הרצליה לא השכילה לנצל את המעידה של רובי שפירא

במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה חניכיו של ארז בנודיס לא הצליחו לנצח את הפועל ירושלים ולצמק את הפער עם מוליכת הטבלה, ערב המפגש המסקרן בין השתיים בסוף השבוע הקרוב. במשחק הסתיים בתיקו 0:0 ללא אירועים ממשיים ליד שני השערים.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 30-01-2018
  • 15:08

הפועל הרצליה אירחה אמש את הפועל ירושלים כאשר היא כבר יודעת שרובי שפירא נוצחה במפתיע על ידי קריית-אתא וניצחון יקרב אותם למרחק 3 נקודות מהמוליכה ערב המפגש המסקרן בין השתיים ביום שישי הקרוב. מנגד, הפועל ירושלים הגיעו לאחר ניצחון בייתי על אותה קריית-אתא כשהיא קרובה מרחק נקודה מהמקום החמישי המוביל אל הפלייאוף העליון.

 

אופיר עזו, הכין מצויין את שחקניו למפגש מול הפועל הרצליה החזקה

 

חניכיו של אופיר עזו הגיעו מוכנים מאוד למפגש ועמדו טוב על המגרש מבחינה הגנתית. בירושלים ראוי לציין את המגן הימני, שגיא יוסף, שסגר היטב בהגנה ובמיוחד במהלך המחצית הראשונה תמך בניסיונות ההתקפה של ירושלים באגף. את הבלם עידן שטיין שסגר היטב את יובל אבוחצירא חלוצה של הרצליה ואת אסף לוי שעשה עבודה נהדרת באגף השמאלי כשהוא תומך רבות בעבודה ההגנתית ולמעשה סייע להגנת ירושלים להוציא את העוקץ ולבטל לחלוטין את משחקו של איציק אבושדיד הרכש האחרון של הרצליה.

למרות העמידה המצויינת יש הפועל ירושלים מבחינה הגנתית, ניכר כי ירושלים לוקה בחסר בקו הקידמי וחסר לה חלוץ מטרה שיכול לאיים על שערה של היריבה.

 

הפועל הרצליה שלא היתה במשחק טוב, לאחר שירושלים ביטלה את הכנפיים ואת חלוץ המטרה של הרצליה, לא הצליחה במרכז המגרש לשבור את המשחק הטקטי של ירושלים ולא יצרה מצבים ממשיים לכיבוש במשחק. במשחק אמש לא היה אף שחקן במרכז המגרש של הרצליה שהשכיל להזין את הקו הקדמי ולייצר מצבים מסוכנים ליד שערה של ירושלים.

 

אסף לוי מהמצטיינים של ירושלים אמש, ביטל את משחקו של איציק אבושדיד והוציא את קבוצתו להתקפות באגף השמאלי

 

אסף לוי אחד המצטיינים של ירושלים אמש אמר בתום המשחק: "אופיר הכין אותנו בצורה נהדרת למשחק, הגענו מוכנים מאוד וידענו בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות על כר הדשא. הגענו למשחק קשה מול קבוצה טובה ומאומנת היטב, עשינו להם חיים קשים וחבל שלא הצלחנו גם לאיים יותר על שערה של הרצליה ואולי אפילו לחזור עם שלוש נקודות שהיו מקרבות אותנו לצמרת, אבל זה היה משחק חוץ קשה ואני מרוצה מהתוצאה"

 

מנגד, ארז בנודיס, מאמנה של הפועל הרצליה נשמע מאוכזב בתום המשחק: "משחק לא טוב שלנו אבל מבחינתי השחקנים נתנו את הכל על המגרש, יש בכדורגל גם ימים כאלה שמה שלא תעשה זה לא ילך. אנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא מול רובי שפירא".

הוסף תגובה
תגובות