חן ידע(ן): איכסל מנצחת את טבריה 1-2

הפועל איכסל אירחה את עירוני טבריה למשחק השלמה בידיעה שניצחון והיא משווה את הנקודות למוליכה רובי שפירא, הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאורחים שעלו ליתרון משער של אהוד מערבי, אך בן מלכה והמחליף חן ידען קבעו מהפך והעניקו לקבוצתם ניצחון חשוב. בטבריה רושמים הפסד רביעי ברציפות ונראה כי הקבוצה במשבר חריף. איכסל? נראים הכי בשלים לליגה הלאומית...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 30-01-2018
  • 19:46

הפועל איכסל ועירוני טבריה נפגשו למשחק השלמה במסגרת המחזור ה-17 בליגה א׳ צפון. טבריה שהגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים רצתה לעצור את כדור השלג ומאמנה אילן סוויסה ביצע מספר שינויים בהרכב, מנגד באיכסל ידעו שרק ניצחון ידביק אותם למוליכה ״רובי שפירא״ ששמטה אתמול נקודות.

באיכסל נעדר מועמר קראקה שהורחק מ-6 משחקים ומי ששוב פתח על הספסל הוא חן ידען שכבר היה סגור בעירוני טבריה.

 

אבו ריא מקבל פרחים מקבוצתו לשעבר (חג'ג' רחאל)

 

קהלה של איכסל ביציע (חג'ג' רחאל)

 

כ-300 צופים הגיעו לחזות בהתמודדות שהוציא השופט איהאב אליאס (חלש מאוד), טבריה ניסתה ללחוץ למן הפתיחה במטרה להשיג את שער היתרון, ובדקה ה-6 לירון אלימלך מקבל כדור בתוך הרחבה בועט מבלי לעצור אך הכדור נעצר במשקוף של אוהד דוד.

בטבריה המשיכו לחפש את השער, לירון אלימלך ושלום עקיבא היו מאוד פעילים באגפים אך לא הצליחו לסכן את שערו של אוהד דוד, מנגד שחקני איכסל חיפשו לפתח התקפות מסודרות במטרה למצוא את השער.

 

 

בדקה ה-26 הלחץ של שחקניו של אילן סוויסה השתלם,  כדור קרן מדויק של שלום עקיבא מצא את ראשו של אהוד מערבי שנגח עם כל הלב פנימה וקבע 1-0 מוצדק לטבריה!!!

 

כדור קרן מדויק של שלום עקיבא מצא את מערבי שנוגח פנימה (חג'ג' רחאל)

 

מיד לאחר כיבוש שער היתרון רק קבוצה אחת נראתה על המגרש וזוהי הקבוצה מעיר הכנרת שלא אפשרה לשחקני איכסל להניע את הכדור בכדי לייצר התקפות.

בדקה ה-40 בהגנת טבריה חלמו ואפשרו לבן מלכה להישאר באין מפריע בתוך הרחבה ולבעוט כדור קשתי מעל עדי תדמור ופנימה ולקבוע שוויון 1-1.

 

מוריס אוזן יכול להיות מאושר (חג'ג' רחאל)

 

המחצית הראשונה מסתיימת בתיקו כאשר שני המאמנים יכולים להיות מרוצים כאשר היא מחולקת לשניים, עם שליטה של האורחים במשך החצי השעה הראשונה אך איכסל השתלטו על המשחק והשיגו את השוויון.

 

מוסא טארבין מאיכסל באדום מול לירון אלימלך מטבריה בלבן.  שתי הקבוצות יורדות להפסקה בשוויון (חג'ג' רחאל)

 

המחצית השנייה נפתחה בגישושים מצד שחקני שתי הקבוצות במטרה אחת והיא להשתלט על מרכז השדה אך הן לא עושות זאת עד כה.

בדקה ה-60 הגיעה ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה והיא שייכת לאיכסל, דאבל פס נהדר בין מוסא טראבין ושרון לוי, כאשר האחרון מוציא כדור רוחב מצוין אך נירן רוטשטיין מרחיק את הכדור ומונע שער בטוח. חולפות להם דקותיים וכדור קרן של שלום עקיבא מוגבה לתוך הרחבה, מהראן אבו ריא מגיע מאחור ונוגח אך הכדור חומק ליד הקורה.

 

איכסל מתחילה להשתלט על המשחק ובדקה ה-65 מוסא טראבין מוציא כדור רוחב מצוין, חן ידען מגיע מאחור אך מחליק ומפספס הזדמנות נהדרת לכבוש.

ככל שהדקות גוברות הלחץ של איכסל גובר, בדקה ה-70 התקפה מסודרת מוצאת את אבירן תורג’מן חופשי בתוך הרחבה, הוא בועט היטב אך הכדור חומק ליד הקורה.

 

עדי תדמור, שוער טבריה בעוד הצלה. 

 

לאחר לחץ בלתי פוסק של שחקני איכסל בדקה ה-88 חן ידען קיבל כדור על סף הרחבה ושחרר טיל שפגע בדרך בראש של שחקן טבריה ונכנס פנימה המהפך הושלם 1-2 לאיכסל!

