סיכום סיבוב: ליגה א׳ צפון

הסיבוב הראשון בליגה א׳ צפון הסתיים ואיתו הרבה תובנות לקראת הסיבוב השני, אז מי הקבוצה המצטיינת של הסיבוב...? מי הקבוצה המאכזבת ...? מי תעלה לליגה הלאומית ..?מי תיכנס לפלייאוף...? ומי תתמודד על הירידה לליגה ב׳...? ומי הייתה הפתעת הסיבוב...?

  • על ידי: רועי סימוני
  • 08-01-2018
  • 11:26

הסיבוב הראשון בליגה א׳ צפון הסתיים וזה הזמן לעשות קצת סדר מה היה לנו מי אכזבה? מי הקבוצה המצטיינת? מיהי הקבוצה המפתיעה? ומי תתמודד על העליה ומי על הירידה?

 

מצטיינת הסיבוב:״רובי שפירא״ חיפה

הקבוצה של עודד קוטר מסיימת את הסיבוב במקום הראשון כאשר הפועל איכסל דולקת בעקבותיה ומרוחקת ממנה במרחק נקודה אחת בלבד , קבוצת האוהדים השיגה 10 ניצחונות, 4 תיקו והפסד בודד אחד נתון מדהים שממקם אותם בראש הטבלה, למרות שלא הציגו  כדורגל גדול במהלך הסיבוב ועם הרבה מזל השיגו ניצחונות בחלק מהמשחקים הציגו גם הרבה אופי ולחימה  ועל כך מגיע להם שאפו. 

 

מאכזבת הסיבוב: עירוני טבריה

אכזבת הסיבוב היא ללא ספק קבוצתו של אילן סוויסה שהצהירה בתחילת העונה כי היא תתמודד על כרטיס העליה לליגה הלאומית ואף הונחתו שחקנים מובילים בליגה א׳, לאחר פתיחת עונה לא טובה שכללה 2 הפסדים במחזורי הפתיחה נגד הפועל הרצליה והפועל איכסל, הצליחה הקבוצה להתייצב ורשמה מספר ניצחונות רצופים שהדביקו אותם לצמרת הגבוהה, אך במחזורי הסיום שוב נכשלו ובעטו בדלי וכרגע מרוחקים 8 נקודות מ״רובי שפירא״ וכרגע כרטיס העלייה רחוק מתמיד.

 

לא כך חשב אילן סוויסה לסיים את הסיבוב צילום:רמי גרידיש

 

הפתעת הסיבוב: הפועל שפרעם

עם בעיות ללא הפסקה שפקדו את הקבוצה כבר מתחילת העונה שחקנים שברחו אחרי המשחק הראשון, מאמן שהאמין לאורך כל הדרך בשחקניו בהנהלה ובקבוצה בפרט, כאשר היה נדמה כי לאחר שלא הופיעו למשחק נגד ״רובי שפירא״ כי יש לנו יורדת בטוחה הצליח איברהים אבו רקיק לעשות את הבלתי יאומן ולרשום ניצחונות מרשימים כשהבולטים שבהם היו נגד הפועל איכסל והפועל כפר כנא מצמרת הטבלה. זוהי ללא ספק הקבוצה המפתיעה של העונה ואולי גם יצליחו בשפרעם להיכנס לפלייאוף והיא תוכל להפוך גם להפתעת העונה.

 

אבו רקיק, עשה את הבלתי יאומן (איציק כהן)

 

מי תעלה ליגה?

על פי המצב בטבלה הקרב יהיה צמוד ראש בראש בין הפועל איכסל ל״רובי שפירא״ חיפה אך בליגה שוויונית הכל יכול להיות וגם הפתעה מצד טבריה או אום אל פאחם לא תחשב להפתעה, לאיכסל יש את סגל השחקנים הרחב והטוב ביותר ביחס לשאר קבוצות הצמרת ועכשיו את אחד המאמנים הטובים בליגה מוריס אוזן שיוסיף המון ,ולרובי בפרט שסובלת מסגל שחקנים קצר וזהו דבר שיכול למנוע ממנה את השגת הכרטיס לליגה הלאומית. לדעת אתר ״גולר״ הפועל איכסל היא זאת שתעלה לליגה הלאומית בסיום העונה.

 

סמיר עיסא ייצב את איכסל (רחאל חגאג)

 

מי תכנס לפלייאוף העליון?

למרות שהעונה ליגה א׳ צפון מאוד צמודה ושוויונית תמונת הפלייאוף נראית כבר מהמחזור הראשון ויהיה ניתן לדעת מי הם הקבוצות אשר יכנסו לפלייאוף העליון והם: הפועל איכסל, ״רובי שפירא״ חיפה, עירוני טבריה, הפועל אום אל פאחם והפועל הרצליה כל קבוצה אחרת מלבד חמשת הקבוצות האלו יחשב להפתעה גדולה.

 

בנודיס הצליח לבנות משהו חדש בהרצליה

מי תתמודד על הירידה לליגה ב׳?

התחתית בוערת כאשר לא פחות מ-7 קבוצות מסובכות עמוק עמוק והאחת מאיימת על השנייה, דבר אחד ברור כרגע כי הפועל בית שאן ומכבי דליה הן המועמדות העיקריות לרדת ליגה בסיום העונה בצל מצבן הכלכלי הקשה, אך יש עוד סיבוב שלם והכל יכול להיות.

אלופת הסיבוב: 'רובי' שפירא! (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שאן מגיע לכם (אוהד הפועל תל אביב 09-01-2018, 08:50)
  2. לאוהדי הפועל ת"א .השרוכים יגיעו אליכם בקרוב (בית שאני 09-01-2018, 22:11)