביל את אום אל פאחם עם משחק ענק שלו לניצחון חלק, אבו ענזה כבש צמד והוסיף בישול לאבו נהיה. בעקבות הניצחון אום אל פאחם רחוקה 4 נקודות בלבד מהפסגה! מגדל העמק ממשיכה להסתבך והיא חייבת להתעשת אחרת תמצא את עצמה במשחקי ההישרדות בסיום העונה. 

 

עירוני טבריה – מ.ס. טירה  0-0

עירוני טבריה של אילן סוויסה ממשיכה לאכזב, אמנם היא השיגה נקודה ראשונה לאחר חמישה הפסדים רצופים אך היא לא מצליחה לכבוש מול טירה, והשתיים מסיימות בתיקו מאופס. טבריה חייבת להתעורר ומהר אחרת גם את הפלייאוף היא לא תשיג. טירה? משיגה נקודה יקרה במאבקי התחתית.

 

מכבי עירוני קריית אתא – הפועל אסי גלבוע  0-3

עירוני קריית אתא וחיים לוי אירחו את הפועל אסי גלבוע במטרה לברוח מהתחתית. בר שם טוב העלה את קריית אתא ליתרון מהיר, בעוד יוחאי כהן המנהיג הבלתי מעורער של קריית אתא מוסיף צמד משלו וקובע ניצחון חשוב מאוד לקריית אתא.

 

יוחאי כהן הוביל את קריית אתא לניצחון חשוב (מאור אלקסלסי)

 

מכבי דלית אל כרמל – הפועל כפר כנא  4-0

מכבי דליה שיש האומרים שכבר ירדה לליגה ב' אירחה את הפועל כפר כנא שלא התקשתה מולה. מוטי מלכה פתח את חגיגת השערים, חסיב אבו רוקון הוסיף צמד, ומישל חליל קבע את התוצאת המשחק. 

 

הפועל באקה אל גרביה – הפועל בית שאן 0-1

הפועל בית שאן, שמינתה השבוע את צמד המאמנים קובי דנינו ואורן פלאש, קיוותה לצאת לדרך חדשה ולחזור ולהשיג נקודות. עד לדקה ה-95 זה נראה מבטיח אך אז הגיע יואל צ'חונוביץ' שעם שער דרמטי העניק לצחי טיאר ניצחון חשוב שנותן לו אוויר במרכז הטבלה.

 

יואל צ'חנוביץ, כובש שער הניצחון הדרמטי לזכותה של באקה (אחמד אבו מוך)

 

אתמול ניצחה הפועל ירושלים את מכבי צור שלום 0-2, מיכאל בן ברוך וגיא אסרף כבשו עבור ירושלים. צור שלום סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של אדיר דנין.

 

משחקי הדרום:

הפועל הוד השרון – סקציה נס ציונה  2-0

במשחק שפתח את משחקי היום, אירחה הוד השרון האחרונה בטבלה את סקציה נס ציונה לקרב קצוות אמיתי. בדקה ה-20 גיא עובדיה העלה את הראשונה ליתרון של 1-0, בדקה ה-77 מי אם לא יוסי אסייג מכפיל את התוצאה וקובע את תוצאת המשחק. אסייג ממשיך בעונתו האדירה הוא כבר עם 18 שערי ליגה! הוד השרון? חבל להרחיב עליה במילים...

 

גיא עובדיה ויוסי אסייג הובילו את נס ציונה לניצחון חלק... (איתן ידגר)

 

מכבי יבנה – הפועל אזור  2-2

השנייה בטבלה, ומי שערב המחזור הייתה מרוחקת מהפסגה מרחק של 10 נקודות, מכבי יבנה אירחה את הפועל אזור. אזור עלתה ליתרון ראשון לאחר 20 דקות משער של דניאל רז. אך תומר בן חיים לא נתן לאורחים יותר מדי זמן לחגוג וכבר לאחר דקה איזן את התוצאה. עם פתיחת המחצית השנייה יבנה עולה ליתרון כששרון גורמזנו כובש את שערו הראשון העונה. אזור הצליחה לכפות שוויון לאחר שער של שחקנה הוותיק אייל שן. מכבי יבנה שוב לא מציחה לנצח עם תוצאת תיקו שנייה ברציםות וכעת היא מרוחקת 12 נקודות מהפסגה, כשנותרו עוד 11 מחזורים.

 

אייל שן, שחקנה המצויין של אזור, הביא נקודה לקבוצתו. צילום: מני בן ארי. 

