אסי גלבוע מביסה את כפר כנא 3-0!

הפועל כפר כנא אירחה את אסי גלבוע למשחק קצוות כששחקני הגלבוע הגיעו מעודדים מהניצחון בשבוע שעבר, בעוד שחקניו של פאיד לא משכילים לנצח. משחק נהדר של שחקניו של מוריס אוזן כאשר עידן שפשה כובש ראשון מכדור 11 מטרים, ומוחמד פודי ומוחמד קנואטי מוסיפים שער כל אחד ומשיגים ניצחון חשוב. בכפר כנא רושמים משחק רביעי ללא ניצחון וככל הנראה גל שחרורים יחל כבר בשבוע הקרוב

  • על ידי: רועי סימוני
  • 22-12-2017
  • 19:58

הפועל כפר כנא אירחה את אסי גלבוע למשחק קצוות. עבור שתי הקבוצות רק ניצחון יספק אותם בגלבוע הגיעו מעודדים מהניצחון בשבוע שעבר ורוצים להמשיך בכדי לצבור נקודות כדי לברוח מהתחתית, מנגד בכפר כנא שלא מצליחים לנצח בשבועות האחרונים, יודעים שהפסד נוסף יוציא אותם באופן סופי ממאבק על כרטיס העלייה לליגה הלאומית.

 

פאיק מחמיד עולה לכדור גובה קנאוטי משקיף מהצד צילום: חגאג רחאל

 

כ-50 צופים הטריחו את עצמם בכדי להגיע ולצפות במשחק שנפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות, בדקה ה-4 כדור שבועט פאיק מחמיד פוגע בידו של איימן חטיב והשופט לא מהסס ומורה על כדור עונשין מ-11 מטרים לאסי גלבוע, עידן שפשה ניגש לבעוט את הכדור, כובש וקובע 1-0 חשוב לגלבוע!

 

דוד מלכה מפספס הזדמנות מצויינת צילום: חגאג רחאל

 

בדקה ה-14 מוחמד פודי מתקדם באין מפריע ובועט נהדר מ-16 מטרים אך הכדור חומק ליד הקורה ויוצא החוצה. המשחק נרגע במעט וכפר כנא החלה להשתלט על מרכז השדה בכדי להשיג את שער השוויון, בדקה ה-27 מוטי מלכה פורץ בתוך הרחבה ומזווית קשה בועט אך איתי שאול הודף נהדר ומונע שער שוויון.

 

המשחק נרגע אך היה עם יתרון קל למקומיים שמנסים להשיג את השוויון בעוד שחקניו של מוריס אוזן משחקים על התקפות מתפרצות, 2 דקות לסיום המחצית אחמד עמאר פורץ נהדר מהקו הימני ומוציא כדור רוחב מצוין, בר שם טוב מפספס את הכדור ומחמיץ ברשלנות הזדמנות ענקית לקבוע שוויון.

 

שחקנה של כפר כנא ניראה מאוכזב בסיום צילום: חגאג רחאל

 

המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון של האורחים מהגלבוע שלאחר הבקעת השער התגוננו היטב ויצאו למתפרצות בכדי להבקיע את השער השני, בכפר כנא חיפשו את השער אך לא הגיעו להזדמנות ממשית והם יורדים למחצית בפיגור.

 

הפנים אומרות הכל צילום: חגאג רחאל 

 

שתי דקות בתוך המחצית השנייה, התקפה מסוכנת של הגלבוע כששוב מוחמד פודי (מצוין) מקבל כדור על סף הרחבה ובועט בסיבוב, אך בשאר דהאר מתעופף ומציל שער בטוח.

 

המחצית השנייה נפתחת בלחץ של האורחים כשבדקה ה-52 מתפרצת קטלנית של קנואטי שבכדור גאוני מוצא את מוחמד פודי שבועט היטב, דהאר הודף בפעם הראשונה אך פודי משתלט שוב על הכדור והפעם כובש וקובע 2-0 לגלבוע.

 

מוחמד פודי שער נהדר שלו סידר לקבוצתו נצחון חשוב צילום: חגאג רחאל

 

חולפות להם דקותיים ושוב התקפה מתפרצת של האורחים מהגלבוע, כדור ארוך מוצא את מוחמד קנואטי לבד בתוך הרחבה מול דהאר, קנואטי כובש כמו חלוץ ענק וקובע 3-0 ענק!

 

מוחמד קנואטי עם קצת יותר ריכוז יכל לכבוש יותר משער אחד צילום:חגאג רחאל

לאחר כיבוש השער השלישי, המשחק נרגע לחלוטין ורובו התנהל במרכז השדה ללא הזדמנות ממשית עבור אף אחת מהקבוצות .בדקה ה-85 פאיק מחמיד נותר לבדו בתוך הרחבה אך משתהה ומפספס הזדמנות נהדרת לכבוש את השער הרביעי.

 

שחקני אסי גלבוע הציגו משחק הקרבה ענק צילום: חגאג רחאל

המשחק מסתיים בניצחון ענק של מוריס אוזן ושחקניו, שהגיעו מוכנים היטב ולקחו 3 נקודות שמרחיקות אותם מהתחתית. מנגד בכפר כנא מאוכזבים מאוד מההפסד היום, וכולם יודעים שחלום העלייה לליגה הלאומית הסתיים באופן רשמי ולא מן הנמנע כי בימים הקרובים ישוחררו מספר שחקנים בכירים בקבוצה וגם מעמדו של מאמן הקבוצה התערער כעת.

 

שחקני כפר כנא יודעים שההפסד היום הוציא אותם ממאבק על כרטיס העליה צילום: חגאג רחאל

מוריס אוזן אמר לאחר הנצחון: ״באנו מוכנים למשחק וידענו שאם נשחק על התקפות מתפרצות ונעצור את החלוצים של כפר כנא ננצח את המשחק, אני שמח שהשחקנים שלי מילאו אחר ההוראות בדיוק כמו שרציתי זהו נצחון חשוב עבורנו שמקדם אותנו לעבר המטרה והיא לברוח מהתחתית הבוערת אני גאה בשחקנים שלי והכי חשוב זה ההמשכיות״.

 

מוחמד פודי וקנאוטי הביאו ניצחון חשוב לגלבוע צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. סיסו חסר לנו (אוהד מגדל 22-12-2017, 20:10)
    לא
  2. סיסו חסר לנו (אוהד 22-12-2017, 20:13)
    למה לשחרר שחקן כמו סיסו
  3. חוגגים לבית שאן על התחת בשישי (גלבועי 22-12-2017, 21:50)
  4. שוערים (אוהד 22-12-2017, 22:58)
    מאיר כהן - Out איתי שאול - In זה כל ההבדל