עידן חדש-ישן בבית שאן!

לאחר חתימת קבוצת הניהול החדשה בהפועל בית שאן, כולם בעיר חשבו שהמשיח הגיע... אך מהר מאוד כולם מבינים שהכל שם רקוב ואין שום בעיה ניהולית. יש אך ורק בעיה תקציבית, וכסף הוא שם המשחק. כל עוד הכסף לא יגיע, ההפסדים לא ייעצרו, ובסוף העונה הקבוצה תמצא את עצמה בליגה ב׳. דבר אחד בטוח - מה שהצליח איתן טייב לעשות בלי כסף, אף אחד אחר לא יעשה אולי אפילו עם כסף...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 20-12-2017
  • 15:05

כשהלב התמלא בשמחה יחד עם חג החנוכה, כאשר קבוצת הניהול החדשה התמנתה בבית שאן, העיר התמלאה בגאווה ועידן חדש החל. עידן בראון מונה למאמן הקבוצה ומספר שמות של שחקנים בכירים הוזכרו כמועמדים להצטרף לקבוצה. מאז עבר כמעט שבוע, והקבוצה רושמת שני הפסדים רצופים, כאשר במשחק הגביע שנערך אתמול הושפלה הקבוצה ע״י בני כאוכב מליגה ב׳, אך לא זאת הנקודה. אין לי טענות כלפי המאמן החדש, שבסך הכל אפילו לא מכיר את שמות השחקנים שגם אליהם אין לי הרבה טענות, אבל חייבים להבין ששם המשחק כדי להבריא את הקבוצה החולה הזאת יהיה כסף, כסף ושוב פעם כסף! דבר שכרגע לא נראה באופק, וככה לא רק שלא יביאו שחקנים חדשים, אלא גם יבריחו את אלו שנמצאים. 

 

אם באמת רוצים לעשות כאן משהו אחר, נותרו 17 מחזורים עד לסיום העונה, והרבה נקודות בקופה, אז במקום להישען על העבר כדאי להסתכל על העתיד שכרגע לא נראה באופק.  קבוצת הניהול מלבד כותרות ומלחמות אחד לבין השני, לא הביאה איתה שום בשורה אמיתית שתעזור למועדון הזה באמת להיות היכן שהוא צריך להיות.

 

בקרב הקהל המקומי נשמעות טענות כלפי מאמן הקבוצה לשעבר כי הוא זה שבנה אותה, ולכן היא נראית כך היום... אני שואל את עצמי ולא מבין?! מישהו בכלל מבין עם מה התמודד טייב בכל התקופה הזאת חוץ מהיותו מאמן שהצליח להנחית פה שחקנים שבלעדיו לא היו מגיעים לבית שאן, תמורת שום הון שבעולם במצב בו היא נמצאת... איתן ללא כסף ועם המון הבטחות ושקרים, הצליח לבנות קבוצה שכבר מזמן הייתה צריכה להתפרק ולהיות בליגה ג׳! אני הייתי מציע לקברניטי בית שאן אחרי שהביאו קבוצת ניהול למנות את איתן טייב ליו״ר המועדון, בכדי שילמד אותם איך בונים קבוצה בלי כסף זה בטוח יוכל לעזור להם בתקופה הזאת.

 

***טור זה הינו טור דעה***

אולי ילמדו מאיתן טייב איך בונים קבוצה בלי כסף?? (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה שונא בית שאן (יעקב 20-12-2017, 17:31)
  2. בית שאן (אבי 20-12-2017, 17:57)
    להחזיר את איתן דחוף למערכת.הלב והנשמה של הקבוצה לא יכשל וירד ליגה