עידו קרן מארח את אוהד רון: תחזית ליגה א' צפון מחזור 14

לאחר שהפסיד בשבוע שעבר לאבי מלכה, החליט עידו להתמודד מול אוהד רון. האם אוהד יצליח לגבור על עידו? איך עידו יתגבר על הנפסד בשבוע שעבר? איך יסתיים משחקו האחרון של עידן בראון בבית שאן? ואיך ייגמרו המשחקים המסקרנים בין הרצליה לאיכסל ובין אום אל פאחם לטבריה...? שווה לקרוא...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-12-2017
  • 22:56

שלום לכולם

תחזית מחזור 14

מחזור 13 מאחורינו, מחזור שייזכר כאחד החשובים להמשך. מחזור שבו הפסדתי לאבי מלכה לשם שינוי אבל יש עוד לא מעט תובנות:

1.באסי גלבוע התאוששו על חשבון הישבן הרחב של מגדל העמק ששקועה עמוק בעמק.

2.בצור שלום, איציק דדון לימד לא מעט מאמנים איך משחקים נכון כאשר יש שחקנים נחותים מקצועית.

3.באום אל פאחם הלחץ גדול בכל משחק. קצת מבולבלים שם. שנה ראשונה בליגה א' ואם חשבו שהגיעו לטיול קל אז זהו שלא... מה שבטוח שהשחקנים לא רגועים מהחוסר שקט הזה. זה לא אומר שלא היו צריכים לנצח את צור שלום שהרבה פחות טובים מהם.

4.בהרצליה ארז בנודיס הביא איתו לא מעט דברים אבל בעיקר דבר אחד: אופי. אם זה יספיק לעלייה - אני לא חושב, אבל הילדים של הרצליה לפחות כרגע למדו להוריד טיטולים.

5. בטבריה עברו טיול של שבת מול האין קבוצה של דליה.

6. בפועל ירושלים חוזרים לעניינים.

7. ברובי יש יציבות.

8. גם בבית שאן יש יציבות. סליחה מצבות... כמה חבל לליגה שלנו על הפועל בית שאן. קרקס כבר אמרנו?

10. באיכסל שוב מוכיחים שמבחינת סגל הם הטובים ביותר. שזה הולך אז הולך וה-4-0 יכול היה להיגמר גם 6-7.

11.בשפרעם משפשפים את העיניים ולא מאמינים. קבוצה שקיומה היה בספק בכלל לפני חודש, עושה בית ספר לכפר קנא ולנשר ועל כך יש לי 2 מילים להגיד. יותר נכון 4 מילים: איברהים אבורקיק ועבד מורג׳ן!

 

והשבוע אני מארח/מתארח אצל אוהד רון. בואו נראה אם האיש בקודקוד של האתר יכול לנצח אותי. להזכירכם אני לא מפסיד פעמיים, אף פעם. ניחוש נכון = 5 נקודות, בינגו = 10 נקודות.

 

מתחילים:

ונעבור למשחקים:

הפועל כפר כנא-הפועל אסי גלבוע

עידו: אסי ניצחו שבוע שעבר אבל בכפר קנא לחוצים וחייבים ניצחון. הימור שלי: 2-1 כפר קנא בשיניים.

אוהד: הפועל כפר כנא מאכזבת ובגדול במחזורים האחרונים ולא זכור מתי ניצחו לאחרונה וחבל, כי יש להם סגל מצוין. פאהד חסון מאמן מצוין אבל אם הם לא ינצחו גם מצבו לא ברור. מנגד אסי גלבוע סוף סוף התפוצצה. כמה דיברו ליהם שהם טובים וציפו וסוף סוף זה הגיע. כפר כנא בבית חייבים לנצח. הימור שלי: 3-1 ניצחון לכפר כנא אחרת גם פלייאוף לא יהיה להם. 

