הקהל ניצח: הדרבי של אשדוד הסתיים בתוצאה 0-0

אמש איצטדיון ה-י"א באשדוד לבש חג, אדומים אשדוד – קבוצת ההתקפה הטובה בליגה ב' דרום ב' עם 35 כיבושים, אירחה את עירוני אשדוד קבוצת ההגנה הטובה בליגה עם 2 ספיגות בלבד בקרב על השליטה בעיר. על כר הדשא התפתח משחק עיקש ואגרסיבי בין 2 קבוצות שבעיקר התרכזו בלא להפסיד והתוצאה בהתאם. חלוקת נקודות צודקת, אבל המנצחים העיקריים היו קהלי הקבוצות שסיפקו תצוגת עידוד ותפאורה שלא מביישת משחק ליגת על טיפוסי, המסקנה העיקרית היא שאשדוד היא עיר של כדורגל!

  • על ידי: גיא צמח
  • 31-12-2017
  • 19:54

טרם שריקת הפתיחה נערך טקס הוקרה לשניים מהשחקנים הגדולים של הפועל אשדוד, אלון חזן וחיים רביבו, ולרגע נדמה היה כי לא מדובר בליגה ב' אלא בליגה גבוהה יותר.

 

טקס ההוקרה לאלון חזן וחיים רביבו , אין עתיד בלי עבר (מדיה אדומים אשדוד)

 

המחצית הראשונה הייתה דלה באירועים והתאפיינה בעיקר בשליטה של עירוני אשדוד, הנסיון הממשי הראשון היה בדקה ה-18 עם התקפה מצוינת של עירוני בסיומה דגו בועט חזק מ-17 מטר אך יוסי שקל קולט.

 

עירוני אשדוד שלטה במחצית הראשונה (מוטי קדוש)

צ'קול מרחיק את הכדור מהאזור המסוכן, ברוך דגו היה הבולט בשורות עירוני אשדוד (מוטי קדוש)

 

בדקה ה-25 הזדמנות ראשונה של הפועל אשדוד, נגיחה של טרבלסי מ-10 מטרים לא מוצאת את המסגרת. 3 דקות חולפות ודוד רביבו עם בעיטת עונשין מ-25 מטרים עוקף את החומה באומנות, אבל שוערה של עירוני אשדוד גל אנגלשטיין הודף מצוין.

15 דקות לסיום המחצית הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של עירוני אשדוד במשחק, איבוד כדור של הגנת הפועל אשדוד ויוסי פליקר ניצב בודד מול שקל ומ-13 מטרים בועט שטוח וחזק אך שקל הודף נהדר.

 

יוסי פליקר עם ההזדמנות הטובה ביותר לזכות עירוני אשדוד במשחק (מוטי קדוש)

 

ההדיפה של שקל הולידה קרן של שאהב פשאי שניסה להפתיע את שקל עם הרמה חזקה לחיבור הרחוק אבל שקל עירוני והודף.

 

יוסי שקל שומר על רשת נקייה (מדיה אדומים אשדוד)

2 דקות עוברות וגדיף ווארקט המצוין בועט נהדר מ-20 מטרים אלכסונית והכדור סנטימטרים מהקורה. עד לסיום המחצית שתי הקבוצות ניסו לצאת להתקפות אבל ללא מצבים מסוכנים ליד 2 השערים, תוצאת מחצית 0-0.

 

שיפוט מצוין של השופט הצעיר והמבטיח בן שוחט (מוטי קדוש)

במחצית השנייה המגמה השתנתה והפועל השתלטה על המשחק, בעיקר בעזרת שני שחקני הכנף המהירים שלה, גדיף ווארקט ונועם תרועה, 6 דקות מפתיחת המחצית גדיף וורקאט מניף את רגל שמאל ומ-18 מטרים משחרר טיל אדיר למשקוף והחוצה.

בדקה ה-55 לישי ביטון בועט חזק מאד מ-20 מטרים כדור שמוסט על ידי הגנת עירוני אשדוד ועושה דרכו אל הרשת אבל אנגלשטיין בזינוק הירואי הודף לקרן.

