אסף את הניצחון לבית שאן

במשחק אימון שנערך אמש גברה הפועל בית שאן/מסילות על הפועל בועינה/נוג'ידאת 1:2 משער נצחון של אסף קקון סמוך לסיום.דווקא האורחת שירדה מנוצחת יכולה לשאוב עידוד מרמת משחקה,בבית שאן?קצת פחות.

  • על ידי: עמוס קלס
  • 27-08-2010
  • 09:44

הפועל בית שאן/מסילות אירחה ביום חמישי למשחק ידידות את בועינה/נוג'ידאת, הקבוצה המתיימרת להיות מאריות ליגה ג'.

המשחק חולק לשלושה שלישים בני 30 דקות כל אחד. בית שאן חסרה מספר שחקנים שלא הגיעו למשחק, כשמנגד הקבוצה האורחת הציגה סגל מלא הכולל לא פחות מ-25 שחקנים.

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות והשליש הראשון לא התעלה לרמה גבוהה והסתיים ללא אירועים מעניינים וללא שערים.

בשליש השני ירדה השמש, ולאט לאט השתלטו המקומיים על מרכז השדה תוך שהם מנצלים את העייפות של הקבוצה האורחת בשל צום הרמאדאן.

 

אסף קקון,שער נצחון לבית שאן שלא ממש הרשימה.(צילום:עמוס קלס)

 

בדקה ה-50 קיבל החלוץ אודי אדרי כדור משותפו להתקפה יוסי בן סבו ופתח את מסכת הכיבושים.

נוג'ידאת לא נשברו והגיבו לאחר 5 דקות בלבד. טעות קרן עברה את כל הגנת המקומיים עד לקורה הרחוקה שם המתין שחקן אורח שדחק מקרוב פנימה, 1:1 בתום השליש השני.

בשליש האחרון ערכו שני המאמנים מספר חילופים בניסיון לרענן את השורות. בית שאן המשיכה להיות עדיפה ולנסות להניע את הכדור אך כשלה במסירה האחרונה. עשר דקות לסיום שלח מוחמד זועבי (סטף) כדור רוחב לרחבה, שם חיכה אסף קקון, שבעט בנגיעה שנהדפה על ידי השוער, קקון התעשת במהרה, הגיע לכדור ובטיל אדיר קבר את השני של בית שאן וחתם את תוצאת המשחק.

למרות הניצחון, בבית שאן לא ירצו לזכור את המשחק הזה לטובה לאחר שהציגו יכולת לא טובה ולא נראו מחוברים. מנגד, בנוג'ידאת יכולים להיות מרוצים מההופעה שלהם מול הקבוצה מליגה ב', ועושה רושם שעם חיזוק נכון הקבוצה הזו בהחלט יכולה להתמודד בצמרת הגבוהה של ליגה ג'.

 

הוסף תגובה
תגובות