 

פאיד חסון חייב ניצחון (מאור אלקסלסי)

 

הפועל בקה אל גרביה- הפועל רובי חיפה

עידו: באקה בתקופה לא טובה. רובי לעומתה פשוט תענוג. המשחק מול קטמון עשה שירות טוב לליגה א' צפון בכלל ולרובי שפירא בפרט. חיים זיסקינד, סעיד דיאב ואלון בוזורגי פשוט רמה אחת מעל הליגה. לצערם העייפות של השחקנים והעומס יפגע ויש מחיר לזה. המחיר הוא הפסד מפתיע (או שלא מפתיע). הימור שלי: 2-1 לבאקה.

אוהד: מי תעצור את 'רובי שפירא' חיפה? לא נראה שזה אפשרי בכלל העונה. לדעתי באקה יכולה להתכונן למשחק הבא כי השבוע הם מנצחים ללא קשר למשחק, בסוף רובי הרי ינצחו. מזל, שופטים, ציפורים הכל לטובתם והם ינצחו. הימור שלי:  2-0 ניצחון לרובי.

 

עהאד עזאם, יוביל את קבוצתו לניצחון? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אום אל פאחם - עירוני טבריה

עידו: איזה משחק. יש כאלה שאומרים שאין דרך חזרה מהמשחק הזה. אני חושב שיהיה משחק שקול מאוד, אבל באום אל פאחם חסר המאסטרו מחמוד עבאס. הימור שלי: 1-1 קשה ולחוץ.

אוהד: אום אל פאחם זאת אכזבת החודש האחרון. נכון שהם שיחקו מול קבוצות צמרת אבל עדיין, הם הביאו רכש של שחקנים במטרה לעלות ליגה, ובחמשת המשחקים האחרונים הם ניצחו רק פעם אחת ועשו 4 תוצאות תיקו!!!  ללא ספק אכזבה גדולה בעיקר בגלל שהם כבר 8 נקודות מהמובילה שלא מפסידה נקודה. טבריה מנגד יוצאת למשחק חוץ שקשה לנצח ותסתפק בתיקו. הימור שלי: תיקו ללא שערים.

 

מכבי עירוני קרית אתא - מכבי צור שלום

עידו: דרבי הקריות. כמה מתח לפני המשחק בדרבי התחתית. ניסן רביבו חסר בצור שלום ולצור שלום זה לוקסוס רציני. הימור שלי: קרית אתא ינצחו 1-0 כי אין להם ברירה.

אוהד: הדרבי הגדול של הקריות. צור שלום מול קרית אתא. צור שלום אומנם במקום השמיני והמכובד, אבל קרית אתא במקום האחרון. משחק על היוקרה של הקריות. צור שלום תרצה להוכיח שהיא הכי טובה בקריות, בייחוד לאחר התיקו שחילצו מאום אל פאחם. קרית אתא תוכיח ההפך. הימור שלי: תיקו. 1-1

 

הפועל הרצליה - הפועל איכסל

עידו: מבחן גדול לאיכסל מול הרצליה המצוינת. זה יכול להיגמר אחרת אבל אם איכסל רוצים לעלות ליגה, ניצחון בהרצליה הכרחי. הימור שלי: 2-1 איכסל.

אוהד: איזה משחק צפוי לנו השבוע! הרצליה מול איכסל. שתי קבוצות שאני אישית מאד מכבד ומעריך. הרצליה בבית עדיפה על כל קבוצה אחרת בליגה ולא משנה נגד מי. לאיכסל יש סגל שחקנים הכי טוב בליגה. צפוי תיקו. רק שיהיה גם משחק טוב ושהקהל הגדול יהנה. הימור שלי: תיקו ללא שערים.

 

משחק ענק צפוי בין בנודיס לעיסא

 

מ.ס. טירה - הפועל מגדל העמק

עידו: טירה ב'פורמה' טובה. מגדל העמק כבר מזמן לא מגדל העמק, אלא יותר דומה לגבינת העמק. כלום לא הולך וכדאי שהחברים יתעוררו שם אחרת... אני חושב שהשבוע הם חייבים להביא לפחות נקודה. הימור שלי: 1-1.