 

בדקה ה-66 נועם תרועה המהיר בועט מ-10 מטרים לידיים של אנגלשטיין. הפועל אשדוד המשיכה לתקוף אך הגנת עירוני סיכלה את ההתקפות החוזרות שלה, 10 דקות לסיום שוב לישי ביטון עם בעיטה מסוכנת שמפספסת את המסגרת במטר. דקה לסיום הזמן החוקי, נגיחה אדירה של טרבלסי שניסה להבקיע לאקסית מתוך הרחבה אל מפספס את המסגרת.

בסיום תיקו 0-0 בדרבי של אשדוד וחלוקת נקודות צודקת.

 

גל אנגלשטיין והמשפחה.יש שוער בשער 14 משחקים רצופים ללא ספיגה (מוטי קדוש)

קהלה הנפלא של עירוני אשדוד לא הפסיק לעודד (רונן נג'אתי)

 

הקהל האדום לא נשאר חייב, תצוגת עידוד מופלאה (מדיה אדומים אשדוד)

 

שתי הקבוצות תמשכנה להוביל את הטבלה כנראה עד סוף העונה וככל הנראה הקרב השני ביניהן במחזור האחרון, הוא שיכריע את גורל העולה לליגה א'. ואיך אפשר בלי פירגון לקהל האוהדים של 2 הקבוצות שהתנהגו למופת, עם תצוגות עידוד שלא נראות בחלק מהקבוצות בליגת העל. מעל 5000 צופים שלא הפסיקו לעודד עד השריקה לסיום והפכו את המשחק לחוויה בלתי נשכחת.

 

שחקני עירוני אשדוד מודים לקהל בסיום שנשאר להודות לשחקנים על המאמץ דקות ארוכות (מוטי קדוש)

 

אוהדי הפועל אדומים אשדוד מרעיפים אהבה על החלוץ שעבר מצהוב לאדום (מדיה אדומים אשדוד)

 

בנימה אישית: האירוע שתפס את תשומת ליבי היה כשעה לפני שריקת הפתיחה כאשר עוד בחניה אב ובנו הולכים בדרכם למגרש, הילד שואל אביו אבא מי ינצח היום ואביו עונה לו: ״זה לא חשוב, התוצאה לא משנה אנחנו אוהדים קבוצה שאנחנו אוהבים וזה מה שחשוב״. כשאתה שומע דבר כזה התוצאה באשדוד באמת לא כל כך משנה, אלא הדרך ואין מה לומר הדרך היא דרך ארץ!!

באשדוד מראים שאפשר גם אחרת (מוטי קדוש)

המשחק הבטיח הרבה, אבל הסתפקנו בתיקו 0-0 עם אווירה מחשמלת (מדיה אדומים אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נצחון מוחץ ביציע לצהובים (אשדודי 31-12-2017, 21:32)
    ותיקו במגרש היידה עירוני לליגה א
  2. שרון הגנתי מובהק פחדן ולא התקפי (צהוב בנשמה 31-12-2017, 21:48)
    מאמן שלנו מרציאנו לולא ההגנתיות שלך מחצית השנייה יכולנו להוביל את הטבלה אבל מתי תפסיק עם בהלה שלך
  3. מצטער אחי כנראה אתה לא ממש מבין כדורגל (ל2 01-01-2018, 07:17)
  4. צהבהבים טיפשים (ז'אק 01-01-2018, 14:20)
  5. למכבי לא הייתה אפשרות אחרת רק להסתגר אחרת היו נוחלים תבוסה , (13לב אדום 01-01-2018, 18:31)
  6. הקהל של עירוני הוא המנצח בדרבי הזה (יואב 01-01-2018, 19:56)
    המשחק היה די משעמם למען האמת, אבל האווירה הייתה שווה הכל , במיוחד האווירה שהגיעה מהיציע הצהוב. הרבה שנים שאני הולך למשחקים, ואני אף פעם לא זוכר קהל אשדודי שמעודד בכאלה עוצמות כמו אוהדי עירוני. אפילו אוהדי הפועל שלפו את הסמארטפונים ולא הפסיקו לצלם את התצוגה המרהיבה של אוהדי עירוני. בכל אופן מאחל הצלחה לשתי הקבוצות ומקווה ששתיהן יעלו ליגה.