 

שחקני איכסל חוגגים מהפך מושלם (חג'ג' רחאל)

 

שחקני איכסל חוגגים! (חג'ג' רחאל)

 

שחקני איכסל ניסו עד לסיום לכבוש עוד שער אך לא הצליחו והשופט שורק לסיום. שאגות השמחה של איכסל נשמעות בכל פינה במגרש, זהו ניצחון חשוב מאוד עבורם והם משווים את מספר הנקודות בדיוק כמו המוליכה ״רובי שפירא״. בטבריה רושמים הפסד רביעי ברציפות וניראה כי זהו כדור שלג שכרגע גם הכניסה לפליייאוף העליון נראית בסכנה.

 

חן ידען ומועמר קראקה חוגגים מול קבוצתם לשעבר (חג'ג' רחאל)

 

אילן סוויסה חייב לעצור את כדור השלג (חג'ג' רחאל)

שחקני איכסל חוגגים ניצחון חשוב ביותר (חג'ג' רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. למה השופט חלש אדון כתב (אמיר 30-01-2018, 19:51)
    רועי אתה טברייני . אתה על תקן עיתונאי של גולר לא כתב החצר של טבריה
  2. בזיון (חיים לוי 30-01-2018, 20:35)
    שופט על הפניים 0 של שופט אחד צדידי
  3. משחק (אוהד 30-01-2018, 20:49)
    אין לטבריה שוער נקודה ,אלימלך לא משחק כבר שלושה חודשים,אילן וזוהר אתם עוורים אתם לא רואים שאלימלך לא משחק ושאין שוער,יש להעלות לפחות שלושה שחקני נוער כדי שלטבריה יהיה שלד מקומי להרבה שנים,בקרוב יהיה מגרש חדש ללא קבוצה,ראש העיר אתה לא פחות אשם ,לא מסוגל להעביר תקציב גבוהה כדי שהקבוצה תעלה ליגה,הצלחת להרוס גם את הכדורגל,כולם אומרים שאתה נותן הרבה לקבוצה, בולשיט,אתה לא מעורב במי שמנהל את הקבוצה כמו ראשי ערים כמו עכו( טברייני לשעבר) עפולה ,נצרת,אשקלון ,חדרה,אם תחליף את ההנהלה אולי יהיה שינוי,יתכן של הכל נוח ליגה א ,הכסף זורם ואין פיקוח,בושה לעיר טבריה שהיתה פעם אימפריה בכדורגל,והיום ערים וכפרים קטנים יש להם קבוצה ומתקנים ואתה בן דוד דואג רק לדתיים
  4. שוער (אוהד 30-01-2018, 23:39)
    מתי יבינו ההנהלה שאין שוער הקבוצה מעל הכול יש שוער מצויין בספסל הגיע הזמן שיקבל היזדמנות והוא יוכיח את עצמו
  5. שוער (אוהד 30-01-2018, 23:45)
    הגיע הזמן שההנהלה תבין שהקבוצה מעל הכול תדמור חלש בשער לא בתקופה טובה הגיע הזמן שישב בספסל יש שוער שני מצויין שיכול להביא שינוי בקבוצה שוער שנותן ביטחון לשחקנים ובכושר מצויין אז חברי ההנהלה הגיע הזמן לשינוי שום דבר לא בכוח הקבוצה מעל הכול
  6. סוויסה וזוהר הרסו את הכדורגל בטבריה (טברייני אינדיאני 31-01-2018, 00:17)
    בוא נעשה
  7. סוויסה וזוהר הרסו את הכדורגל בטבריה (טברייני אינדיאני 31-01-2018, 00:34)
    בוא נעשה סדר פעם אחת ולתמיד בעניין הכדורגל בטבריה .יש שתי אפשרויות ואתם תושבי טבריה תחליטו לגבי תשובה הגיונית.אפשרות אחת שבמשך שנים לא מצליחים לייצר שחקני בית שיהיו השלד המוביל של הקבוצה אז כנראה הבעייה בקידום לימוד והשבחה של דור העתיד מבית ספר לכדורגל דרך מחלקות הנוער של המועדון .אפשרות שנייה גודלים כשרונות במחלקות הנוער מגיעים לגיל בוגרים ובשלב הזה מנתבים להם את הדרך החוצה לחפש קבוצות בליגה האיזורית וכל זה בחסות המאמן הדגול בגיבוי הנהלה מקצועית שהחתימו אותו לעונה נוספת מראש ואולי לשנתיים נוספות .כדי לסתום סופית את הגולל בפני שחקני הבית ובוגרי הנוער .הביאו מאמן שדואג לחברים שלו מעיר הולדתו ובגיבוי מלא של ההנהלה והוראה של סוכן השחקנים המהולל שביחד גוזרים קופונים בשבילם. אז בונים דור עתיד בטבריה או שצוחקים על ההורים שרושמים אותם לבית ספר לכדורגל ולמחלקות הנוער ואחר כך בועטים בהם בתחת.אז נשאלת השאלה כל הזמן .מי ישלם את המחיר .המאמן או השחקנים ואולי גם ההנהלה שגורמת לכל הבלאגן שיש פה .מישהו צריך לשים את המפתחות תחליטו אתם הורים טבריינים מודאגים ????????