אוהד: מגדל 'שכונת' העמק הובסה השבוע מול אסי גלבוע 3-0. וטוב שכך. קבוצה שמנוהלת בעיני כשכונה צריכה לשחק בליגה שהיא מייצגת בהתנהגות והיא ליגה ג'... אבל סבלנות, כל עונה היא תתקדם לעבר המטרה ותרד ליגה. לא ברור לי איך מאור סיסו הסכים להגיע לשכונה אבל כנראה הוא מחפש שכונה להעביר את העונה. טירה קבוצה מצוינת עם סגל שחקנים ומאמן מצוין שיעשו צדק וינצחו את השכונה בקלות. הימור שלי: ניצחון לטירה 2-0. 

 

מה יש לו לחפש במגדל העמק? מאור סיסו (מאור אלקסלסי)

 

הפועל בית שאן - הפועל שפרעם

עידו: הבאנקר של השבת! בית שאן מפורקים מכל המובנים. בשפרעם עברו שבוע חלומי עם ניצחונות על כפר קנא ונשר בהתאמה. איברהים אבורקיק עושה עונה גדולה. הימור שלי: 3-1 שפרעם.

אוהד: עוד שכונה יש לנו בבית שאן. לא ברור מה קורה, מי מנהל, מי מאמן, להפסיד 3-0 לקבוצה בליגה ב' במשחקי הגביע זה כבר יותר מדי. שפרעם של אבו רקיק עדיפים עליהם בכל עמדה, מקווה ששפרעם ינצחו ואולי מישהו יקום בבית שאן ויעשה סדר בבלגן. הימור שלי: 3-0 שפרעם.

 

מכבי דלית אל כרמל - הפועל ירושלים

עידו: טיול קל לשווקים של דליה במזג אויר טוב. בין פיתה עם לבנה, לטיול בדליה היפה, החבר'ה הירושלמים גם ינצחו בקלות. הימור שלי: 4-0 קל.

אוהד: מכבי דליה זאת קבוצה שעושה מאמצים להשתפר. מנסה להתחזק ורוצה מאד לשרוד בליגה אבל לא ברור מה התקציב שלה. ולא ברור למה אנשים מכבודים בדליה לא מנסים לעזור לקבוצה. כי יש הרבה אנשים מכובדים ועשירים שיכולים לקחת את הפרוייקט הזה כמו שצריך כי דליה זאת עיר של כדורגל. הפועל ירושלים עדיפים עליהם אבל הלב והנשמה של דליה יכולים להפתיע פה. ירושלים לא תנצח. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו ללא שערים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. צור שלום (אלי 22-12-2017, 01:17)
    בצור שלום ניבנתה קבוצה חזקה מאוד. כאחד שהיה במישחק, אום אל פאחם ניצלו בנס מהפסד. תשמעו מה אני אומר: צור שלום מנצחים מחר 0:3
  2. מצחיקים (שלומי 22-12-2017, 04:38)
    כל שבועיים אתה מארח את אוהד רון... תעשו כבר תוכנית אירוח.
  3. משחק קשה ביותר (עמינדב חכמון 22-12-2017, 07:10)
    בכל זאת לדעתי אנחנו ננצח למרות כל מיני תחזיות
  4. דורה לגיהנום (דורה 22-12-2017, 07:26)
    איש מגעיל וחסר שום יכולת. הרס הכל שם. עכשיו בינואר יבזבז עוד מיליון ש"ח
  5. ישר הגון ואמיתי (אוהד רון המלך 22-12-2017, 07:34)
    כייף להכנס לאתר גולר הכל אמיתי
  6. ל-5 (שלומי 23-12-2017, 00:03)
    תשמע ענק אתה!! קרעת אותי מצחוק חיחחח