הפנויים של גולר

עוד שלושה שבועות לסיום מועד ההעברות בליגות הנמוכות!!! אתר גולר מביא לכם את השחקנים והמאמנים הפנויים והשווים בשוק ההעברות. שחקנים כמו ימפולסקי, צ'חנוביץ, נוריאל בוזגלו ועוד. ומאמנים כדוגמת דורון ממן, אלי מזרחי אודי כבודי ועדי לוי הם רק חלק מהרשימה לפנויים שיכולים לעזור לכל קבוצה בליגה א'.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-12-2017
  • 20:31

איתי דואני - השוער הצעיר והכישרוני (20) שסיים השנה גיל נוער במדי מ.ס אשדוד מליגת העל. מי שהשאיר במו ידיו את קבוצתו בליגת העל בשנתיים האחרונות ושיחק בנבחרת הנוער של אלי אוחנה. החל את דרכו בבוגרים העונה במדי הפועל ירושלים, החליט לעזוב את הקבוצה מהבירה. שוער בעל שיעור קומה שעוד נשמע עליו הרבה. מחוזר כבר על ידי שתי קבוצות צמרת מליגה א' דרום, אכן דואני שוקל גם הצעות אחרות כשוער ראשון.

 

דלה ימפולסקי - הקשר המצויין של נס ציונה אשתקד, חוזר למגרשים ונמצא במו"מ מתקדם עם מספר קבוצות. בשבוע הקרוב הוא צפוי לסגור את תנאיו ואחת הקבוצות בליגה א'.

 

צ'חנוביץ, למרות גילו הצעיר, זכה כבר באליפות המדינה ובגביע (רועי אסרף)

 

יואל צ'חנוביץ - החלוץ הצעיר (24) כבר רושם ברזומה שלו אליפות המדינה ומחזיק הגביע במדי קריית שמונה מליגת העל. לאחר שחזר מפציעה עשה חצי עונה נהדרת והיה בורג משמעותי במסע ההירואי של באקה שהשאיר אותה אשתקד בליגה. מספר קבוצות בליגה א' צפון ודרום גיששו עם השחקן שבקרוב יחליט היכן ישחק.

 

עדי עמוס - מגן ימני מהפועל ירושלים. מגן צעיר שיכול לעזור לכל קבוצה בליגה א'. מגן שעושה הגנה ולא מפחד לתקוף. יכול לעזור להרבה קבוצות בליגה א'. 

 

אורן עידו- קשרה האחורי של דבוריה. נחשב לקשר אחורי וותיק ששיחק בהרבה קבוצות בליגה א' צפון והעונה החליט לשחק בליגה ב'. יכול לשחק בקבוצות ליגה א' וגם ליגה ב'. 

 

נוריאל בוזגלו- קשרה האחורי של יניב חולון. שחקן צעיר ומוכשר שבונה את המשחק ומחלץ כדורים מהיריב. שחקן נמרץ מאד. 

 

דורון ממן, אחד המאמנים הוותיקים והמנוסים בליגות שלנו.

 

מאמנים:

דורון ממן - מאמנה של שדרות. מאמן שנחשב מהבכירים בליגה א', ירד העונה לליגה ב' על מנת לעלות את הקבוצה הדרומית לליגה א', אך הפרוייקט התפרק ודורון העדיף לעזוב. מאמן שמכיר היטב את ליגה א' בשני המחוזות ויכול לעזור עם הידע והניסיון שלו להרבה קבוצות. 

 

אבי סבג- מאמנה של הפועל איכסל בתחילת העונה. ומי שבנה את הקבוצה לצמרת הגבוהה. נחשב למאמן עם נסיון רב שעלה ליגה עם מספר קבוצות בליגה א'. 

 

עדי לוי - מאמנה הוותיק של בני יפו. מאמן שנחשב למאמן עם נסיון רב בליגה ב'. אימן הרבה שנים בליגה א'. לא נתפלא אם יאמן גם נוער באחד המועדונים הגדולים בארץ. 

 

אודי כבודי, יכול לעזור מהידע ומהניסיון שלו להרבה קבוצות. (מני בן ארי).

 

אודי כבודי - מאמנה של קרית אונו בעבר, הביא את הקבוצה עד הפלייאוף מול מכבי יפו והיה רחוק משחק אחד מעליה לליגה א'. אחד המאמנים הצעירים והמוכשרים שיש לנו ויכול לעזור לכל קבוצה בליגה א'  וגם בליגה ב' עם הידע והניסיון שלו. שוקל כעת מספר פניות אך טרם קיבל החלטה.

 

אלי מזרחי - מאמנה של מכבי דליה מליגה א צפון. מאמן צעיר ומוכשר שהשאיר את מכבי דליה בליגה א בארבע העונות האחרונות. יכול להוביל קבוצה בליגה א'. 

 

***שחקנים פנויים? נא לפנות למערכת. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה עם דודו בן שושן מישהו יודע ?? (חובב ליגה א 27-12-2017, 08:45)
  2. חלוץ (יפו 27-12-2017, 08:46)
    אפשר להוסיף את נתי ררזואן ליגהג טוב מאד לשחרר מיד מיפו חבל על הכסף
  3. ניסן אמינוב לריס פנוי חלוץ גולר (ישראל 28-12-2017, 08:51)
    היה מלך השערים בליגה ב דרום ב בעבר שנתיים האחרונות נחלת יהודה. לפני כן עלה ליגה עם באר יעקוב ושיחק בצפרירים חולון בליגה ב וליגה א
  4. ליאור בן שושן (דודו 28-12-2017, 12:04)
    ליאור בן שושן מאמן מצויין והכי חשוב גם פנוי כרגע להצעות
  5. נוריאל בוזגלו שחקן שעוד ישמעו עליו, כישרון ענק!! (תומר 28-12-2017, 12:43)
  6. נוריאל בוזגלו ירעיד את ליגה א (שניר 28-12-2017, 12:45)
  7. נוריאל בוזגלו (אורן 28-12-2017, 12:47)
    שחקן גדול, כשרוני מאוד, יגיע רחוק מאוד מכיר אותו מקרוב