"אספנו עוד נקודה במאבקי התחתית"

כך אמר רפי בוסקילה, מאמנה של הפועל מגדל העמק שאירחה לדרבי העמקים את הפועל בית שאן למשחק תחתית. האורחים עלו ליתרון מוקדם משער של משה דבורה, לידור כהן השווה לקראת סיום המחצית והקבוצות נפרדו בתיקו שלא משרת את אף אחת מהקבוצות. תנאי המגרש הקשים הקשו על הקבוצות לפתח משחק כדורגל

  • על ידי: רועי סימוני
  • 20-01-2018
  • 11:32

הפועל מגדל העמק אירחה לדרבי העמקים את הפועל בית שאן למשחק תחתית, כאשר שלום לוי מאמנה של בית שאן פוגש את קבוצתו לשעבר. המשחק נפתח בלחץ של שחקניו של רפי בוסקילה אך דווקא האורחים עלו ליתרון מוקדם משער של משה דבורה בדקה ה-12 שקבע 1-0 לבית שאן!!!

 

לאחר שער היתרון שחקניו של שלום לוי חיפשו לשמור על התוצאה בכדי להשיג ניצחון חשוב וראשון בעידן שלום לוי, אך למארחים היו תוכניות אחרות ובדקה ה-40 לידור כהן קבע שיוויון.

 

במחצית השניה תנאי המגרש הקשו על הקבוצות לפתח את המשחק הרגיל שלהם והם נפרדו בתיקו שלא משרת את אף אחת מהקבוצות שמסובכות במאבקי התחתית.

 

שלום לוי רוצה להתחיל לנצח (מאור אלקסלסי)

 

מאמן הפועל בית שאן שלום לוי אמר בסיום: ״שבוע שני שאנחנו לא מפסידים שבוע שני שאנחנו מובילים בשני משחקי חוץ. יש רוח חדשה בקבוצה והתלהבות, אנחנו תוקפים, יוזמים, מובילים ועושים הכל לשמח את הקהל. אנחנו משאירים הכל בצד ומתעסקים רק בלהשאיר את הקבוצה בליגה. עצרנו את שרשרת ההפסדים ועכשיו רוצים להתחיל גם לנצח״.

 

רפי בוסקילה התייחס גם הוא למשחק: ״פתחנו את המשחק בצורה טובה, אבל אז קיבלנו שער מוקדם שקצת פגע בנו. ידענו לחזור למשחק ולהשוות לפני סיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה הגענו לכמה הזדמנויות טובות אבל לא ידענו לנצל אותן. אנחנו משיגים נקודה חשובה להמשך המאבקים בתחתית״. 

 

לידור כהן כובש שער השוויון עבור מגדל העמק אמר: ״היה משחק מאוד קשה בתנאים לא תנאים, ולמרות הכל היה חד צדדי לטובתנו. בית שאן באו להסתגר וניסינו לפרוץ אותם וגם הגענו לכמה מצבים מסוכנים, שהיה חסר מעט מזל שנצא עם 3 נקודות. אנחנו קצת מאוכזבים מהתוצאה כי המשחק היה בידיים שלנו, אבל הפנים קדימה. אנחנו קבוצה של גברים אחד אחד ואני כל כך מאמין בחברים שלי שנצעיד את מגדל העמק למעלה״.

רפי בוסקילה השיג עוד נקודה שתעזור לקבוצתו במאבקי התחתית

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה באמת אתם קבוצה של גברים ??? הייתי בטוח כוסיות (ליגה א 20-01-2018, 16:23)