״אנחנו יכולים להתמודד על העליה, המאבק נפתח״

כך אמר דורון רוזנקוביץ' שוערה של הפועל הרצליה שניצחה בשישי במשחק הצמרת את ״רובי שפירא״ חיפה. כוכב המשחק היה השוער שמספר הצלות שלו מנעו משחקני שפירא להבקיע שערים והביא לקבוצתו 3 נקודות יקרות

  • על ידי: רועי סימוני
  • 08-02-2018
  • 09:33

הפועל הרצליה ניצחה בשישי במשחק הצמרת את ״רובי שפירא״ חיפה, כוכב המשחק היה השוער דורון רוזנקוביץ' שמספר הצלות שלו מנעו משחקני 'שפירא' להבקיע שערים ובכך הביא לקבוצתו 3 נקודות יקרות. בהרצליה יודעים שלאחר ניצחון החוץ הקשה הזה, המאבק על כרטיס העליה לליגה הלאומית נפתח מחדש, כוכב המשחק השוער דורון רוזנקוביץ' התייחס למשחק ואמר לאתר ״גולר״ על המשחק: ״אני יכול להגיד שהיה משחק טוב ברמה גבוהה, משחק מעניין עם הרבה מצבים. אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה שלי לנצח ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר כדי שננצח את המשחק החשוב הזה״.


על הגעתו להרצליה באמצע העונה, סיפר דורון: ״ההשתלבות שלי בקבוצה נהדרת. קיבלו אותי בהרבה חום ואהבה. יש לנו חדר הלבשה מיוחד ומגובש מאד וזה משהו ייחודי לקבוצות של ארז בנודיס. אני שמח שהגעתי לפה״.


כשנשאל האם לאחר הניצחון הגדול על רובי, קבוצתו יכולה להתמודד על כרטיס העליה אמר: ״ברור שאנחנו יכולים להתמודד על העליה. נעשה כל שביכולותינו כדי לעלות ליגה. אנחנו נלחם עד הסוף, אבל נתקדם ממשחק למשחק. הניצחון בשישי האחרון הכניס והחזיר אותנו למאבק ולמעשה פתח את המאבק בצמרת. קרדיט גדול לכל השחקנים שנתנו משחק ענק והדבר הכי חשוב זו ההמשכיות. חייים לנצח מחר את הפועל שפרעם שגם עושים עונה טובה ורוצה להגיע לפלייאוף. אבל הכל תלוי בנו. מאמין שננצח".

 

שיהיה בהצלחה!

"אפשר לדבר על עליה" (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער גדול ואישיות גדולה! בהצלחה! (שערוקי 08-02-2018, 10:11)
    לדורון וגם לארז
  2. מאחורי כל שוער מצליח נמצאת... (גבריאל 08-02-2018, 14:03)
    ויקי האלופה. יאללה דורון עונה הבאה חוזה עם 5 ספרות...