צמד חמד: ״רובי שפירא״ מנצחת את אום אל פאחם 2-0

״רובי שפירא״ אירחה את הפועל אום אל פאחם, אווירה מחשמלת ביציעים שסיפקו 2500 צופים נלהבים מצד שתי הקבוצות, במשחק שפתח את הסיבוב השני. המשחק שנפתח היטב ע״י שתי הקבוצות, נרגע כשהאירוע המרכזי היה בדקה ה-30 עם הרחקתו של מחמוד עבאס. בדקות ה-80 וה-90 אלון בוזורגי כובש צמד שמעניק ניצחון שמשאיר את קבוצתו במקום הראשון. באום אל פאחם מבינים שחלום העליה לליגה הלאומית רחוק מתמיד

  • על ידי: רועי סימוני
  • 20-01-2018
  • 21:09

המשחק המרכזי בליגה א׳ צפון בו אירחה ״רובי שפירא״ חיפה את הפועל אום אל פאחם למשחק צמרת עם פתיחת הסיבוב השני כאשר מאמני הקבוצות, ברוך סער ועודד קוטר פתחו עם מערכים דומים עם חלוץ בודד בחוד. באום אל פאחם מוראד אבו ענזה ערך הופעת בכורה בהרכב.

 

 כ-2500 אוהדים (1500 מאום אל פאחם) נלהבים סיפקו ביציעים אווירה של ליגת העל ומספר לא קטן של מאמנים, ראשי קבוצות ושחקנים ניראו ביציע. השופט דקל צ׳ינו הוציא לדרך את ההתמודדות וכבר למן הפתיחה היה ניתן לראות כי המטרה העיקרית של שתי הקבוצות היא להשתלט על מרכז השדה.

 

בדקה ה-4 כדור חופשי נשרק לזכותה של האורחת מאום אל פאחם, מחמוד עבאס בעט היטב, זיסקינד השמיט את הכדור ומוראד עבו ענזה לא היה מספיק ערני ופספס הזדמנות מצוינת לכבוש. חולפת דקה אחת בלבד והמשחק מתחיל להתעורר, כאשר התקפה מתפרצת נהדרת של ״רובי שפירא״ מוצאת את דניאל ברק שמסתובב נהדר ובועט מצוין אך שיבאל נמצא במקום והודף נהדר. לאחר דקות פתיחה טובות מצד שתי הקבוצות המשחק נרגע לחלוטין, והתנהל ברובו במרכז השדה ללא הזדמנויות לאף אחת מהקבוצות. בדקה ה-25 כדור קרן נהדר שהוגבה ע״י ברק דניאל לתוך הרחבה טייל באין מפריע אך לא הייתה רגל מסיימת בכדי לדחוק את הכדור פנימה.

 

 

בוזורוגי, מניה בטוחה. צילום: מאור אלקסלסי. 

 

לאחר חצי שעה של כדורגל עבירה מיותרת של מחמוד עבאס על ברק דניאל בחצי של ״רובי שפירא״, והשופט ללא כל היסוס שולף לעברו את הכרטיס האדום ומשאיר את אום אל פאחם ב-10 שחקנים!

אחרי שהיה נדמה שעם יתרון מספרי שחקני ״רובי״ ישתלטו על המשחק וינסו לכבוש שער יתרון, הם המשיכו ביכולת החלשה ולא הצליחו להגיע להזדמנות ממשית, מנגד שחקניו של ברוך סער עמדו מצוין ולא אפשרו למארחים לייצר מצבים.

 

המחצית השניה נפתחה בדיוק כמו שהסתיימה הראשונה, ללא מצבים, אך בדקה ה-57 פריצה נהדרת של אבו ענזה מוצא את המחליף איילון אלימלך שבועט מצוין אך אור הרשקוביץ מושיט רגל ומציל שער בטוח. המשחק התחיל להתעורר ובדקה ה-62 התקפה מתפרצת קטלנית של ״רובי״ שאותה הוביל דניאל ברק, מצא את סעיד דיאב לבד מול השוער אך בעט חלש לידיו אל הכדור החוזר הגיע בוזרגי שממטר בעט החוצה.

