פרדי צרפתי עזב, אודי כבודי וסתיו אלימלך מועמדים

קרית מלאכי מצמרת ליגה ב' דרום ב', ערכה שינוי בעמדת המאמן כאשר המאמן שהצליח מאוד העונה, פרדי צרפתי, עזב את הקבוצה למרות ההצלחה שהשיג העונה כאשר קבוצתו כבר די הבטיחה את מקומה בתום העונה בפלייאוף העליון. פרדי:"אוהב את מלאכי, אבל חייבים לעשות שינוי כדי לעורר את הקבוצה. מאחל להם בהצלחה". אודי כבודי וסתיו אלימלך מועמדים.

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-01-2018
  • 20:33

המאמן פרדי צרפתי הודיע היום להנהלת מכבי קרית מלאכי, מצמרת ליגה ב' דרום ב', על סיום עבודתו בקבוצה. צרפתי כזכור לקח את המועדון בתחילת העונה לאחר שרוב הסגל עזב. צרפתי היה צריך להביא לא פחות מ 17 שחקנים חדשים ולחבר אותם, כדי להוביל אותם לצמרת הגבוהה. הקבוצה הפסידה פעמיים בחודש האחרון ולכן הקבוצה התרחקה מהמאבק על המקום הראשון שמוביל לליגה א'. אך כבר כעת הקבוצה די הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון כשהיא בפער של כ-10 נקודות מהמקום השישי. יש לציין שהנהלת הקבוצה לא ציפה לשינוי בעמדת המאמן, אבל המאמן ביקש וחושב שזה חשוב למען הקבוצה.

 

אודי כבודי, מאמן בכיר ומוערך במחוז המקביל שמכיר היטב גם את המחוז הדרומי, מועמד להחליף את צרפתי בקריית מלאכי (איתן ידגר)

 

בין המועמדים לעמדת המאמן, נמצאים סתיו אלימלך מהפועל ב"ש שלא ברור האם ישוחרר לקרית מלאכי וכמו כן אודי כבודי. כבודי כזכור הוביל אשתקד את עמישב פ"ת לפלייאוף העליון ושנה לפני כן, הוביל את קרית אונו לפלייאוף. כבודי נחשב למאמן בכיר ומוביל במחוז המקביל, ליגה ב' דרום א', והוא גם מכיר מצוין את ליגה ב' דרום ב' ולכן יהיה לו קל להשתלב במהרה בקריית מלאכי.

פרדי צרפתי, למרות עונה נהדרת במלאכי עזב את הקבוצה

הוסף תגובה
תגובות
  1. האדומים מחכים לנקום במלאכי - אל תגיעו חמודים (נטרלי 16-01-2018, 08:34)
  2. תקבלו 5 בקל (אדום 16-01-2018, 10:39)
    הפועל אשדוד אמפריה מלאכי עגלות
  3. מלאכי (קובי 17-01-2018, 12:00)
    עשית בשכל שברחת משם קבוצה של אוהדים מפגרים. מקום שלישי בנית קבוצה חדשה הם עוד יבכו שאתה הלכת.
  4. באים לפרק את האדומים (יואל סויסה וחיים עטון 17-01-2018, 14:02)
    4 קל למלאכי