הרצליה, לא מה שחשבתם..

טור דעה - ליגה א' צפון מותחת מתמיד כאשר כולם חושבים שאיכסל או רובי חיפה יעלו העונה, אבל בשקט בשקט כפי שמתאים להרצליה היא נצמדת למובילות ולא במקרה. קבוצה שיש לה ניהול מעולה תקציב גדול ושחקני רכש מהשורה הראשונה, שלא תופתעו אם היא תעלה ליגה מהמקום הראשון...

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-02-2018
  • 16:16

ליגה א' דרום כנראה שכבר סגורה כשנס ציונה עולה ליגה בהליכה העונה. אבל בליגה א' צפון יש לנו מותחן של ממש, כאשר לא פחות משלוש קבוצות צמודות צמודות ורק אחת מהן תעלה. כל העונה שמענו שאיכסל ורובי חיפה קבוצות מצוינות והן היחידות שיכולות לעלות לליגה הלאומית אבל, ולא בהפתעה בכלל נמצאת לא רחוק מהן הפועל הרצליה, שהשבוע הוכיחה הרבה אופי כשניצחה את רובי חיפה בחיפה! ונמצאת רק שלוש נקודות מהמובילה.

 

הפועל הרצליה זה כבר לא סוד שרוצה לעלות ליגה כבר מספר שנים. מועדון שמנוהל כמו בליגות הבכירות, עם סדר וארגון ותקציב גדול מאד ביחס לליגה א, ואם נוסיף את המתקנים הנהדרים אז לא ספק הפועל הרצליה חייבת להיות בליגה הלאומית. קבוצה עם מחלקת נוער שכנראה הבכירה בעיר הרצליה עם מאות ילדים, מגרשי אימונים, אין סיבה שלא יהיו שם כבר עונה הבאה.

 

אבושדיד, הרכש הגדול של הפגרה (רמי גרידיש)

 

הרצליה למי שאולי לא שם לב, ביצעה את הרכש המזהיר ביותר בפגרה האחרונה כשהנחיתה את איציק אבו שדיד ממרמורק, ולמי ששכח אבו שדיד חבר למאמנו בנודיס לאחר שהשניים היו מהמצטיינים אשתקד במרמורק והעלו את הקבוצה ממחוז הדרום.

 

ארז הביא את השוער הטוב מהדרום (מאור אלקסלסי)

 

ואם נוסיף אליהם, שארז בנודיס הביא להרצליה את דורון רוזנקוביץ השוער שלדעת רבים נחשב לשוער הטוב בדרום, את המגנים ניר דרור בשמאל וחן נוגן בימין, הבלם רן ברקוביץ שהיה בלאומית אשתקד, והשאירו את גיל סלם הצעיר והמוכשר והנה לכם קו הגנה אולי הכי טוב והכי מנוסה בליגה א' צפון.

 

בקישור, השאירו את הבולטים משנה שעברה כמו דור חי חמו ובר אלסברי והביאו את גל פורת המצוין מהדרום, סתיו בן אהרון המשתפר, ובחוד הביאו בנוסף למי שנשאר את יואל אבו חצירה שלדעת רבים אילולא הפציעה היה בליגת העל.

 

והרי לכם קבוצה מהטובות והמנוסות בליגה א' צפון וללא ספק הטובה ששווה ליגה לאומית. ולמרות כל ההכחשות, הפועל הרצליה השקיעה העונה בצורה חכמה יש להגיד, תקציב גדול שלא נופל משאר קבוצות הצמרת ואולי אף עולה עליהן..

 

ארז בנודיס בנה קבוצה ששווה להגיע לליגה הלאומית (מאור אלקסלסי)

 

רק תחשבו, קבוצה שלקחה את המאמן הטוב בדרום אשתקד, ארז בנודיס, ונתנו לו לבחור ולהביא כל שחקן שרק רוצה, והרי לכם קבוצה מהחזקות בליגה א' שלדעתי האישית, גם שווה מקום בליגה הלאומית בעונה הבאה...

 

ומילה טובה מגיע להנהלת הקבוצה שבשקט מופתי הכינה קבוצה נהדרת עם סיכוי מצויין לעלות לליגה הלאומית.

 

שיהיה בהצלחה...

הפועל הרצליה חוגגת בשישי האחרון מול 'רובי' (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נעלה מהמקום ראשון בזכות המאמן (הרצליה 06-02-2018, 17:26)
  2. מקצוענות ברמה גבוה (אחלה מועדון 06-02-2018, 18:58)
    חייבים לעלות
  3. סתם קבוצה (סאמר דראושה 06-02-2018, 20:18)
    הרצליה היא סתם קבוצה שכמעט לא שיחקה וניצחה את רובי כאשר רוב המחצית השניה הם שוכבים על הדשא אבל כואב לכם באתר שאכסאל נמצאת במקום הראשון ורובי נמצאת במשבר במקום להכין כתבה על הקבוצה המובילה בחרתם לחפש לכם תנחומים בהרצליה תתבישו לכם אתר גזעני מגעיל
  4. סאמר דראושה, אם הייתם כל כך טובים הייתם מנצחים את הפועל י-ם. (אוהד כדורגל 07-02-2018, 07:41)