ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-16

מחזור נוסף הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 24 שערים , 4 ניצחונות בית, 3 ניצחונות חוץ ותיקו בודד... הסטטוס קוו בצמרת נשמר כאשר 3 המוליכות מנצחות, שיכון המזרח מנצחת בחוץ, שדרות, אילת וצעירי רהט מנצחות בבית. הכל בסיכום של המחזור ה-16 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה – הרבה מתח!

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-01-2018
  • 13:23

הפועל אדומים אשדוד – הפועל ירוחם :1-3

המוליכה אירחה באצטדיון הי"א באשדוד את ירוחם ממרכז הטבלה ללא הכוכב שלה דוד רביבו שטס לצילומי הסדרה גולסטאר, המחצית הראשונה הייתה שקולה ובסיומה 1-1, למחצית השנייה עלו האדומים בטירוף והכריעו את המשחק והבטיחו לעצמם עוד שבוע בצמרת עם פער של 2 נקודות מסגניתה עירוני אשדוד. אריאל טרבלסי עם צמד ועדן מור כבשו לאשדוד.

 

ניצחון משכנע לאדומים אשדוד באיצטדיון הי"א באשדוד (מדיה אדומים אשדוד)

 

צעירי רהט – גבעת זאב : 1-2

רהט רושמת ניצחון חשוב מאד במאבקי התחתי נגד גבעת זאב במשחק על 6 נקודות, כיאה למשחק כזה הופגנה בו הרבה אגרסיביות ובסיומה ניצחה הקבוצה שרצתה יותר וזו הקבוצה המקומית, שגיא חנניה וסלמאן הוזייל הבקיעו לרהט, מיכאל אלקסלסי רק צימק זמנית. 2 הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים כאשר יניב בן הרוש ואסמעיל גרגאוי הורחקו.

 

עירוני נתיבות – מכבי באר שבע : 1-1

נתיבות ממרכז הטבלה קיוותה לנצח בבית את באר שבע מהתחתית על מנת לנסות לצמצם מעט את הפער מהמקום החמישי המוביל לפלייאוף העליון, זה התחיל טוב בעבורה כשהוליכה במחצית הראשונה 1-0 משערו של האשם אלעתמין אבל במחצית השניה השוותה באר שבע משערו של סתיו סיסו ובסיום חלוקת נקודות.

 

בני יצ'אלאל – עירוני אשדוד : 1-0

עירוני אשדוד יצאה למשחק קשה מאד נגד חניכיו של אפרים אינברום, יצ'אלאל הקבוצה היחידה שהצליחה להכניע את עירוני אשדוד ועבר סיבוב שלם שגל אנגלשטיין שומר על רשת נקייה , להבדיל מהסיבוב הקודם הפעם יצ'אלאל לא הצליחה להכניע את עירוני אשדוד ושער בודד של פז בלאי מקנה 3 נקודות יקרות לעירוני אשדוד במאבק על העלייה נגד היריבה העירונית, הנתון המדהים הוא ששוער עירוני אשדוד גל אנגלשטיין לא ספג 1350 דקות, לא זכור לי נתון כזה הרבה זמן בליגה הזו וכשמדברים על שוער שמביא נקודות מדברים על אנגלשטיין.

 

שחקני עירוני אשדוד חוגגים עם הקהל שהגיע למשחק דחוי באמצע השבוע (מדיה עירוני אשדוד)

 

מ.ס באר שבע – שיכון המזרח : 4-2

ניצחון חוץ שני ברציפות לשיכון המזרח והפעם נגד באר שבע החזקה מהמקום החמישי, שיכון המזרח הגיעה נחושה על מנת לקחת את כל מלוא 3 הנקודות וכבר במחצית הראשונה הובילה 2-0 מרגליהם של ישראל דמקה ודניאל סהלו, במחצית השניhה באר שבע השתלטה על המשחק והשוותה מרגליהם של אייל דיין ודודו פלס, בדיוק כשהיה נראה כי באר שבע בדרך למהפך שיכון המזרח כבשה פעמיים ב-10 הדקות האחרונות מרגליהם של דור בן לולו ורז חורי והכריעה את גורל המשחק.

 

עירוני מודיעין – קרית מלאכי : 1-0

משחק חוץ קשה מאד לחניכיו של פרדי צרפתי שמנצחים במודיעין שלאחרונה מאבדת גובה, קרית מלאכי הגיעו נחושים ובסיום השיגו ניצחון 1-0 מרגליו של מיכאל חמו רבע שעה מהסיום, קרית מלאכי שומרת על 9 הנקודות מהמוליכה ועדיין חולמת על העלייה , מנגד במודיעין סופרים כבר 4 משחקים רצופים ללא ניצחון.

 

עירוני שדרות – מעלה אדומים : 1-2

עירוני שדרות מנצחת בביתה את מעלה אדומים וכבר בדקה ה-2 עולה ליתרון מרגליו של דולב סוויסה, במחצית השנייה דוד צור משווה את התוצאה עבור מעלה אדומים אבל בדקה ה-71 מוכרע המשחק לאחר אור רז ממעלה אדומים מורחק ומשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים ודור אלקבץ מבקיע את הפנדל ומנצח עבור שדרות את המשחק.

 

בני אילת – בית שמש : 4-0

בני אילת המתאוששת לא מתקשה להביס בביתה את בית שמש החלשה, שלושער של אלון לווין ושער של עמי נחיאסי משיגים 3 נקודות יקרות לקבוצתו של רונן שחרור שקיבל את אילת במקום האחרון ומאז הגעתו מטפסת לאט לאט למרכז הטבלה וכעת ממוקמת במקום העשירי , לעומתה בית שמש עדיין ממוקמת עמוק במקום האחרון וליגה ג' נראית קרובה מתמיד.

 

אלון לוין בלבן מבקיע שלושער לזכות בני אילת במסע ההיחלצות שלהם מהתחתית 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אלון לוין חלוצה של בני אילת משלים שלושער בניצחון קבוצתו ועוזר לה להתרחק מהתחתית הבוערת, והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

מאמן המחזור: פרדי צרפתי מאמן קרית מלאכי מנצח משחק קשה מאד במודיעין והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון. עוד ראויים לציון: איציק אבו שקבוצתו משיכון המזרח רושמת ניצחון חוץ שני ברציפות מול קבוצות מהחלק העליון של הטבלה, ובנוסף את שרון מרציאנו , פיני עייש רונן שיחרור, שהשיגו ניצחונות חשובים מאד לקבוצותיהן.

 

פרדי צרפתי מאמן המחזור -משיג ניצחון קשה מאוד במודיעין בחוץ. שאפו!

 

קבוצה מצטיינת: שיכון המזרח מנצחת את החמישית מ.ס באר שבע החזקה בחוץ, והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום מחזור 16

הוסף תגובה
תגובות