יו"ר טבריה: "לא בושה להגיד שאנחנו במשבר"

בראיון שהעניק, זוהר יצחק, לתכנית "ספורט מהתחתית" ברדיו קול הנגב, אמר שהמצב אליו נקלעה הקבוצה הוא לא נעים, אבל אפשר לצאת ממנו. לגבי עתידו של אילן סויסה: "מאמין בו, לא יפוטר"

  • על ידי: יונתן גינזבורג
  • 05-02-2018
  • 19:33

ליגה א' צפון ממשיכה לספק שיאים חדשים. עירוני טבריה, הממוקמת במקום השביעי בטבלה, סופרת חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון. בשישי האחרון, אירחה את מכבי צור שלום במסגרת המחזור ה-18 ונחלה הפסד משערו הבודד של שחר בן ארי (11). יו"ר הקבוצה, זוהר יצחק, התייחס לשרשרת ההפסדים בשלווה ומתוך אמונה כי כבר במשחק הקרוב, במשחק הבית מול מ.ס. טירה, הקבוצה תצא לדרך חדשה.

 

"אחת עשרה שנים. אני לא זוכר דבר כזה בטבריה", הוא נזכר בהקמתה מחדש של עירוני טבריה, אי-שם בעונת 2006/7. "אבל כנראה שזה צריך לקרות ביום מן הימים והגיע גם הרגע הזה. נכון, זה לא פשוט, אבל אני מאמין שנצא מהמצב הזה בהקדם האפשרי", ממשיך בנימה אופטימית. לאחר שדובר רבות, בתחילת העונה, על מצבה של הקבוצה והסיכוי לעלות ליגה, יו"ר הקבוצה מרגיע את הרוחות בטענה כי עלייה, לפחות השנה, לא תקרה. בחצי צחוק, אפילו אמר "מקווה שנישאר בליגה בסוף העונה".

 

"בגלל שאתה מגיע למצבים כאלה, לפעמים יש תחושה שאתה דווקא יוצא מרוויח", טוען כאשר התייחס לצעירים שעולים מן הנוער ומשתלבים בקבוצה הבוגרת של עירוני טבריה. האמונה והשלווה של היו"ר, זוהר יצחק, מוכיחה שנים של ניסיון בקבוצה. "הזעזוע בעמדת המאמן לא בא בחשבון בכלל. אילן סויסה מאמן מצוין, הוא היה מאמן עירוני טבריה ונשאר המאמן של הקבוצה".

 

פיטוריו של אילן סוויסה לא באים בחשבון (רמי גרידיש)

 

יחד עם זאת, בעוד שקבוצות מצליחות להפגין שקט יחסי בכל הנוגע למצבן הפיננסי, בטבריה אין זה סוד שיש בעיה לא קטנה בעניין זה. "יש בעיות כלכליות. עיריית טבריה צריכה להעביר לנו סכומים ואנחנו נמצאים במצב בו הליגה עוד שלושה חודשים מסתיימת ואנחנו בהמתנה. מקווים שכבר בשבועות הקרובים הסאגה הזאת תיפטר גם היא".

 

עירוני טבריה ידועה כקבוצה חמה, משפחתית וכזאת שמקבלת באהבה את כל מי שבא לעזור ולתרום למועדון. בשישי האחרון, עם סיום המשחק, לאחר ההפסד, מספר אוהדים הגיעו לחדרי ההלבשה של השחקנים ודרשו הסברים אודות מצבה של הקבוצה. "לטבריה יש קהל נפלא. אז נכון, הם ירדו למטה, בסך הכל רצו לדבר איתנו – ההנהלה – ועם הקפטן. אנחנו כולנו משפחה, רוב אוהדי טבריה הם טבריינים וחברים זה של זה. אז יכול להיות שהתשובות סיפקו חלק וחלק לא. זה הכדורגל".

 

"לטבריה יש קהל נפלא" (רמי גרידיש)

 

כאמור, את הדברים העניק לתכנית "ספורט מהתחתית", ברדיו קול הנגב. את משחקה הבא תארח כבר בשישי הקרוב, אך טרם נקבעה שעת המשחק. במפגש הקודם, בסיבוב הראשון, ניצחה טבריה 4:0 את מ.ס. טירה. האם התוצאה תחזור על עצמה לאחר חמישה הפסדים רצופים?

זוהר יצחק ואילן סוויסה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה (משה 05-02-2018, 19:38)
    שים תמפתחות לך הביתה יעסקן עשית לסימוני תרגיל רשמת אצל כתב אחר חחח בושה של יור
  2. גינזבורג המלך (מעריץ 05-02-2018, 21:51)
    אין על המלך הזה!!