"אין דבר טוב יותר מתלכיד חזק, זה המוטו שלי!"

כך אמר דור הלוי, בלמה של הפועל איכסל, ומאמנה של קבוצת הנוער של שמשון ת"א. השבוע איכסל תארח את 'רובי' למשחק העונה של ליגה א' צפון ושאלנו את דור איך הוא מסכם את העונה עד כה...? ואם הוא באמת חושב שקבוצתו תעלה לליגה הלאומית בסיום העונה...? כמו כן ראינו את התשוקה שלו לאימון בקבוצת הנוער... שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-02-2018
  • 10:38

דור הלוי (32), במשך כל הקריירה שיחק בליגת העל ובליגה לאומית. בשנתיים האחרונות החליט דור לרדת ולשחק בליגה א׳ בעקבות זה שהתחיל לאמן, וכיום הוא מאמן נוער לאומית בשמשון ת"א במקביל להיותי שחקן.


איך אתה מסכם את העונה עד עכשיו באיכסל?
"מבחינה אישית אני מרגיש טוב באיכסל, יש תחושה של בית וכיף לבוא. אני משחק בעמדת הבלם ומרגיש שיש לי הרבה אחריות במסע של הקבוצה לעבר הליגה הלאומית, מה שנותן לי המון ביטחון. מבחינה קבוצתית אני חושב שאנחנו עומדים בציפיות, כמובן שהמטרה היא להיות במקום ראשון בסיום העונה ולעלות לליגה הלאומית, אבל הליגה עוד ארוכה, יש לנו קבוצה מצוינת ואנחנו  בכיוון הנכון".


אתה מאמן נוער בשמשון ת"א בהצלחה רבה. ספר על זה קצת...
"התחלתי לאמן לפני 4 שנים בנערים ג׳ של האגודה, והיום אחרי 4 שנים אני מאמן את קבוצת הנוער בליגה לאומית (ליגה שנייה). האימון זה משהו שמאוד התחברתי אליו וכל עוד אפשר לשלב בין האימון למשחק, אני עושה את זה".

 

דור הלוי עם קבוצתו - שמשון ת"א. קדימה שמשון...יש עתיד לילדים האלה..


יש עתיד בנוער של שמשון? מי השחקנים הבולטים?
"את האמת שהנוער של שמשון בשנים האחרונות היה שורד כל הזמן במחזורים האחרונים של הליגה, וחווינו עונות לא קלות, ותמיד היה לי חלום מאז שהתחלתי לאמן להצעיד את קבוצת הנוער לפסגה, ולהפוך אותה באמת לקבוצת הדגל של המחלקה מה שצריך להיות בכל אגודה. השנה בע"ה אנחנו באים על שכרנו, סיימנו סיבוב במקום ה-6 כשאנחנו רחוקים 13 נקודות מהקו האדום וחושבים רק על הצמרת. סיימנו את הסיבוב הראשון כקבוצת החוץ הטובה בליגה, מקום 3 בהבקעת שערים ובשבועיים האחרונים ניצחנו 6-2 את קטמון בחוץ, ובשבת האחרונה את בית"ר רמלה 5-0 בחוץ. יש המון שחקנים מוכשרים, אני לא מאמין בשחקנים כבודדים אני חושב שאין דבר יותר חזק ואיכותי מתלכיד עוצמתי, מחובר וצנוע, זה המוטו שלי".

 

יש לשמשון תלכיד עוצמתי! 

 

השבוע אתם מול 'רובי'. מה צפוי?
"זה משחק בית שלנו ואני מאמין שניקח את 3 הנקודות. מצפה משחק טוב אבל קשה מאוד נגד קבוצה טובה. אני מקווה מאוד שנכריע אותו לטובתנו ונמשיך במסע שלנו לעבר המטרה".

 

אתם יכולים לעלות ליגה?
"כמובן שאנחנו יכולים וצריכים! הקבוצה נבנתה לעליה ומבחינת סגל שחקנים אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה, אבל צריך הרבה דברים מעבר בשביל לחגוג עליה בסוף העונה. בנתיים זה דופק כמו שצריך ואני מקווה שכך יהיה גם בסיום העונה".

דור הלוי מתכונן למשחק העונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. דורי (מאירה המנקה מחיפה 07-02-2018, 11:41)
    דור כפרעלייך זאת מאירה שהייתי מנקה את הדירה ברובי שפירא אני מתגעגעת אלייך כפרעלייך
  2. איכסל אתם איכס (יוסי 07-02-2018, 13:22)
    הלוואי ותתפרקו. כל אוהגי טבריה מאחלים לכם ללכת לעזאזל
  3. למגיב 2 (אוהד איכסל 07-02-2018, 14:33)
    למה מה קרה? אפשר לדעת למה כל השנאה הזו?
  4. אכסאל (אשרף 07-02-2018, 16:08)
    למספר 2 תודה לך אבל מי אתה שתדבר בשם כל אוהדי טבריה אתה חושב שכל האנשים כמוך אתה טועה בגדול
  5. מה עשתה השבוע שמשון (ליגה לאומית דרום 08-02-2018, 07:32)
    הפסידה 0-1 להפועל ר"ג בבית וגמרה את העונה.