תקעה יתד: הרצליה חוזרת עם ניצחון חוץ מטבריה

טבריה אירחה את הפועל הרצליה למשחק של פתיחת הסיבוב השני, כששתי הקבוצות רוצות להיצמד לצמרת הגבוהה. טבריה הציגה משחק רע, הרצליה ניצלה זאת, כבשה שער אחד וחזרה עם 3 הנקודות מעיר הכנרת. בסיום נשמעו קריאות בוז לסוויסה ושחקניו שיודעים שגם המקום בפלייאוף אינו מובטח. הרצליה? רואים שהנהלת הקבוצה השקיעה משאבים רבים כדי להיות בצמרת הגבוהה והחתימה שחקנים מהשורה הראשונה. שאפו!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 23-01-2018
  • 10:26

במחזור השלמה שפתח את הסיבוב השני עירוני טבריה והפועל הרצליה נפגשו לקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף העליון, האורחים הציגו את הרכש החדש איציק אבושדיד שפתח בהרכב מנגד בעירוני טבריה מהראן אבו ריא ערך הופעת בכורה בקבוצה של אילן סוויסה.

 

המשחק נפתח בלחץ מצד שחקניו של ארז בנודיס שכבר למן הפתיחה השתלטה על מרכז השדה והחלה לתקוף גלים גלים. לאחר 9 דקות של כדורגל בשליטה מוחלטת של האורחים מהרצליה איבוד כדור במרכז השדה יואל אבוחצירא משתלט על הכדור ומשחרר פצצה מ-30 מטר לבין חיבורי הקורות וקובע 1-0 מוצדק!

 

בדקה ה-19 מגיע ההזדמנות הראשונה של טבריה כדור חופשי מדויק של שלום עקיבא מוצא את אהוד מערבי חופשי בתוך הרחבה אבל האחרון שולח את הכדור למשקוף. בדקה ה-33 פריצה נהדרת של עמית שפירא באגף השמאלי עובר באין מפריע את אורי צעדון ומוציא כדור רוחב נהדר אך איציק אבושדיד מפספס הזדמנות נהדרת לכבוש שער. הלחץ של האורחים נמשך ובדקה ה-38 כדור חוזר מגיע הישר לרגליו של חן נוגן שבועט חזק ושטוח אך מהראן אבו ריא מציל מהקו. חולפות שתי דקות ושוב התקפה של האורחים איציק אבושדיד מתקדם באין מפריע ובועט היטב שטוח אך הכדור חומק ליד הקורה. 

 

 

אילו סוויסה ושחקניו ספגו שריקות בוז בסיום.

 

המחצית מסתיימת  בשליטה מלאה של האורחים מהרצליה שלולא החמצות של שחקני ההתקפה יכלו לכבוש עוד שער או שתיים, שחקניו של אילן סוויסה נראים כאילו הם עדיין נמצאים בפגרה ולא הופיעו כלל למשחק.

 

המחצית השנייה נפתחה בניגוד גמור למחצית השנייה טבריה ממשיכה בחולשה שאפיינה אותה במחצית הראשונה הרצליה מצידה המשיכה להניע את הכדור בסבלנות ולחפש את השער השני. בדקה ה-65 כדור מסוכן מוגבה לתוך הרחבה ע״י אורי צעדון אך מגן של הרצליה מרחיק את הסכנה. המארחים משתלטים על המשחק ומנסים להשיג את שער השיויון ללא הצלחה מנגד התקפה מתפרצת של שחקני הרצליה אך מפספסים הזדמנות מצויינת לכבוש שער.

חמש דקות לסיום המשחק התקפה מצויינת של טבריה מוצאת את אהוד מערבי על קו ה-16 בועט שטוח וחזק אך הכדור חומק ליד הקורה. עמוק בתוך תוספת הזמן הרצליה מפספסת הזדמנות נהדרת להכפיל את היתרון.

הרצליה משיגה ניצחון חשוב וממשיכה ביכולת הנהדרת שהיא מציגה מתחילת העונה. בטבריה מבינים היום שגם השגת הכרטיס לפלייאוף העליון מוטלת כעת בספק, בסיום המשחק נשמעו קריאות בוז כלפי המאמן אילן סוויסה ושחקני הקבוצה.

ארז בנודיס תקע יתד בחלק העליון של הטבלה. חיזוק מהשורה הראשונה הוחתמו בהרצליה העונה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אילן כנס (מיקוש 23-01-2018, 11:16)
    שים לב יש לך סגל מדהים למה כהן שיכול לתרום יושב בספסל קשר מצוייין
  2. חחחחחחחחח קיבלתם בראש (אוהד איכסל 23-01-2018, 13:37)
    איך זה לקבל בראש טבריינים ?? גם בשישי נתן לכם רביעיה בעזרת השם , רועי סימוני תאכל תקובע
  3. איכסל שב בשקט, בבוא הזמן ניתן את המשחק לרובי שפירא ולא תעלו.. (אוהד עירוני טבריה 23-01-2018, 16:30)
  4. מגדל (אבי 23-01-2018, 17:17)
    איכסאל.תבינו.רק רובי שפירא יעלו.אתם קבוצה מקוללת.קונים משחקים
  5. לאוהד איכסל (אוהד 23-01-2018, 17:31)
    מה שבטוח אתם לא תעלו,השנה טבריה בבית מפסידה ובחוץ מנצחת.לכן רובי אצל טבריה המבין יבין,קדימה רובי ללאומית
  6. עם קהל שמדבר ככה פלא שהקבוצה כושלת (תושב טבריה מתבייש בקבוצה 23-01-2018, 19:20)
    בזה אתם מתעסקים?? בלמי תתנו משחקים ומתי?? זה כבוד של מועדון?? קומבינה ובושה אחת גדולה! בזבוז של כספי ציבור עירוני טבריה
  7. אוהדים מסכנים כותב בשם איכסאל (עדנאן מאיכסאל 23-01-2018, 19:25)
    אנו מגנים ודוחים תגובות בעילום שם וברור לכולם מי עומד אחרי תגובות אלה