טבריה, בית שאן ומגדל העמק מעוניינות בבלם מהרן אבו ריא

זה לא סוד ששלוש הקבוצות מליגה א' מעוניינות להתחזק בבלם מנוסה על מנת לחזק את הסגל שלהן, השאלה היא איפה ינחת הבלם בסופו של דבר

  • על ידי: שי חדד
  • 13-01-2018
  • 07:53

מהרן אבו ריא בן ה-34 שהחל את העונה הנוכחית בהפועל איכסל בליגה א' צפון שוחרר מהקבוצה אחרי שהשחקן והנהלת המועדון לא הגיעו להבנות כספיות ולאחר מכן החליט הבלם לרדת לליגה ב' ולחתום בקבוצת צעירי כפר קנא אצל המאמן הישאם זועבי. 

 

במהלך העונה הנוכחית החליט אבו ריא שהוא רוצה לעזוב את כפר קנא מסיבות אישיות והוא מבוקש על ידי שלוש קבוצות מליגה א' שהן טבריה מגדל העמק ובית שאן ואפשר לומר שהקבוצה הטבריינית היא המועמדת הרצינית ביותר לקלוט את השחקן ולצרפו לקבוצה במידה והכל יסתדר בין שני הצדדים.

 

כבר לפני שבועיים אמר הבלם להנהלת כפר קנא שהוא מעוניין לעזוב את הקבוצה ולא רוצה להמשיך ושהוא ייתן את משחקו האחרון מול כפר מנדא וזה אותו משחק שכאמור היום כפר קנא הפסידה, יהיה מעניין לראות בהמשך לאן מועדות פניו של הבלם הוותיק והמנוסה.

לאן מועדות פניו של אבו ריא? (אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד בלם מבוגר (אוהד 13-01-2018, 09:32)
    מבלי לערער על יכולותיו של אבו ריא נראה לי שטוב יהיה אם טבריה תחתים שחקן מרכז שדה,עושה משחק יעיל וטוב, מאשר עוד בלם מנוסה ומבוגר. כזה יש לה על הקוים - רק צריך לחדש לו את כרטיס השחקן
  2. בית שאן (יעוב 14-01-2018, 18:32)
    הוא סוס מת זקן טכבד