"שכונה מה שקורה במחלקת הנוער בקרית אתא"

כך אמר אחד המאמנים שעבד במחלקת הנוער בקרית אתא (כיום מאמן מכבי חיפה בבי"ס של מכבי חיפה) לאחר שתבע את המועדון על כך שלא שילמו לו לטענתו, תנאים סוציאליים. עוד מוסיף אותו מאמן: "כל מי שמקורב לראש העיר או למישהו בעירייה, יכול לקבל תפקיד שם, וככה הכדורגל שלנו נראה ולכן בחיים לא נגיע לשום דבר בכדורגל לעולם. היתה תקופה טובה כאשר מיקי קופל היה, הוא דאג להכל אבל גם הוא הבין מה הולך וברח" ראיון מעניין עם אחד המאמנים המוכשרים שביקש לא להזדהות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-01-2018
  • 10:53

אחד המאמנים שאימן במהלך 7 שנים בבי"ס לכדורגל ובמחלקת הנוער של קרית אתא וראה את הנעשה שם, החליט לספר ל מה שקורה במועדון שמתוקצב רבות ע"י עיריית קרית אתא, אך בפועל ההישגים לא נראים. ואפילו את התנאים הסוציאליים אותו מאמן היה צריך לתבוע כדי לקבל את אשר מגיע לו על פי חוק. והוא טוען: "תבעתי אותם וגם קיבלתי את התנאים הסוציאליים לאחר שתבעתי על אי תשלום של תשלומים סוציאליים, פיצויים, נסיעות, קרן פנסיה, ימי הבראה ימי מחלה וכו' ".

 

 

אין יועץ מקצועי, אין י מכוונת כל אחד יכול לעשות מה שבא לו? צילום: מאור אלקסלסי.

 

אם לא משלמים לך ולאחרים, למה אחרים לא תובעים?

"שיטת מצליח, יש כאלה שתובעים וזוכים ויש כאלה שלא תובעים. אני זכיתי אבל הגעתי איתם לפשרה, העו"ד שלי והעו"ד ושל העמותה שם וקיבלתי את הכסף שהגיע לי. לפי מה ששמעתי יש מאמנים שהתלוננו שלא מקבלים קרן פנסיה, יש כאלה לא נסיעות, לא קרן פנסיה, לא מפרישים לך ימי הבראה מחלה".

 

מה אתה חושב קרית אתא, על המנהלים של המחלקה?

שכונה! מתנהלים שכונתי מאד. אין לך מי שמבקר אותך, אין יועץ מקצועי, יש לך יד חופשית לעשות מה שבא לך. אין מבחינה מקצועית מי שילווה אותך, יסביר לך... להתייעץ עם מישהו, יש את יוסי גבאי שידו בכל וככה זה נראה. פעם מגיע, פעם לא מגיע... יש לו ג'וב טוב בעירייה ולרוב הוא לא מגיע. יוסי אמור להיות מנהל מגרש אבל הוא אחראי על מחלקת נוער והכל עובר דרכו. כל כרטיסי השחקן, הכל הוא עושה. זה ג'וב עירייה, מי מינה אותו? אתה חזק בעירייה. פעם בא, פעם לא... בחורף לא בא בכלל אבל המשכורת נכנסת".

 

וההורים של הילדים מה עשו?

"ההורים שמו לב. הרבה הורים הוציאו את הילדים שלהם משם, הולכים להפועל עכו ולמטה אשר. חבל, כי יש אוכלוסיה שצריכה את זה באמת וחבל שעוזבים. העירייה דואגת לבוגרים ולא למחלקת הנוער. רוב התקציב הולך לבוגרים".

 

" מיקי קופל דאג להכל בתקופתו, אבל גם הוא הבין מה הולך במועדון וברח- וזה הפסד גדול שלהם" צילום: שמעון תורג'מן. 

 

יש לציין שאותו מאמן מציין: "בתקופתי היה את מיקי קופל ספוסנר, הכל היה פיקס, ברגע שהוא הלך הכל קרס. מיקי דאג ללבוש, לביגוד, כל שנה סט חדש לילדים, ומאז שהוא עזב דברים השתנו".

 

למה הוא עזב? 

:מחלוקות עם ההנהלה בנוגע לקבוצה הבוגרת. כל מי שבקבוצה מקורב לראש העיר או למישהו בעירייה הוא בתפקידים הבכירים במועדון. והוא לא כזה הבין את המשחק ועזב להפועל חיפה. וזה הפסד גדול לקרית אתא. היום הוא תומך בהם ובקרית אתא הפסידו סתם ספונסר".

 

ואיך סיימת שם? 

"פיטרו אותי בבר מצווה. בא אלי בבר מצווה, קרא לי הצידה עם תלוש המשכורת, אמר שזוהי המשכרות האחרונה ואני מסיים את התפקיד... עכשיו אתה מבין עם מי יש לך עסק? עכשיו אתה מבין איך הכדורגל שלנו מתנהל, ע"י איזה אנשים? ככה לא נתקדם לעולם, כל התפקידים זה הכל ג'ובים של העירייה".

 

תגובת קריית אתא תפורסם כשתתקבל.

שחקני קרית אתא. האם יודעים מה נעשה במחלקת הנוער?

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל רקוב שם הכל פוליטיקה (מכיר 03-01-2018, 11:23)
  2. שיהיה גבר ויזדהה (מישהו 03-01-2018, 11:54)
  3. בגלל זה הקבוצה מתרסקת (שחקן לשעבר 03-01-2018, 13:54)
  4. כולם יודעים מי זה המאמן. רק אחד תבע וקיבל פיצוי (ל 2 03-01-2018, 14:06)
  5. רוני דורה (דורה 03-01-2018, 14:21)
    רוני שיהיה בריא אבל בבית. זה הרס של המועדון הזבל הזה
  6. או (או 03-01-2018, 15:49)
    רוני דורה הכול הורס
  7. מיקי קופל (ירון 03-01-2018, 16:27)
    תבקשו ממיקי לחזור. הוא ויוסי גבאי חברים טובים תוך שנה יש אימפריה שם.
  8. מיקי קופל (ירון 03-01-2018, 16:27)
    תבקשו ממיקי לחזור. הוא ויוסי גבאי חברים טובים תוך שנה יש אימפריה שם.
  9. פרלמנט (עוז 03-01-2018, 20:11)
    דורה, אזולאי, כלפון זה חבורה של מושחתים חבורת הזבל של הזבל. אזולאי פעמיים שם בשנה מקבל אלף הטבות מראש העיר שששש...