משחק גדול של איכסל העניק לה 3 נקודות מול הרצליה

איכסל הגיעה להרצליה בידיעה שהיא מגיעה למשחק קשה מאד. סמיר עיסא הכין את קבוצתו נהדר והציג חלק התקפי אולי הכי טוב בליגה. משחק ענק של איכסל הסתיים עם ניצחון משערים של בן מלכה ומוסא טארבין, הרצליה רק צימקה מרגליו של סתיו בן אהרון. איכסל יכולה להיות מרוצה מאוד לאחר משחק ענק של הקבוצה, הרצליה? צריכה להסתכל למשחק הבא

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-12-2017
  • 12:45

המשחק בהרצליה נפתח בדקות של גישושים כשכל קבוצה רצתה להפתיע את היריבה. כבר בדקה ה-6 יאיר, שפונגין מהרצליה פורץ מהקו לאמצע ובועט יפה  לשער של איכסל ומפספס במעט את החיבורים, בעיטה יפה של שפונגין שלא מוצא את המסגרת.

 

בדקה ה-13 איכסל יוצאת להתקפה, ניר אברג'יל נשלח בכדור עומק ובלם הרצליה ברקוביץ' עושה עליו פנדל ברורף כשהוא מושך את ידו, אך השופט טועה ולא שורק על פנדל לטובת איכסל. שבע דקות מאוחר יותר, גל פורת מקבל כדור ממרחק של 23 מטר מהשער, משחרר פצצה לכיוון החיבורים ומפספס את המסגרת.

 

בעיטה טובה של גל פורת לא מוצאת את המסגרת (נזי סולטן)

 

לאחר דקות טובות של הרצליה, איכסל השתלטה על המשחק והחלה להראות את החלק ההתקפי המהיר של איכסל. בן מלכה מאיכסל מוסר למוסא טארבין שמתקדם מעט, בועט לא חזק ומסובב לשוער פנימה. 1-0 לאיכסל לאחר טעות קשה של דורון רוזנקוביץ שוערה של הרצליה.

 

מוסא טראבין מנצל טעות של רוזנקוביץ וכובש (נזי סולטן)

 

איכסל ממשיכה ללחוץ עם עמידה נהדרת על המגרש, בדקה ה-33 עומר בוארון נשלח לרחבה ומאבד את הכדור, הגנת הרצליה מרחיקה עד בן מלכה בועט ממרחק של 20 מטר, שטוח וחד לפינה, 2-0 לאיכסל.

 

בן מלכה קובע 2-0 מוצדק לאיכסל (נזי סולטן)

 

הרצליה מנסה לחזור למשחק ובדקה ה-37 ערבוביה ברחבת איכסל ויואל אבוחצירה חלוצה של הרצליה בועט מקרוב אך אוהד דוד מציל לקרן. 2 דקות לסיום המחצית, ניר אברג'יל בעוד פריצה יפה, משתלט יפה על הכדור, עובר שני שחקנים מהרצליה ומוכשל על קו ה-16 אותו איכסל לא מנצלת.

 

עד לסיום המחצית איכסל משחקת נהדר עם מתפרצות קטלניות בראשותו של ניר אברג'יל. מחצית נהדרת של איכסל שהוכיחה שהיא קבוצה אדירה עם החלק קדמי הכי טוב בליגה.

 

עומר בוארון בניסיון לסכן את שערה של הרצליה (נזי סולטן)

 

במחצית השנייה איכסל רצתה לשמור על היתרון והרצליה ניסתה לחזור למשחק, בדקה ה-62 סתיו בן אהרון מקבל כדור ענק מטדסה וקובע 2-1. הרצליה רצתה להשוות אך עמידה טובה של על המגרש מנעה כל ניסיון כיבוש מצד הרצליה. בסיום איכסל לוקחת 3 נקודות ומנצחת 2-1.

 

הרצליה מצליחה לצמק אך לא יותר מכך (נזי סולטן)

 

לסיכום: איכסל מוכיחה בעיקר במחצית הראשונה שהיא קבוצה חזקה מאד עם חלק התקפי קטלני, שכולל את ניר אברג'יל, מוסא טארבין ובן מלכה. הרצליה אומנם סבלה מיום חלש בהגנה, וטעות שוער ענקית, אבל היא לא היוותה יריב ראוי לאיכסל במשחק הזה וחבל, כי ראינו את הרצליה במשחקים יותר טובים העונה, ובעיקר ברצון ראינו אותם יותר רוצים לנצח ומול איכסל זה היה קצת חסר.

 

שחקני איכסל חוגגים בסיום מול הקהל (נזי סולטן)

 

מאמנה של איכסל סמיר עיסא אמר לאחר הניצחון: "ניצחנו משחק מאד חשוב, עמדנו נכון. יש בהרצליה קבוצה מצוינת שמניעה כדור בצורה פנטסטית. היינו שווים ניצחון היום מבחינה טקטית".

 

סמיא עיסא יכול להיות מאוד מרוצה (נזי סולטן)

 

אלירן חודדה בלמה של איכסל אמר בסיום: "משחק עם הרבה משמעות היה היום. אני שמח שהראינו אופי וניצחנו את המשחק שאמור לתת לנו את הדחיפה המשמעותית להמשך".

שוער איכסל, אוהד דוד: "שיחקנו נגד יריבה קשה מאד בחוץ. היה משחק מאד קצבי. זכינו להבקיע ראשונים וזה פתח את המשחק לטובתינו".

שחקני איכסל חוגגים בסיום (נזי סולטן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 24-12-2017, 13:22)
    קדימה אכסאל
  2. איכסאל (יוני 24-12-2017, 14:09)
    פשוט בושה לא היה מגיע להם לנצח עבירו זמן בלי הפסקה השוער צריך ללכת הבית פשוט קבוצה מגעילה שיודעת לשחק כדורגל 45 דקות . מה קרה רעדו לכם הרגלים במחצית השניה סתם קבוצה.
  3. הרצליה (יריב 24-12-2017, 14:52)
    וואלה הרצליה קבוצה טובה עם יכולות להצלחה ומאמן לא פרייר בכלל אחלה ארז
  4. רובי שפירא (יוסי 24-12-2017, 15:12)
    למספר 2 בזבוז זמן זה חלק מהמשחק תלמדו
  5. למספר 4 יש גבול גם להעברת זמן אחרת זה נהיה כבר לא ספורטבי (יוני 24-12-2017, 18:10)
    פשוט מגעיל מה שהיה במשחק הזה ואני לא אוהד של הרצליה
  6. למס׳ 5 (אוהד איכסל 24-12-2017, 18:37)
    אם אתה לא אוהד הרצליה אז אתה אחד מאוהדי שפירא שאכלו תקובע חחחחחחח ,, דיי לבכות . קבוצה כמו הרצליה שממש קשה לנצח אותה בבית ;) 3 נקודות היו ביידים אז לא חבל לפספס אותם?
  7. לא מגיע להם (הרצליה 24-12-2017, 23:32)
    לנצח מעברי זמן מיספר אחד בליגה א צפון ועל זה מגיע לכם גביע אין ספק