פרסום ראשון: אלמוג אוחיון חתם לשנתיים בהפועל כפר סבא

פרסום ראשון:קשרה המצויין של הפועל באקה אל גארביה חתם לפני דקות אחדות באמצעות סוכנו עידו קרן בהפועל כפר סבא מהליגה מוליכת הטבלה בליגה הלאומית ויצטרף רשמית לקבוצה מהשרון.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 11-01-2018
  • 14:34

קשרה המצויין של הפועל באקה אל גארביה אלמוד אוחיון חתם לפני דקות אחדות לשנתיים באמצעות סוכנו עידו קרן אצל מוליכת הליגה הלאומית הפועל כפר סבא ויצטרף לקבוצה רשמית.

הקשר המוכשר שסומן מגיל צעיר כשחקן שיגיע רחוק מקבל את ההזדמנות להוכיח מה יש לו ברגליים, במשך כחודש ימים עקבו אחריו יצחק שום והצוות המקצועי של הקבוצה מהשרון והיום הוא הוחתם רשמית בהחלט החתמה מרעישה בליגה א׳ שאיבדה את אחד מהשחקנים הטובים שהיו פה.

 

אלמוג אוחיון אמר לאחר החתימה:״אין מאושר ממני אני מצטרף למועדון ענק בכדורגל הישראלי אני מקווה להצליח שם בשנתיים הבאות ולהמשיך להתקדם יחד עם הקבוצה, יחד עם זאת אני רוצה להודות להפועל באקה על שנתיים מדהימות שהיו לי שם זה מקום שישאר אצלי תמיד בתוך הלב ואני מאחל להם המון בהצלחה״.

 

סוכנו עידו קרן אמר:״ תמיד אמרתי שאלמוג הוא יהלום ומה שיש לו ברגליים אין להרבה שחקנים גם בליגת העל אני שמח שהוא עושה היום את הקפיצה ומגיע למועדון גדול כמו הפועל כפר סבא אני מאחל לו ולהם המון הצלחה בהמשך״.

אלמוג אוחיון לאחר החתימה יחד עם סוכנו עידו קרן

הוסף תגובה
תגובות
  1. מיהר מידי (בית שאני 11-01-2018, 15:03)
    קפץ מעל הפופיק היה אצלנו לא עשה משהו מיוחד. יש שחקנים יותר מנוסים ומוכשרים שמגיע להם להיות בלאומית לפניו. שיהיה בהצלחה והלוואי ואני טועה
  2. בהצלחה לאוחיון (רונן מאילת 11-01-2018, 17:30)
    אלמוג אתה בית שאני במקור נכון?
  3. בהצלחה (מיקי קופל 11-01-2018, 20:55)
    אני מכיר את אלמוג אוחיון מהנערים בקרית אתא. כשרון ענק, שחקן טכני ובעל שליטה מעולה בכדור. בהצלחה