המארחים מתחילים להשתלט על המשחק ובדקה ה-72 כדור נהדר שמוגבה ע״י שליו ברוור מהאגף השמאלי, מוצא את הראש של דניאל ברק שנוגח היטב אך הכדור חומק סנטימטרים מהקורה.

 

לאחר 80 דקות של כדורגל התקפה קטלנית מהאגף השמאלי, פריצה נהדרת של המגן שליו ברוור שבכדור גאוני מוצא את אלון בוזורגי לבד מול השוער ומקרוב כובש וקובע 0-1 לאדומים!

 

 עודד קוטר, מוביל את קבוצתו ללאומית. צילום: מאור אלקסלסי.

 

כאשר היה נדמה שהמשחק יסתיים ביתרון של שער אחד, עמוק בתוך תוספת הזמן כדור רוחב של סעיד דיאב מוצא שוב את בוזרגי לבד מול שער חשוף שממטר מגלגל פנימה, משלים צמד וקובע 0-2!

 

״רובי״ מנצחת במשחק צמרת חשוב ומוכיחה כי היא עשויה מחומר של אלופים. במשחק לא גדול שלהם אך עם המון לב ונשמה הם ממשיכים להוביל את הטבלה ולפתוח פער של 9 נקודות מאום אל פאחם. האורחים מבינים שחלום העליה לליגה הלאומית רחוק מתמיד.

 

כוכב המשחק אלון בוזרגי אמר: ״השגנו היום נצחון חשוב מול קבוצה מצוינת ומאומנת היטב, ידענו שעם סבלנות ואמונה אנחנו ננצח את המשחק הזה ובתוך תוכי גם ידעתי שאני יהיה זה שיכריע את המשחק הזה ואני שמח שזה מה שקרה. עודד הכין אותנו היטב למשחק והיום אפשר להגיד שהוצאנו את הקבוצה הכי טובה שאיימה עלינו בהשגת כרטיס העלייה לליגה הלאומית״.

 

כשנשאל אם הניצחון היום שווה עליה לליגה הלאומית אמר: ״אי אפשר להגיד שהניצחון הים מעלה אותנו לליגה הלאומית אבל זהו ניצחון חשוב יש עוד 14 משחקים שכל אחד מהם הוא גמר בדרך למטרה ואני מאמין שבסוף נצליח להשיג אותה״.

צמד של בוזורגי סידר לקבוצתו נצחון ענק

הוסף תגובה
תגובות
  1. הליגה מכורה אדום בדקה 30 בושה (חמודי מפאחם 20-01-2018, 21:26)
    גם עוד 5 רכש לא יעזור הכל מתוכנן לשפירא
  2. פנדל (חלוק 21-01-2018, 07:09)
    הרחקה מוצדקת , כניסה לשבור רגל, הקבוצה לא צריכה לעלות ליגה בלי ספונסר ובלי הנהלה מקצוענית ככה שלא נורא בכלל ההפסד. קהל זה נחמד אבל לא מספיק, צריך כסף
  3. בכיין (משה 21-01-2018, 07:13)
    תפסיקו לבכות ולהגיד שהליגה מכורה... אם השופט היה שופט כמו שצריך הייתם צריכים לקבל עוד 2 אדומים.
  4. אדום מוצדק לגמרי (יוסי 21-01-2018, 11:15)
    אני בכלל אוהד מכבי נתניה. ראיתי באתר את ההרחקה. היתה סופר מוצדקת. בכלל אני שמח מאוד שאום אל פאחם הפס
  5. בוזורגי (דין 21-01-2018, 22:00)
    אתה ענק. אני מת עליך