ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-16

המחזור הראשון בסיבוב השני נפתח, הרצליה מנצחת את טבריה ומוציאה אותה סופית מהמירוץ... ״רובי שפירא״ עשויה מחומר של אלופים ופותחת פער בצמרת... באיכסל מאמן חדש, צרות ישנות...באקה פותחת את הסיבוב ברגל ימין ואופיר עזו ממשיך לעשות קסמים בירושלים... אז מי יהיה בנבחרת המחזור...? מיהו כוכב המחזור...? ומיהו מאמן המחזור...? כנסו ותקראו!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 23-01-2018
  • 20:22

שוער:

חיים זיסקינד (״רובי שפירא״ חיפה) 

שוערה של רובי חיפה הוא ללא ספק השוער הטוב בליגה. חיים מוכיח את זה מדי שבוע למה הוא באמת כזה, במשחק החשוב ביותר של קבוצתו העונה מול אום אל פאחם הוא שוב שמר על שער נקי ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון חשוב.

 

חיים זיסקינד, הוכיח שוב שהוא השוער הטוב בליגה. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

אור שלייזינגר (״רובי שפירא״ חיפה)

עוד משחק נהדר לקפטן של המוליכה שעושה עבודת הגנה נהדרת ועוזר ללא הפסקה בהתקפות הקבוצה. נכס אמיתי לכל קבוצה. שחקן שנותן את הנשמה ועושה הכל למען הצלחת קבוצתו. אור נמצא בתקופה מצויינת ורובי חיפה נמצאת במקום הראשון הרבה בזכותו.

 

שליו ברוור (״רובי שפירא" חיפה)

במשך שנים הוא נחשב לאחד המגנים הטובים בליגה. בשבת הוא הראה למה, בישול נהדר שלו בשער היתרון ומשחק מושלם הביאו לקבוצתו ניצחון גדול.

 

אסף לוי (הפועל ירושלים)

שחקנה הצעיר והמוכשר של הפועל ירושלים, משחק בקישור אבל כשקבוצתו היתה בחיסרון של שחקן, הוא הוסט לעמדת המגן השמאלי והיה מצויין ומהגורמים לניצחון קבוצתו. כדאי לזכור את השם הזה כי נכון לו עוד עתיד ורוד.

 

אסף לוי, הוסט לעמדת המגן והיה מצויין גם כשקבוצתו היתה ב 10 שחקנים. 

 

מאור סיסו (הפועל מגדל העמק)

בלמה הוותיק והמצווין של מגדל העמק וכל מילה מיותרת! מהבלמים הטובים והמנוסים בליגה, מאמן על המגרש. סיסו הוא מהגורמים לכך שקבוצתו סיימה בתיקו חשוב במשחק התחתית החשוב.

 

מאור סיסו, נקודה חשובה מאד מול בית שאן רשומה על שמו. (צילום: מאור אלקסלסי).

 

קישור:

סתיו בן אהרון (הפועל הרצליה)

קשרה הצעיר של הפועל הרצליה. המנוע של הקבוצה בהתקפה. בעל בית אמיתי במגרש. ללא ספק הוא נמצא בעונת פריצה מבחינתו והרצליה נהנת ממנו מאד העונה. 

 

איציק אבושדיד (הפועל הרצליה)

הרכש החדש והנוצץ של ארז בנודיס בהרצליה העונה. כבר במשחקו הראשון התחיל לפרוע את השטרות. היה פעיל מאוד וסידר לחבריו מספר מצבים שלא הבשילו לשערים.

 

אופק יפרח (באקה אל גרבייה)

קשרה המצויין של באקה אל גרביה, כמה כישרון יש לשחקן הזה ברגליים! סחף את קבוצתו לנצחון מרשים בתענכים והיה מהבולטים על המגרש.

 

אופק יפרח, היה מהבולטים בקבוצתו ומהגורמים שהביאו ניצחון לקבוצתו. (צילום: אביב עובדיה)

 

התקפה: 

שגיא סבג (מכבי צור שלום) 

משחק ענק לחלוצה של צור שלום. כבש צמד שערים בתוך שתי דקות שכמעט וסידר לקבוצתו נצחון גדול נגד הפועל איכסל החזקה. שגיא פורח העונה בצור שלום. רק שימשיך כך.

 

אלון בוזורגי (״רובי שפירא״ חיפה)

צמד שערים לחלוצה של רובי חיפה במשחק הצמרת של קבוצתו נגד אום אל פאחם, סידר ניצחון גדול והעלה אותו לראש טבלת הכובשים של הליגה כולה. בוזורגי בכושרו הנוכחי מעלה כעמט לבדו את רובי ללאומית.

 

אלון בוזורגי, כבש צמד אדיר לטובת קבוצתו. צילום: מאור אלקסלסי.

 

חאג יחיא (באקה אל גארביה) - כוכב המחזור!!!

שלושער ענק לחלוצה של באקה אל גרביה סידר לקבוצתו מהפך ענק נגד אסי גלבוע וניצחון חשוב שיעזור להם המון בהמשך הדרך.

 

מאמן המחזור: עודד קוטר (״רובי שפירא״ חיפה)

מאמן הסיבוב של אתר ״גולר״ הוכיח שוב כי הוא זה שמנצח על כל המקהלה. במוצ"ש האחרון הוא הכין את קבוצתו היטב וניצח את המשחק שהוציא את אום אל פאחם מהמירוץ.

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-16

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש לכם טעות או שהתבלבלתם (הגו'קר 24-01-2018, 04:32)
    בקישור מי שניצח את אום אל פחם זה דניאל ברק עם ההברקות שלו והניסיון שלו והלחימה שלו
  2. על מה שוער רובי (שי 24-01-2018, 16:31)
    אף כדור לא הגיע אליו
  3. על מה שוער רובי (שי 24-01-2018, 16:31)
    אף כדור לא הגיע אליו