הפועל ירושלים עם חמישייה לרשתה של מכבי דלייה

הפועל ירושלים כשאופיר עזו על הקווים, במחצית שנייה נהדרת, עם צמד של מיכאל בן ברוך. הנחילה הפסד צורב שבוע שני ברציפות, למכבי דלייה המקומית. ירושלים- כבר בתמונת הפלייאוף. דלייה- נועלת את הטבלה ואם לא תערוך שינוי, תהיה בדרך הבטוחה לליגה ב'.

  • על ידי: דורון נגר
  • 23-12-2017
  • 13:18

הפועל ירושלים שנמצאת במומנטום טוב, לאחר שני ניצחונות רצופים, התארחה אמש (יום שישי) אצל נועלת הטבלה מכבי דליית אל כרמל, שהובסה בשבוע שעבר בטבריה.

 

המשחק התחיל בשליטה של ירושלים שהפעילה לחץ על דלייה, שמנגד ניסתה להתגונן ולסגור מאחור. האורחים הגיעו למספר מצבי הבקעה, אך רק לאחר כחצי שעה של משחק, בהזדמנות הממשית הטובה ביותר שלה, קיבל עבד ג'בארין כדור עומק ומול השוער לא התבלבל ובעט לפינה הקרובה. 

שערו של ג'בארין גם קבע את תוצאת המחצית, הפועל ירושלים ירדה למחצית עם יתרון מינימלי. 

 

עבד ג'בארין, כבש את השער היחיד במחצית הראשונה (מאור אלקסלסי)

 

המחצית השנייה היתה כבר אופרה אחרת. כבר חמש דקות מפתיחת המחצית, הרמת כדור מאגף ימין למיכאל בן ברוך שמעמדה טובה נגח והכניע את שוערה של מכבי דלייה.

 

לא חולפות להן עשר דקות נוספות ושוב הגבהה. הפעם כדור קרן שהוגבה לראשו של בלמה של ירושלים, עידן שטיין, שנגח היטב וכבש את השער השלישי במשחק.

 

עידן שטיין, בלמה של ירושלים, כבש את שערו הראשון העונה (מאור אלקסלסי)

 

לאחר השער השלישי, אופיר עזו שעמד על הקווים של ירושלים, הכניס למשחק את אסף לוי שחזר מהרחקה. ירושלים המשיכה ללחוץ ומהר מאוד כבשה את שערה הרביעי במשחק. מיכאל בן ברוך, כבש את שערו השני במשחק, לאחר שחטף כדור ברחבת ה-16 ועם פס לפינה הרחוקה, מצא שוב את הרשת.

 

ירושלים המשיכה להניע את הכדור וללחוץ את דלייה לשערה, אך חוסר ריכוז בהתקפה מנע כיבוש שערים נוספים. רק בדקת הסיום, כן שוב הגבהת כדור של ירושלים, אל בלמה אור זהבי, שהשתלט על הכדור ובעט היטב פנימה. חמישייה לרשתה של מכבי דליית אל כרמל המקומית.

 

אסף לוי, נכנס היטב למשחק, חילץ כדורים והניע את משחקה של ירושלים במרכז המגרש (חגג רחאל)

 

לאחר הניצחון הפועל ירושלים מטפסת למקום החמישי (טרם משחק ההשלמה של אום אל פאחם מול עירוני טבריה) ונמצאת כבר בתמונת המאבק על מקום בצמרת הגבוהה, בפלייאוף העליון. במחזור הבא ירושלים תארח בביתה את אותה אום אל פאחם למפגש מסקרן.

מנגד דליית אל כרמל, סופגת חמישיה שבוע שני ברציפות, ואם במועדון מהכרמל לא יעשו בדק בית ואת השינויים הנחוצים, הדרך לליגה ב' נראית סלולה ובטוחה.

אופיר עזו, הפועל ירושלים כבר נמצאת בחבורת הפלייאוף (חגג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אסף לוי אוהבים אותך. היית חלק משמעותי בעליית ליגה שלנו (נורדיה 23-12-2017, 14:33)
  2. רק אחמד ווהב יציל את הקבוצה בשקט (אוהדים 23-12-2017, 21:28)
    אחמד ווהב ועוד 3 שחקנים מנוסים ויש עוד עוד מחזור שלם נשארים בקלות
  3. מתן טולדנו היה מצויין (אוהד הפועל 24-12-2017, 21:35)
    נתן משחק מצויין
  4. מאז שמרטן פוטר הקבוצה פורחת (אדום 25-12-2017, 07:34)
    תמשיכו ככה