הפועל אשדוד מנצחת ושומרת על הפסגה, המחמאות לשיכון המזרח

שער של נועם תרועה במחצית הראשונה הבטיח 3 נק' ושמירה על המקום הראשון לחניכיו של פיני עייש. שוערה של שיכון המזרח הורחק בהחלטה תמוהה של השופט, טרבלסי החמיץ את הפנדל. במחצית השנייה למרות חיסרון מספרי שיכון המזרח שלטה יותר, אשדוד סיכנה במתפרצות וקופחה בפנדל שלא נשרק לזכותה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-01-2018
  • 08:48

שיכון המזרח שהגיעה למשחק במומנטום נהדר, לאחר שני ניצחונות חוץ רצופים, אירחה את מוליכת הטבלה הפועל אשדוד שחסרה את דוד רביבו שטס לתוכנית 'גולסטאר'. בשיכון, איציק אבו עלה באותו הרכב שהביא לו את הניצחון מול מ.ס באר שבע, למעט סהר אפרתי שפתח בין הקורות במקומו של עומרי בן דוד שסחב פציעה.

 

בעשרים הדקות הראשונות של המשחק, דווקא שיכון המזרח נראתה טוב יותר והגיעה למספר מצבים קורצים שלא נוצלו. חניכיו של פיני עייש לאט לאט נכנסו למשחק, כאשר עדן מור הוא הברומטר של אשדוד במרכז המגרש.

 

בדקה ה-35, התקפה מתפרצת של אשדוד, טרבלסי גבר במאבק פיזי על בלמה של שיכון המזרח, יהודה אלירז, נועם תרועה הזריר השתלט על הכדור, חדר אל הרחבה ומול סהר אפרתי לא התבלבל ובעט לפינה ופנימה. 1:0 להפועל אשדוד. 

 

הכדור חולף על פניו של סהר אפרתי וחודר פנימה.

 

נועם תרועה חוגג את השער היחיד במשחק, שער שהבטיח שבוע נוסף במקום הראשון.

 

לאחר כעשר דקות משחק, בסמוך לשריקה למחצית המשחק, הגיע הרגע הגורלי במשחק. אפרתי עם יציאה מסוכנת קלט כדור שהוגבה אל הרחבה ותוך כדי קליטת הכדור התנגש בעדן מור שחקנה של אשדוד. עדן מור נפגע ולאחר מספר דקות ששכב על כר הדשא, נאלץ לרדת לטיפול על גבי אלונקה. שופט המשחק שבתחילה לא שרק לעבירה של השוער, רק לאחר מספר דקות של טיפול במור הצעיר ותוך כדי לחץ רב שהופעל על השופט מצד הקהל, לפתע שלף כרטיס אדום והורה על הנקודה הלבנה לתדהמתם של שחקני שיכון המזרח.

 

לא ברור מדוע שופט המשחק, באם סבר שהיתה עבירה שהצדיקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים והרחקת השוער, תמוה מדוע לא עשה כן ברגע האירוע ורק מספר דקות לאחר מכן.

 

מור ואפרתי כוכבי האירוע הגורלי במשחק, כמה דקות לפני ההתנגשות

 

מספר דקות לאחר האירוע, כאשר מופעל עליו לחץ רב מכל עבר, השופט שולף את הכרטיס האדום ומורה על הנקודה הלבנה

 

אריאל טרבלסי לוקח את בעיטת העונשין מ-11 מטרים

 

עומרי בן דוד נכנס אל בין הקורות, הכדור נבעט לשחקים

 

המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של הפועל אשדוד כאשר קבוצתו של איציק אבו הציגה יכולת טובה ולא נפלה מאשדוד שיכלה להכריע את המשחק כבר בתום המחצית הראשונה. 

 

במחצית השנייה, דווקא כששיכון המזרח בחיסרון מספרי, שיכון המזרח הגיעה להזדמנויות קורצות, כאשר שליו נונה הצעיר שנכנס במחצית מניע את משחקה של הקבוצה במרכז המגרש. אשדוד מבחינתה יצאה להתקפות מתפרצות שסוכלו עלי ידי הגנתה של שיכון המזרח.

 

שליו נונה הוסיף הרבה יצירתיות במשחק הנעת הכדור של השיכון במחצית השנייה.

 

הגנת השיכון הסתדרה עם ההתקפות המתפרצות של אשדוד

 

לאחר כרבע שעה של משחק במחצית השנייה, עוד רגע של מחלוקת. שוב אלירז יהודה התקשה במאבק הפיזי מול טרבלסי שחלף על פניו וכשטרבלסי כבר נמצא חצי מטר בתוך הרחבה יהודה הכשיל את טרבלסי אך השופט לא שרק לפנדל.

 

כאן חשוב לשאול את השאלה, מדוע שיכון המזרח לא פתחה עם עמית חבצלת, בעמדת הבלם. שכן גם במהלך של השער במחצית הראשונה וגם כעת, היה ניתן להבחין כי אלירז מתקשה עם הפיזיות של הקו הקדמי של אשדוד ובפרט של טרבלסי. חבצלת אולי יכול היה להתמודד עם הפיזיות טוב יותר.

