האדום שולט בוסרמיל

אצטדיון וסרמיל האגדי של הדרום בו הפועל ב"ש האלופה עשתה היסטוריה ואירחה בו את כל הגדולות ביותר בדרך כלל צבוע ונשלט על ידי הצבע האדום. כך גם היה בשישי האחרון בו הגיעה הקבוצה האדומה מהעיר אשדוד שנמצאת במקום הראשון בליגה ב'

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-12-2017
  • 15:05

מכבי באר שבע אירחה בשישי האחרון בשעה 12:00 את הפועל אדומים אשדוד. עבור המארחים זה היה משחק שבו הם רוצים להציל לפחות נקודה ולא להידרדר לתחתית הטבלה, מנגד האורחים שדוהרים קדימה בכל הכח, הפועל אדומים אשדוד, שרוצים להמשיך את המומנטום ולהישאר בצמרת הליגה. עשרות אוהדי אשדוד שהגיעו לאצטדיון דחפו את הקבוצה ועודדו את האדומים. בגלל האקוסטיקה במגרש הנפלא בוסרמיל העידוד נשמע בכל פינה באצטדיון.

 

עם שריקת הפתיחה אשדוד לחצה על הגז וכמעט ולא אפשרה לב"ש להניע כדור ומנגד שלחה המון כדורים קדימה בניסיון לכבוש. עד הדקה ה-36 ב"ש הצליחה להסתגר, מה שזימן להם המון התקפות עד שגדיף וורקאט מלהטט ברחבה, כובש את הראשון המשחק ומעלה את האדומים ליתרון של 1:0.

לא עוברות יותר מ-5 דקות ונועם תרועה המהיר מקבל כדור מטייל לכיוון הרחבה ובמבצע אישי אחרי שעשה כאב ראש לכמה שחקני הגנה, משחרר כדור מקו ה-16 וכובש בדקה ה-42 את השני של אשדוד. 2:0. אשדוד המשיכה ללחוץ על הגז כדאי לסיים את הסיפור כבר במחצית הראשונה, ורגע לפני שריקת סיום המחצית גדיף וורקאט כובש את השני שלו במשחק והשלישי של אשדוד ותוצאת המחצית נקבעת על 3:0.

 

במחצית השנייה פיני עייש, ביצע מספר חילופים כדאי לשמור על השחקנים לקראת הדרבי הגדול שייערך במוצ"ש הקרוב. למרות החילופים אשדוד לא הורידה את ההילוך ובמחצית השנייה ניתן היה לראות שהמאחרת מב"ש פשוט מפורקת וכל מה שהיא מנסה לעשות זה רק להרחיק כדורים מהחצי שלהם אך לא בהצלחה גדולה. בדקה ה-70 זה היה תורו של החלוץ הפורה אריאל טרבלסי שמעלה את האדומים ל-4-0.

 שחקני ב"ש חידשו את המשחק רק כי היו חייבים ושוב אשדוד משתלטת על הכדור ובדקה ה-74 דניאל אטיאס קובע את החמישי של אשדוד. 5:0 ענק.

 

עד לסיום ניתן היה לראות שהמשחק כבר גמור והראש של שחקני אשדוד והאוהדים האדומים כבר בדרבי שיתקיים במוצ"ש ה30/12 באצטדיון ה'יא' מול היריבה העירונית המיתולוגית מכבי אשדוד. באשדוד החלו כבר ההכנות לקראת המשחק ובמשטרה נערכים בכוננות גדולה לקראת המשחק שככל הנראה ימשוך אליו קרוב ל-5000 צופים, כמות מטורפת למשחק בליגה ב'.

 

 

דובר קבוצת אדומים אשדוד רז בנימין אמר: "זה השבוע לו כולם חיכו בעיר. הולכת להיות חגיגת ספורט ענקית לאוהדי שתי הקבוצות ולעיר אשדוד. כולם מוזמנים להגיע ל'סופר קלאסיקו' של הדרום וליהנות מאווירת דרבי שהייתה חסרה מאוד לעיר. יש מתח והתרגשות גדולה אבל הכי חשוב לשמור על רוח ספורטיבית ושכולם ייהנו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחח כולה 25 צופים - ליצניםםםםםםםםםםםםםםם (מלאכי 25-12-2017, 16:14)
  2. עירוני חזקה בהרבה לפי דעתי (איתן נתיבות 25-12-2017, 18:12)
    ראיתי את שתיהם נגדנו עירוני בהרבה יותר חזקה
  3. אור יהודה תומכים (אור יהודה 25-12-2017, 20:09)
    אנחנו ביחד אתכם חכים הגדול