 

מ.ס. דימונה – הכח ר"ג  5-3

המשחק המטורף של המחזור הגיע מדימונה שעברה כמה טלטלות בשבוע האחרון עם עזיבתו של אהוד כחילה וחזרתו לקווים, שאירחה את הכח ר"ג של סירוטקין. המשחק נפתח טוב עבור המארחת שעלתה ליתרון משער של אור עלוואה, אך אז הגיע בליץ של הכח עם שלושה שערים של מדר, טל כהן ופיני מתנה שהפכו את התוצאה, יוני רביבו צימק עוד לפני המחצית אך זה לא הספיק לדימונה. ראול גרשומוב ופיני מתנה קבעו את תוצאת המשחק כשרועי אברג'יל מצליח רק לצמק בדקות הסיום. ליאל זגורי הורחק בדימונה שממשיכה להתקרב לליגה ב'. 

 

אהוד כחילה, קבוצתו ממשיכה להתרסק...

 

מכבי יפו – הפועל בקעת הירדן  1-1

הפועל בקעת הירדן, יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול מכבי יפו של אורי קרגולה. לאחר מחצית ראשונה חלשה מאוד, הצליחו החניכים של חנן אזולאי לעלות ליתרון לאחר שער של עידן גמליאל בדקה ה-51, אך שער של המגן המצויין איתמר אופמן בדקה ה-79 קבע חלוקת נקודות בין השתיים.

 

איתמר אופמן בלבן, כובש שער השיוויון לטובת יפו. אלון לוי בתמונה לא הצליח לעצור אותו ולמנוע ממנו כיבוש. צילום: גיא צמח.

 

מ.ס. כפר קאסם – בית"ר כפ"ס  0-2

כפר קאסם מתחילה לחזור למסלול עם ניצחון שני ברציפות. כפר קאסם עם שלל כוכביה גוברת על כפ"ס של נועם שוהם ומאותתת אל עבר הפלייאוף. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה מאופסת, אך רבע שעה בתוך המחצית השנייה כפר קאסם כבשה פעמיים בתוך דקה ועלתה ליתרון מבטיח משערים של טל ארז ודני פרדה. התוצאה נשמרה עד לסיום וכפר קאסם משיגה ניצחון חשוב. 

 

דני פרדה עם שערו השני העונה (גיא צמח)

 

מכבי עירוני קריית גת – הפועל כפר שלם  1-1

מכבי עירוני קריית גת שמנסה לברוח מהתחתית אירחה את הפועל כפר שלם שמצידה מחפשת את הפלייאוף העליון. אין ספק שהשם החם ביותר מאז חלון העברות הוא יניב מזרחי חלוצה החדש של קריית גת שמאז הגעתו כבר ארבעה שערים, והיום הוא הוסיף את שערו החמישי בקבוצה, לצערו זה לא הספיק לו לניצחון לאחר שטל משען הצליח לאזן את התוצאה 3 דקות לסיום וקבע את תוצאת המשחק. 1-1.

 

ממשיך לפרוע שטרות, יניב מזרחי

 

מכבי שערים – 'ירמיהו' חולון  1-1

מכבי שעריים, שמצבה בטבלה לא מזהיר, אירחה את חולון המפתיעה מאז פתיחת העונה. תום מדהלה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-45, אך 13 דקות מאוחר יותר רועי דיין קבע שוויון וחילק את הנקודות. 

 

רועי דיין קבע את התוצאת המשחק (אבייתר ברק)

 

המחזור יושלם ביום ראשון כשנורדיה ירושלים תארח את הפועל מחנה יהודה.

קהל גדול הגיע לאיכסל, אבל בסוף המשחק הסתיים בתיקון ללא שערים. צילום: רחאל חגג.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד להרצליה !!! (אוהד 09-02-2018, 16:56)
    גברים אחד אחד
  2. כפר שלם פח אשפה (מטי 09-02-2018, 17:12)
    אביחי אתה תותח הקבוצה שלך פח
  3. להנהלת מכבי יבנה (שלומי 09-02-2018, 17:48)
    יבנה לכו לישון תקומו שנה הבאה
  4. נס ציונה אלופה (אבי 09-02-2018, 17:54)
    כתום עולה
  5. יאלללה סקציה (שי 09-02-2018, 20:59)
    רוצים לחגוג במשחק מול יבנה בבית בעוד חודש. לא שכחנו שהורדתם אותנו ליגה לפני חמש שנים מחכים לכם
  6. מגדל (דנינו 09-02-2018, 23:42)
    מי לוקח אחריות ? בוסקילה פורטל ברדה ? אוי לבושה זה אמיתי .????? קטסטרופה בושה
  7. יש לנו קבוצה מועלה (רונן 10-02-2018, 07:37)
    סקציה נס ציונה אלופה
  8. מאמן (השכן 10-02-2018, 22:39)
    שכן שכן אבל באמת כמה אפשר לחרטט חלש חלש חלש איבדת את זה סופית מגדל העמק כלום ושום דבר חייבים זעזוע בוסקילה תתפטר בושה