 

אשדוד יכולה להרגיש מקופחת שלא נשרקה לזכותה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לאחר עבירה ברורה של אלירז יהודה

 

עד שריקת הסיום לא נכבשו שערים נוספים, שיכון המזרח למרות יכולת טובה שלה במשחק ובפרט לאור העובדה ששיחקה לאורך כל המחצית השנייה בחיסרון מספרי יכולה להרגיש מאוכזבת.

 

מנגד, הפועל אשדוד, מלווה באוהדיה הנהדרים שצבעו את היציעים בשיכון באדום, יכולה להיות מרוצה שגם ביכולת פחות טובה הקבוצה זכתה בשלוש נקודות יקרות שמציבות אותה שבוע נוסף במקום הראשון. עם קהל שכזה מקומה של הפועל אשדוד בליגה בכירה יותר!!

 

איציק אבו, מחמאות לקבוצתו שמול מוליכת הטבלה ובנחיתות מספרית לא נפלה בהרבה אם בכלל מהפועל אשדוד מוליכת הטבלה.

 

נועם תרועה כובש שער הניצחון הגיב בסיום המשחק: "ניצחון לדעתי הכי חשוב השנה במגרש אחד הקשים בליגה! הגענו ממוקדים ומרוכזים כמו כל משחק ועשינו את העבודה. אנחנו קבוצה מגובשת מאוד על המגרש ומחוץ למגרש וזה בא לידי ביטוי בניצחונות. כמובן שיחד עם ההנהלה והקהל הגדול והתומך השמחה יותר גדולה" 

 

תרועה הוסיף ואמר: "אני רוצה לומר עוד דבר אחד קטן לשחקן מהקבוצה שנמצא לדעתי בכושר הכי טוב בקבוצה, לישי ביטון, שהוא המנוע הראשי שלא מפסיק לרוץ ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. ברמה האישית, הגול שלי היום הוא גול שבלעדי הקבוצה כולה, לא היה נכבש. תמיד כיף לכבוש במיוחד ברגעים כאלה שכל נקודה חשובה במאבק העלייה"

הפועל אשדוד עם ניצחון חוץ על שיכון המזרח שומרת על המקום הראשון שבוע נוסף

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשדוד קבוצה בינונית (שיכונייה 14-01-2018, 09:18)
    היינו צריכים להביס אותם ב10 שחקנים וגם אוהדים מגעילים שרק מקללים שחקנים
  2. קבוצה מספר אחת!!! (מיקי 14-01-2018, 10:06)
    באשדוד זה רק הפועל!
  3. קבוצה לוחמת (אבי 14-01-2018, 10:10)
    אני אוהד שיכון וראיתי גם אתכם וגם את עירוני ואתם הרבה יותר טובים מהם כי יש להם מאמן פח שאימן אותנו פה ומה שמעניין אותו זה רק הגנה והגנה ועובדה שלמרות שהם לא ספגו ממחזור ראשון,הם במקום השני.כל הכבוד לכם ולקהל שלכם הלוואי ותעלו ליגה ולא הצהובים
  4. תנו תרועה (סמי 14-01-2018, 10:29)
    אין אחד שלא אוהב את נעם תרועה. לישי ביטון ללא ספק המנוע של הקבוצה ייאלה הפועל.
  5. כל האוהדים שלכם פצועים (לאבי המתחזה 14-01-2018, 11:28)
    תתעסק בקבוצה שלך ולא בעירוני ישלוכי
  6. אוהדי אשדוד מגעילים (שחקן מהשיכון 14-01-2018, 11:31)
    נפתח רגליים לעירוני רק הם יעלו יגועל נפש של אוהדים
  7. מקום ראשון (תמיר 14-01-2018, 13:00)
    סרדינים לא להידחף לפה בבקשה למרות שקשה לכם וכואב לכם ל״שחקן של שיכון״ תפתחו רגליים או לא זה לא משנה חמוד הפועל אדומים אשדוד אימפריה ושום דבר לא יעצור אותנו בדרך לתואר
  8. גדל בשיכון מגן שמאלי נהדר. חסון עם בעיטה נהדרת ברגל שמאל. עם עוד קצת ניסיון יגיע לרמות הכי גבוהות (שלמה 14-01-2018, 13:20)
  9. מתחזים זה מה שהם יודעים (כל המתחזים הצהובים 14-01-2018, 15:29)
    אפסים הייתם אפסים תשארו
  10. ניצחון ענק במגרש קשה ביותר (יורם 14-01-2018, 17:54)
    כל הכבוד לשחקנים על לחימה יוצאת דופן!!!! לגבי אוהדי עירוני שמגיבים פה הרי הם יודעים מי הקבוצה החזקה. ביום שישי הם יגיעו לראות משחק כדורגל טוב וכמובן יעודדו את מלאכי הרי הם לא יודעים מהו משחק כדורגל הם יותר בעניין של סטנגה.
  11. אשדוד (דודי 14-01-2018, 22:50)
    יש לכם מזל השוער ל השיכון לא היה הרבה עבודה היה פאוול על הבלם ולא היה מגיע לשוער אדום
  12. סגר באדומים (לירן קצב 14-01-2018, 23:03)
    עונה הבאה סקוף בלאדי
  13. הפועל אשדוד אימפריה (צרלי 15-01-2018, 02:52)
    לכול הסרדינים 2018 היא אדומה תאכלו תלב שלום לך ליגה ב ... מחזירים עטרה ליושנה הפועל אשדוד ליגה א'